Kiitoksia Ilelle kattavasta palautteesta, tulee tarpeeseen. :)
ile kirjoitti:
Tuossa aikaisemmin on tullut kommentti tai pari fysiologiasta. Puiden fysiologia on toki aika fantastinen laji, mutta jotain siitä voi ehkä sanoa. Jos fysiologia muistuttaa muuten ihmisen fysiologiaa (tai vaikkapa amerikkalaisen sarjakuvan sankarien fysiologiaa), pienetkin heitot sattuvat herkästi silmään. Sitten kun päästään irti ihmisen fysiologiasta, nivelten asennot ja jäsenien pituudet eivät enää haittaa.
Kritiikkinä sanoisinkin, että tässä puuväessä on ehkä hiukan liian orjallisesti pysytelty inhimillisissä mittasuhteissa. Kun itse tekee, olisi voinut tehdä rankasti puumaisempia, omintakeisempia, vääntyneempiä ja hurjempia.
Joo mietin kanssa että oisko niistä pitäny koittaa tehdä jotain hurjempia vielä kun rupesin tekemään mutta tässä oli jo tarpeeksi haastetta näin alkuun ni aattelin näin varman päälle. :) Kun nämä oikeastaan on ekoja figuja mitä oon kokonaan skulptannut ilman mitään lähtökohtaista, jos yhtä chaos spawnia ei lasketa. :P Voin koittaa seuraavaksi jotain vähän erilaista kunhan jatkan näiden parissa.
ile kirjoitti:
Mutta tarkoitan siis, että ihan kaikkea voi tietenkin aina parantaa, ja nää on hyviä näin. Itse asiassa tää on niin inspiroivaa, että pitäis varmaankin itte tehdä. Puita on tullut väsäiltyä maisemointimielessä ja figuja skulptailtua huvikseen, moisesta ei niin kamalan pitkä matka olisi puumiesten tekemiseen.
Mainitsit ketjun alussa metsähaltioiden suurkotkan. Mua todella innostais nähdä, miten olet sen toteuttanut! Jos/kun on valmista...
Siitä vaan väkertämään, ei näiden teko hirveän monimutkaista ole. :P Massaa näihin kyllä menee. :P
Kotka on valitettavasti vielä aika wip, siihen ole "rungon" hahmotellut ja vähän mittasuhteita. Yksityiskohtia ei ole vielä ollenkaan. Mut mä voin vaikka wip kuvan ottaa siitä kohta niin pystyt vaikka antamaan jotain kritiikkiäkin mahdollisesti että mitä voisi parantaa.
ile kirjoitti:
Warghulfin mittasuhteet on about ok. Asennon soisin kuitenkin olevan dynaamisemman. Yksinkertaisimmillaan voisi esim. toinen käsi olla iskevässä asennossa pään yläpuolella. Vähän vaativampaa olisi asemoida figu alustalle niin, ettei kehon painopiste olisi niin suoraan siinä jalkojen alla/välissä, vaan liike tulisi esiin "hallittuna kaatumisena" (jota kaikki liike on).
Varghulffin asento on tarkoituksella tuollainen vähän paikallaan oleva. Yritin jäljitellä tuota kuvaa mikä on Vampire counttejen armybookin sivulla 54 tuossa varghin entryssä. Tehdään seuraavaan vähän enemmän dynaamisuutta, koska niitä varmaan toisenkin teen kunhan nyt tuon ekankin joskus saisi valmiiksi. Käsien asentoon en kyllä itsekään ole oikein tyytyväinen vielä. Mutta niitä voi kyllä onneksi vielä käännellä että pitää katsoa keksiskö niille jotain.
ile kirjoitti:
Joka tapauksessa työsi on erittäin siistiä ja kunnioitettavaa, ja tulokset ovat hyviä. Tsemppiä!
-ile
Kiitän. :) Laitan kohta kuvat siitä wippi kotkasta.