Ikeasta sai ainakin 50 e koottavat- Tosin siitä on aikaa mutta mielestäni edelleen niitä myydään ja hinta ei päätä huimaaspace marien kirjoitti:Mistä te kaikki saatte omat lasikaapit figuille kun itse en ole löytänyt alta kolmen sadan...?
Sotulaisten maalauspaikat näytille!
Re: Sotulaisten maalauspaikat näytille!
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48
Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
- Khorne Marien
Et viittis laittaa linkkiä? En löytänyt kuin 76e maksavan..
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
- Khorne Marien
Viimeksi muokannut Khorne Marien, Pe 03.07.2009 09:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Da Big Boss
Mulla siinä on hintana 59 euroa.
?
?
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
- Khorne Marien
Katsoin väärin.Da Big Boss kirjoitti:Mulla siinä on hintana 59 euroa.
?
Itse olen ajatellut ostaa tämän. Parempi kuin toi marienin lähettämä mielestäni.. En oikein tykkää tollasesta kokolasisesta..
Edit: Oma maalauspaikka: Kuva nro.1: http://s234.photobucket.com/albums/ee19 ... eddon1.jpg
Kuva nro.2: http://s234.photobucket.com/albums/ee19 ... eddon2.jpg
Tavallista epäsiistimpi kuin yleensä, mutsi ei ole valittanut että pitäisi siivota toi niin tuohon kuntoon päässyt viikossa :D Huomatkaa väh. kuukautta vanha vesi ;) Siellä kasvaa varmaan jo jotain eliöitä mutta ei jaksa vaihtaa.. Näyttää kuvissa aika pieneltä pöydältä vaikka oikeasti on n. 80x55cm.
Edit2: Ja huomatkaa, pöytä on natinkia natinkia (50 luvulta) :D Edesmenneen faijan lapsuudenkodista.
Edit: Oma maalauspaikka: Kuva nro.1: http://s234.photobucket.com/albums/ee19 ... eddon1.jpg
Kuva nro.2: http://s234.photobucket.com/albums/ee19 ... eddon2.jpg
Tavallista epäsiistimpi kuin yleensä, mutsi ei ole valittanut että pitäisi siivota toi niin tuohon kuntoon päässyt viikossa :D Huomatkaa väh. kuukautta vanha vesi ;) Siellä kasvaa varmaan jo jotain eliöitä mutta ei jaksa vaihtaa.. Näyttää kuvissa aika pieneltä pöydältä vaikka oikeasti on n. 80x55cm.
Edit2: Ja huomatkaa, pöytä on natinkia natinkia (50 luvulta) :D Edesmenneen faijan lapsuudenkodista.
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Lasikaapeista tuli mieleen, saan itsekin kuunvaihtoon mennessä :)
Mulla on noita kolme. Oikein toimivia ja näyttää hyvältä rinnakkain seinällä. Mutta aika työläs oli virittää niihin valot. Tai tarkemmin sanoen suht näkymättömän johdotuksen ja katkaisimet. Spotteina käytin Ikean spottisarjaa.Tellus kirjoitti:Itse olen ajatellut ostaa tämän. Parempi kuin toi marienin lähettämä mielestäni.. En oikein tykkää tollasesta kokolasisesta.
-mv40k2
- Teonanacatl
No varmaan saa moni muukin, mutta miten se liittyy lasikaappeihin? ;)Drumavatic´ kirjoitti:Lasikaapeista tuli mieleen, saan itsekin kuunvaihtoon mennessä :)
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Kannattaako tollaseen kytkeä valo? Jos kannattaa, mikälainen lamppu tollaseen sopii? Asentamisesta ei varmaan tule ongelmaa, broidi on vallilan sähkölinjalla ja luulis osaavan..mv40k2 kirjoitti:Mulla on noita kolme. Oikein toimivia ja näyttää hyvältä rinnakkain seinällä. Mutta aika työläs oli virittää niihin valot. Tai tarkemmin sanoen suht näkymättömän johdotuksen ja katkaisimet. Spotteina käytin Ikean spottisarjaa.Tellus kirjoitti:Itse olen ajatellut ostaa tämän. Parempi kuin toi marienin lähettämä mielestäni.. En oikein tykkää tollasesta kokolasisesta.
-mv40k2
Pari lediä, värit armeijan teeman mukaan. Asennuksenkaan ei pitäisi olla kovinkaan vaikeaa.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Jep, valot on ihan tarpeen, sillä muuten figut on koko ajan vähän pimennossa eikä värit ja yksityiskohdat tule oikein esiin, paitsi kaikkein aurinkoisina päivinä. Itse laitoin yhden alas ja yhden ylös per vitriini. Suosittelisin mahdollisimman neutraalia (valkoista) valoa tuottavia ledi-lamppuja tai spotteja. Ja kyllä siinä puolikas päivä ainakin vierähtää kun tekee useampaa vitriiniin siistit johdotukset sisänurkkiin ja vitriineistä ulos (virta) ja virittää kytkimet vitriinien sivuille tai päälle. Virtajohtoakin saa haarotella useammalle vitriinille ja piilotella lattialistoja pitkin (siis jos haluaa ettei roiku rumasti ja ole siivouksen, ym tiellä tai jaloissa). Eli turha vähätellä että pikainen homma ja helppo rasti. Kyllä siinä aikansa saa näperrellä.Kaarti kirjoitti:Pari lediä, värit armeijan teeman mukaan. Asennuksenkaan ei pitäisi olla kovinkaan vaikeaa.
Vinkki 1: Laita lamput ja johdotukset vitriineihin ennen kun vedät seinälle, niin käy helpommin.
Vinkki 2: Spotit on aika kirkkaita ja heijastuu helposti esim. telkkarista. Hanki niille himmentimellä varustettu muuntaja, niin saat vitriineistä sopivan tunnelmavalaistuksen esim. telkkarin katseluun.
-mv40k2
Mutsi oli käynyt kattomassa tollasta ikeassa, ja siinä tulee kuulemma ylös lamppu valmiina.. Oiskohan sulla eri malli tai jotain?
Vois tehä tohon sitten koulussa ensi vuonna pohjaankin jonkun valon :)
Vois tehä tohon sitten koulussa ensi vuonna pohjaankin jonkun valon :)
Silloin kun mä ostin (olisko joskus 8v sitten), niin oli muistaakseni ilman lamppuja. Ostin mukaan toisen setin lamppuja ja viritin vitriinien alalaitoihin. Jossain vaiheessa vaihdoin lamppuihin vielä Osramin tehokkaammat ja valkoista valoa tuottavat polttimot, kun Ikean orkkikset alkoi pätkimään, tms.Tellus kirjoitti:Mutsi oli käynyt kattomassa tollasta ikeassa, ja siinä tulee kuulemma ylös lamppu valmiina.. Oiskohan sulla eri malli tai jotain?
Täytyy myöntää, että vaikka lamput oli ylhäällä ja alhaalla, vitriinien keskiosassa saattoi silti olla aika pimeää. Johtui siitä että kun lasitasoja on paljon ja jokaiseen tunkee paljon figuja, niin valoa ei vaan riittäny keskitasoille asti. Eli kantsii laittaa figuja joka tasolle suht harvakseltaan eikä tunkea sekaan isoja maastonpalasia tai FB rykmenttejä alustojen kanssa.
-mv40k2
Mie saan mun kaverilta lasivitriinin kanssa.
Just tuon 59 maksavan.
Tosin se tulee täyteen ja pelkästä örkki armeijan määrästä.
Just tuon 59 maksavan.
Tosin se tulee täyteen ja pelkästä örkki armeijan määrästä.
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
Ongelma (tulevan) maalauspaikan kanssa, Talo on ennen ollut kahden perheen (tämä on vanha puu- rintamamies talo- isompaa mallia) ja ylhäälläkin oli keittiö. Nyt kun vanhemmat muuttavat alas heidän vaatekkaappinsa, (joka oli se keittiö) muuttuu hourulaksi (Figu-luolaksi) Paikka on hämärä ilman ikkunaa ja pyydän suositeltua valaistusta?
Nykyinen paikka on kellarissa eikä sielläkään ole erityisesti valoa, ja siellä oonkin päydän kohdalla iso putkilamppu. Tämän luulisi riittävän ja riittähän se, valoa on tarpeeksi, ehkä liikaakin ja varjoja tulee aivan pirusti. Joko huono valaistuksen laatu ja väri vai ylivalaiseeko lamppu sillä en pysty blendaamaan edes ihonvärejä koska maali kiiltelee ja heijastaa vahvassa valossa. Help any'one?
Nykyinen paikka on kellarissa eikä sielläkään ole erityisesti valoa, ja siellä oonkin päydän kohdalla iso putkilamppu. Tämän luulisi riittävän ja riittähän se, valoa on tarpeeksi, ehkä liikaakin ja varjoja tulee aivan pirusti. Joko huono valaistuksen laatu ja väri vai ylivalaiseeko lamppu sillä en pysty blendaamaan edes ihonvärejä koska maali kiiltelee ja heijastaa vahvassa valossa. Help any'one?
Ekaks tulee mieleen säädettävä pöytävalo. Ei pitäisi tuottaa vaikeuksia, mutta sanokoot joku muukin jotain. En todellakaan tiedä onko hyvä ajatus...
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Tässä oma, joihinkin täältä löytyviin verrattuna suhteellisen siisti maalauspöytä. Suuren ikkunan ansiosta valoa löytyy enemmän kuin tarpeeksi, ja apupöydän myötä tilakin lisääntyi ihan kivasti. Pahoittelen huonoa kuvanlaatua. Ottakaa pudotusvalikosta "View image" tjsp. niin näette toisenkin puolikkaan.

Obesa cantavit
Omat ukkelit
Omat ukkelit
Kiitos tellukselle tuon kaapin linkkaamisesta. Juuri tuollaista etsin, kun ne 59e kaapit on liiaan pieniä eikä ole tilaa kahdelle. Ja muut ikean lasivitriinit on rumia.
Pitäisi varmaan kuvata oma piste, mutta kun tuli se juuri siirrettyä, eikä ole kaikki kama vielä paikallaan. (Juoksen kahden eri pöydän välillä etsimässä tarvitsemiani härpäkkeitä.)
Pitäisi varmaan kuvata oma piste, mutta kun tuli se juuri siirrettyä, eikä ole kaikki kama vielä paikallaan. (Juoksen kahden eri pöydän välillä etsimässä tarvitsemiani härpäkkeitä.)