Orionin armour save?
Orionin armour save?
Orion omistaa 5+ Ward saven mutta miten on armour saven kanssa? Armeijakirjasta tätä en ainakaan löytänyt enkä mitään helpoituksia arvailuun sääntökirjastakaan. Mikäli orionia meinaa joskus peluuttaa onko muita huomioon otettavia asioita olemassa, mitä ei armeijakirjasta löydy?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Re: Orionin armour save?
Jos sille ei löydy armorsavea, ei hänellä ole armoria.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Suosittelen aivojen ostamista battalionan sijaan.
Samaa voisi sanoa sinulle, kun kysyt jokaista mahdollista ja mahdotonta asiaa täältä. Osta sääntökirja, armybook ja sanakirja niin voit itse selvittää asiat. Ei ole niin vaikeaa.1000poika kirjoitti:Suosittelen aivojen ostamista battalionan sijaan.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Ensinnäkään battalion ei sisällä orionia, en huvikseen sentään kysymyksiä täällä esitä. Tuntui vain niin kummalliselta ettei liki 600.p hahmolla ole armour savea, varsinkin kun on muutenkin niin haavoittuvaisen oloinen "combat resolutionin" kanssa. Mistä ihmeestä mahtaa johtua suoranainen vittuilu?1000poika kirjoitti:Suosittelen aivojen ostamista battalionan sijaan.
Ps:Olisiko ylläpidon aika laittaa IP hetkeksi banniin jos vaikka oppisi tapoja?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Käyttäjämoderointia ja trollien ruokkiminenkaan ei ole suositeltavaa, joten kaikille opiksi Lukkoa!