"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Orionin armour save?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Runt

Orionin armour save?

Viesti Kirjoittaja Runt »

Orion omistaa 5+ Ward saven mutta miten on armour saven kanssa? Armeijakirjasta tätä en ainakaan löytänyt enkä mitään helpoituksia arvailuun sääntökirjastakaan. Mikäli orionia meinaa joskus peluuttaa onko muita huomioon otettavia asioita olemassa, mitä ei armeijakirjasta löydy?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Pecu

Re: Orionin armour save?

Viesti Kirjoittaja Pecu »

Jos sille ei löydy armorsavea, ei hänellä ole armoria.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
1000poika

Viesti Kirjoittaja 1000poika »

Suosittelen aivojen ostamista battalionan sijaan.
Pecu

Viesti Kirjoittaja Pecu »

1000poika kirjoitti:Suosittelen aivojen ostamista battalionan sijaan.
Samaa voisi sanoa sinulle, kun kysyt jokaista mahdollista ja mahdotonta asiaa täältä. Osta sääntökirja, armybook ja sanakirja niin voit itse selvittää asiat. Ei ole niin vaikeaa.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

1000poika kirjoitti:Suosittelen aivojen ostamista battalionan sijaan.
Ensinnäkään battalion ei sisällä orionia, en huvikseen sentään kysymyksiä täällä esitä. Tuntui vain niin kummalliselta ettei liki 600.p hahmolla ole armour savea, varsinkin kun on muutenkin niin haavoittuvaisen oloinen "combat resolutionin" kanssa. Mistä ihmeestä mahtaa johtua suoranainen vittuilu?

Ps:Olisiko ylläpidon aika laittaa IP hetkeksi banniin jos vaikka oppisi tapoja?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Käyttäjämoderointia ja trollien ruokkiminenkaan ei ole suositeltavaa, joten kaikille opiksi Lukkoa!
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”