40k Imperial guard: Palladius 74th [19.7.09 Valmis Vendetta]
Re: 40k Imperial guard: Palladius 74th [19.7.09 Valmis Vendetta]
Jees, nyt on tyylikäs valkyrie. Harkitsisin pienen värikkään yksityiskohdan lisäämistä (esim punainen viiva noiden kahden valkoisen viivan väliin pyrstöpäähän). Hyvältä näyttää ja realistiselta, mutta joku pikkulisäys olisi kiva.
Re: 40k Imperial guard: Palladius 74th [17.7.09 Uutuus]
It-tuli voipi hyvinkin vahingoittaa korkealta kentänpintaan laskeutuvan koneen maalipintaa. Keulaan tosin tulisi lisätä näiden osumakohtien määrää.Immeli kirjoitti: Mielestäni se tavallaa näyttää hyvältä, mutta löytyykö noihin kulumiin mitään loogista selitystä...? :D
Mustan kanssa kokeilisin maalata tunnukset vaaleansinisellä ja valkoisella, mutta kun punainen on se armeijan lisäväri, niin kyllähän sitä kannattaa käyttää yhtenäisemmän yleislookin takia.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Yksi hyvä paikka, johon kanssa voisit lisätä osumajälkeä on siipi. Yleensä niihin tähdätään (puhun nyt jalkaväestä), kun tämä sattuu lentämään matalalla tai on laskeutumassa.
Jotain tällästä oon harkinnu, mutta vähän liian klisee se punanen. Itse olen siihen mustavalkoseen tyytyväinen.Lateksimajava kirjoitti:Jees, nyt on tyylikäs valkyrie. Harkitsisin pienen värikkään yksityiskohdan lisäämistä (esim punainen viiva noiden kahden valkoisen viivan väliin pyrstöpäähän). Hyvältä näyttää ja realistiselta, mutta joku pikkulisäys olisi kiva.
Joo on se verran rankka pilotti kyseessä että vetää barrel rollia IT-tulituksen keskellä ;)Kaarti kirjoitti: It-tuli voipi hyvinkin vahingoittaa korkealta kentänpintaan laskeutuvan koneen maalipintaa. Keulaan tosin tulisi lisätä näiden osumakohtien määrää.
Kiitos vastauksista. Uutta matskuu tulossa. Vähintään Marbo basetettuna w/ kunnon kuva
Lahti pilaa tunnelman.