tuusulassa pelaajia
-
Raivomuumi
tuusulassa pelaajia
kysyisin että löytyykö tuusulasta ketään 40k pelaajia? itselläni nyt ei mitään armyä hirveästi löydy mutta on hankkinnassa (scoutti horde) :). Jos täältä päin ei löydy niin pitääpä sitten tyytyä menemään helsingin suuntaan viikonloppuisin.
-
blackmetalsiili
Re: tuusulassa pelaajia
Meillä alkaa järvenpäässä kohta pyöriä taas figu kerho maanantaisin, ota yvllä yhteyttä jos kiinnostaa.
-
Raivomuumi
Jostain syystä kun yritän lähettää YV niin ei mene vaan jää lehtävet kansioon. kestääkö lehettäminen sitten niin kauan. (offtopic)
Ja nyt edelleen haluaisin tietää että onko tuusulassa mitään muita kun minä joka on harrastuksen parissa :D. Tai sitten kukaan ei käytä sotavasaraa :( paitsi kuin minä.
Ja nyt edelleen haluaisin tietää että onko tuusulassa mitään muita kun minä joka on harrastuksen parissa :D. Tai sitten kukaan ei käytä sotavasaraa :( paitsi kuin minä.
No on tääl tuusulas muitaki vaik tää on suht pieni (ja kämänen=) paikka. Mulla ja mun kaveril on pienimuotoset fantasy armeijat, mull örkkejä ja kaverilla iiso armeija tulossa (joskin odotettu valmistumisaika on 2100).
Kukaan ei ole täydellinen, en edes minä.
[OT]Kun lähetät YV:n, se menee lähtevät kansioon (se kyllä lähtee kelle halusitkin). Kun vastaanottaja lukee/on lukenut sen viestin, se siirtyy lähetetyt kansioonraivomuumi kirjoitti:Jostain syystä kun yritän lähettää YV niin ei mene vaan jää lehtävet kansioon. kestääkö lehettäminen sitten niin kauan. (offtopic)
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
-
Raivomuumi
Selvä. No mutta jos täältä löytyy ihan kiva mutta meinaan käydä siellä järvenpäässä että ihan sama, kyselin vaan että onko ketään harrastajia :).
-
blackmetalsiili
Tuonne meidän järvenpään kerholle saavat tosiaan kaikki tuusulalaisetkin (ja muut lähialueilla asuvat) tulla pelaamaan ketkä vain haluavat. Lisä infot peliporukoiden puolelta löytyvältä järvenpään alueelta.