"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

tuusulassa pelaajia

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Raivomuumi

tuusulassa pelaajia

Viesti Kirjoittaja Raivomuumi »

kysyisin että löytyykö tuusulasta ketään 40k pelaajia? itselläni nyt ei mitään armyä hirveästi löydy mutta on hankkinnassa (scoutti horde) :). Jos täältä päin ei löydy niin pitääpä sitten tyytyä menemään helsingin suuntaan viikonloppuisin.
blackmetalsiili

Re: tuusulassa pelaajia

Viesti Kirjoittaja blackmetalsiili »

Meillä alkaa järvenpäässä kohta pyöriä taas figu kerho maanantaisin, ota yvllä yhteyttä jos kiinnostaa.
Raivomuumi

Jostain syystä kun yritän lähettää YV niin ei mene vaan jää lehtävet kansioon. kestääkö lehettäminen sitten niin kauan. (offtopic)

Ja nyt edelleen haluaisin tietää että onko tuusulassa mitään muita kun minä joka on harrastuksen parissa :D. Tai sitten kukaan ei käytä sotavasaraa :( paitsi kuin minä.
Olmo

Viesti Kirjoittaja Olmo »

No on tääl tuusulas muitaki vaik tää on suht pieni (ja kämänen=) paikka. Mulla ja mun kaveril on pienimuotoset fantasy armeijat, mull örkkejä ja kaverilla iiso armeija tulossa (joskin odotettu valmistumisaika on 2100).
Kukaan ei ole täydellinen, en edes minä.
halko

Viesti Kirjoittaja halko »

raivomuumi kirjoitti:Jostain syystä kun yritän lähettää YV niin ei mene vaan jää lehtävet kansioon. kestääkö lehettäminen sitten niin kauan. (offtopic)
[OT]Kun lähetät YV:n, se menee lähtevät kansioon (se kyllä lähtee kelle halusitkin). Kun vastaanottaja lukee/on lukenut sen viestin, se siirtyy lähetetyt kansioon
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Raivomuumi

Selvä. No mutta jos täältä löytyy ihan kiva mutta meinaan käydä siellä järvenpäässä että ihan sama, kyselin vaan että onko ketään harrastajia :).
blackmetalsiili

Viesti Kirjoittaja blackmetalsiili »

Tuonne meidän järvenpään kerholle saavat tosiaan kaikki tuusulalaisetkin (ja muut lähialueilla asuvat) tulla pelaamaan ketkä vain haluavat. Lisä infot peliporukoiden puolelta löytyvältä järvenpään alueelta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”