Pakko kysyä. Miten TÄSSÄ topikissa voi mennä OT?Thrag kirjoitti:Sori, taisi mennä vähän OT:ksi, innostuin sai yliotteen.
Itse suosittaisin kaikkia sadan vuoden jäähylle. Itseni mukaanlukien. Onneksenne(-ni) en ole admin.
Tuota olen minäkin miettinyt... Esim. malen 2+ wardi mundane attackeja vastaan voisi olla aika kovaa kun tankin ammuksetkin on tietääkseni ihan mundaneja....Blacklion kirjoitti:Oikeasti olen miettinyt että vähän tulisi mahtava peli kun laittaisi fb armeijan ja 40k armeijan vastaan... Ja tietenkin käytetään molempien sääntöjä....
Kuolettavaa..
Pakko valitettavasti palata itse topikkiin kaiken tämän OT-hauskuuden keskellä.Iceman kirjoitti: Charruilla parempi WS kuvaa, miten he ovat taistelleet tiensä rivistöistä esiin ja sitten matkan aikana oppineet mitä saa/voi tehdä ja mitä ei kannata tehdä. Ne ketkä eivät opi riittävän nopeasti mitä ei voi tehdä kuolevat eli luonnollinenvalinta parantaa rotujen WS arvoa. Mitä lyhyempi elinkaari sen huonompi WS-arvo. Skavenit ja goblinit elävät lyhyen ja ikävän elämän, joten he eivät yleensä ehdi oppimaan kuin kävelemään ja senkin osa huonosti.
Jospa se "Fantasy" tulee juuri siitä... Gustav Hägglund kuuluu ehkä sitten siihen yltiörealistiseen sotasimulaatiopöytäpeliin...The Captain kirjoitti:Ylipäätäänkin minua häiritsee se, kuinka paljon keskimääräistä parempia taistelijoita sankarit ovat. Tietysti Herohammerissa sankarit ovat pääosassa, mutta ei kai kukaan kuvittele, että Gustav Hägglund vetäisi turpaan joukkueellista jääkäreitä? Armeijoiden komentoon päästään yleensä ihan muilla avuilla kuin miekkailutaidoilla.
Hmm niin, mutta ehkä tilanne on toinen Wanhassa Maailmassa. Mutta että mikä tässä topicissa nyt ei ole OT? Kun kerta topiikki tuntuu olevan vaan yllättävän suurta suosiota nauttiva vitsi..The Captain kirjoitti: Armeijoiden komentoon päästään yleensä ihan muilla avuilla kuin miekkailutaidoilla.
Minkäs sille mahtaa että oletus ei ole että kaveri on hauska vaan että kaveri on totaalinen idiootti...Nostradamus kirjoitti:Mikä hemmetin muutama hymiö auttaisi asiaa? tästä koko hommasta katoisi se hauskuus, jos Black scars olisi käyttänyt hymiöitä. Joku joskus ihmetteli, että eikö vaikka modesetien sarkastista leikinlaskentaa noobien kustannuksella lukitessa ketjuja voisi hieman värittää hymiöillä? Ei. Tarvitaan vain lukutaitoa ja luetun ymmärtämistä, ei kuvamuistia ja yksittäisten sanojen ja lauseiden tallentamista sen enempiä pohtimatta niiden sisältöä.
no ottaen huomioon että kaveri ON tappamisen, teruastuksen, järjettömän väkivallan ja massamurhan jumalan ilmentymä niin ei sillä kovin huono WS voi olla...Peace kirjoitti: -BLOOD Dragon Lordit
-BLOOD Thirsterit
-Shadowblade
Keskimmäinen sitten vain on niin kova jätkä että pakkohan sillä on olla WS 10? Elämä on täynnä mysteereitä.