"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Armeijan osto

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
zakug_the_insane

Armeijan osto

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Eli ostatteko vain tietyt figut armeijaanne, joita aiotte käyttää, vaiko niitten lisäksi reilusti reservejä?

Minä ostan pääarmeijaani paljon erilaisia yksiköitä, jotta voi tehdä erilaisia armeijalistoja. Muihin armeijoihin hieman rajatummin.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Mä ostan vaan ihan mitä sattuu. Mulla on aina suunnitelmana ostaa joku 1500 pisteen lista muttei mun suunnitelmat ikinä pidä. Mun piti tehdä 1500 pisteen Blood Angels Rush, no se päätyi 3500+ pisteen Blood Angels armeijaksi joka oli loppujen lopuksi melko hidas...

Nyt ajattelin tehdä Lost and the Damnedit (jos ei mieli ehdi vaihtua vielä kerran tavalliseen kaartiin) lähinnä ostamalla mitä sattuu ja sitten katsoa mitä siitä saa... Sitten ostan vielä jotain jonka katson hyödylliseksi armeijan kokonaistoimivuuden kannalta...
zqmfgb
kemppiGei

Viesti Kirjoittaja kemppiGei »

Minä suunnittelen armyni army builderilla ja sitten laitan sen tänne arvosteltavaksi ja sen perusteella ostan ukkoni, eli en osta mitä sattuu.
BEE BEDEE BYI
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Olen ennen YRITTÄNYT sitä (noh, yrittänyt tolla chaoksella), että teen ensin listan, ostan sen figut, kokoon ja maalaan ne pelikuntoon, ja sitten rupeen miettimään reinforcementsejä, mutta eipä se niillä onnistunutkaan.

Nyt on vuorossa tyrkyt, ja NYT minä aijon ostaa ja kasata vain tuon coren (siis 1500 pojoo) ennen mitään ylimääräistä. Aijon jopa tehdä niin, että kokoan kaikki TMC:t aivan maalausta vaille samalle viivalle, mistä lähden niitä sitten maalailemaan, ettei tule semmoista että "tää maalaus on niin kivaa, ja toi pinnausreikien poraaminen ei" ja sitten jää figut kasaamatta ja pian on sitten koko armeija vaan puoliks kasattun lojumassa idlenä pöydällä (=chaos).
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

No mieluummin ensin teen listan ja sitten vasta ostan kaiken. Näin säästyy rahaa.. Tai niin ainakin pyrin tekemään..
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Teen listan, ostan ne figut(tosin jos hyvä tarjous tulee ostan muitakin) ja alan lisäillä yksiköitä.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

ei ole niin paljon ylimääräistä rahaa että vois ostella hirveesti ylimääräsiä ykkeleitä. muuten kyllä :D
Järjenkäyttö sallittu!
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

tneva82 kirjoitti:Teen listan, ostan ne figut(tosin jos hyvä tarjous tulee ostan muitakin) ja alan lisäillä yksiköitä.
Sama täällä.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Jake da evil

Viesti Kirjoittaja Jake da evil »

ostan yleensä yhen perus boxin ja mietin uudestaan jaksaako näitä kerätä ko on maalannu eturivin. jos totean että näitä jaksaa kerätä ni ostan kirjan ja suunnittelen armeijan, yleensä ko oon keränny joku 800 pojoo suunnitellusta 2000 pts:n armeijasta ni tulee näitä "heräte ostoksia" ja totean että armeijani tyyli muuttuukin aika rajusti.

siitä eteenpäin armeijani ostaminen in pitkälti kiinni siitä minkä laisen armyn haluan :)
DaTasteMySword!
HLLT

Viesti Kirjoittaja HLLT »

katon vähän armeja kirjasta mitä näyttää hyvältä, kuuntelen muilta pelaajilta mitä kuulostaa hyvältä ja sitten unohdan kaiken sen ja ostan mitä huvittaa
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Aluksi ostelin mitä sattui, mutta nykyän tekee jo vähän tiukkaa, niin pitää kiristää nälkävyötä ja suunnitella ostokset.
Beastroars

Viesti Kirjoittaja Beastroars »

Jos uuden armeijan aloitan, niin ostan perusjamppoi jonkun verran ja jonkun characterin eka.

Sitten alkaa suunnittelu ja tuloksena-->ostan fiilispohjalta :wink:
"I shall wolfe your flesh snap your bones, skrind your folkland burn their homes"
-Tomas Wanderer
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Tsekkaan ensiksi hauskimman armeijan mitä löydän. Sitten kaivan taustamateriaalia. Ostan armeijakirjan. Kokoan listan, ja mätkäisen sen tänne haukuttavaksi. Ostan tarkalleen listan mukaan ukkoja.

Näin siis ainakin periaatteessa.. :roll:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”