Eli onko kukaan kuullut näistä? itse käytän molempia. Niitä saa ostettua ainakin suomalaisista kirja kaupoista. molemmat näätää ja koko valikoima ihan riittävä. Maalaus jälki tyydyttävä. (Minun kyvyilläni.)
Hintaa on 3.50€ molemmilla. Joten suosittelen.
Dekoriman ja Han Artin pensselit
-
baretul
-
baretul
Johtuu käsittääkseni siitä, että käytät synteettistä karvaa. Siirry luonnonkarvaisiin, niissä kärki ei käänny. Yleisesti ottaen, kalliimpi pensseli säilyttää kärkensä paremmin, kunhan kohtelet sitä hellästi. Raphaelit ovat käsittääkseni aika säällisen hintaisia (n. 5-6e/kpl) ja erittäin hyviä.
Kääntyneen kärjen saa pelastettua kerran-pari upottamalla pensselin kärjen lähes kiehuvaan veteen (kuulemma), mutta se kai rikkoo synteettisen pensselin tosi nopeasti. En itse ole kokeillut, kun en käytä synteettisiä.
Kääntyneen kärjen saa pelastettua kerran-pari upottamalla pensselin kärjen lähes kiehuvaan veteen (kuulemma), mutta se kai rikkoo synteettisen pensselin tosi nopeasti. En itse ole kokeillut, kun en käytä synteettisiä.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277