Warhammerin todellinen psykologia
Warhammerin todellinen psykologia
Eräs viisas mies sanoi kauan sitten että: "Ärsyyntynyt vastustaja tekee virheitä." Ja mitä enemmän virheitä vastustaja tekee, sitä paremma mahdollisuudet sinulla on voittaa. Tästä voimmekin vetää johtopäätöksen että mitä enemmän vastustajaa ärsyttää, sitä enemmän hän tekee virheitä, ja sitä paremmat mahdollisuudet sinulla on voittaa.
Ideana onkin nytten tehdä armeija, joka olisi mahdollisimman ärsyttävä tehokkuutta unohtamatta. Parhaimmat listat ilmeisesti muodostuvat skaveneilta ja Orcs&Goblins:ien goblineilta.
Itse aion tässä parin päivän sisällä tehdä tänne Skaveneiden 500pts. mahdollisimman ärsyttävän border patrol listan mutta sitä ennen haluaisin hieman kuulla neuvoja/mielipiteitä.
Ideana onkin nytten tehdä armeija, joka olisi mahdollisimman ärsyttävä tehokkuutta unohtamatta. Parhaimmat listat ilmeisesti muodostuvat skaveneilta ja Orcs&Goblins:ien goblineilta.
Itse aion tässä parin päivän sisällä tehdä tänne Skaveneiden 500pts. mahdollisimman ärsyttävän border patrol listan mutta sitä ennen haluaisin hieman kuulla neuvoja/mielipiteitä.
ärsttävistä armeijoista en tiedä, mutta kannataa kokeilla tätä
http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... rsyt%E4%E4
http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... rsyt%E4%E4
Warlock Engineer 105pts.
-warplock pistol
-warp-blades
-ubgradet warp-energy condenser
-storm daemon
25 Clanrats 220pts.
-full command
-warpfire thrower
25 Clanrat slaves 50pts.
6 Warplock Jezzails 120pts.
Jotakin tämmöistä ajattelin. 2 salamaa vuorossa ja 6 Jezzailin kutia. Thrower:in ideana on ette slavet menee vastustajaan kiinni ja sitten Life is cheap peciaali säännön johdattamana antaa täyden laidallisen sille unitille.
Omiakin ehdotuksia/listoja saa laittaa. Night Goblineista kuulemma saa myös hyvän mutta en omista kirjaa joten toivoisin että joku tekisi sellaisen.
-warplock pistol
-warp-blades
-ubgradet warp-energy condenser
-storm daemon
25 Clanrats 220pts.
-full command
-warpfire thrower
25 Clanrat slaves 50pts.
6 Warplock Jezzails 120pts.
Jotakin tämmöistä ajattelin. 2 salamaa vuorossa ja 6 Jezzailin kutia. Thrower:in ideana on ette slavet menee vastustajaan kiinni ja sitten Life is cheap peciaali säännön johdattamana antaa täyden laidallisen sille unitille.
Omiakin ehdotuksia/listoja saa laittaa. Night Goblineista kuulemma saa myös hyvän mutta en omista kirjaa joten toivoisin että joku tekisi sellaisen.
- Druzhina Captain
- Valvoja
Tästä on todellakin jo keskusteltu aikaisemmin. Sellainen vain huomautus, että olet väärässä, kun luulet, että jezzailit ovat vapen tiimejä. Armybookin mukaan, ne ovat erilliset yksiköt. Vepan tiimit ovat Ratling Guns ja Warpfire Throwers eikä muuta.FallenOne kirjoitti:En nyt tiedä meneekö noi jezzzailit tohon mutta mun mielestä ne on vapen tiimejä. Tosta oli kai jossakin muuallakin nillitetty...
Jos toista haluaa ärsyttää, se onnistuu paremmin armeijalla, joka ampuu, ja jotaei saa koskaan kiinni. Tai parhaiten se onnistuu käytöksellä. Armeijalistaa ei kuitenkaan saisi tehdä vihollisen ärsyttäminen mielessään... Voi tulla ikäviä kommentteja takaisin.
Lista itsessään ei näytä hassummalta, tosin en ole nähnyt vielä warpfireä kunnolla toiminnassa, mutta kai sekin kunniaansa pääsee, kun CC.hen ampuu.
Lista itsessään ei näytä hassummalta, tosin en ole nähnyt vielä warpfireä kunnolla toiminnassa, mutta kai sekin kunniaansa pääsee, kun CC.hen ampuu.
Vaiti tuijottaa ikkunastain,
ruudun takana kasvot kuin puolikuu.
Varjo viikatteen, tumman vaatteen
Tiedän ettei se voi olla kukaan muu...
ruudun takana kasvot kuin puolikuu.
Varjo viikatteen, tumman vaatteen
Tiedän ettei se voi olla kukaan muu...
Jaapa jaa. No hyvä että korjasit tuonkin väärinkäsityksen.Druzhina Captain kirjoitti:Tästä on todellakin jo keskusteltu aikaisemmin. Sellainen vain huomautus, että olet väärässä, kun luulet, että jezzailit ovat vapen tiimejä. Armybookin mukaan, ne ovat erilliset yksiköt. Vepan tiimit ovat Ratling Guns ja Warpfire Throwers eikä muuta.FallenOne kirjoitti:En nyt tiedä meneekö noi jezzzailit tohon mutta mun mielestä ne on vapen tiimejä. Tosta oli kai jossakin muuallakin nillitetty...
Järjenkäyttö sallittu!
Tämä koko juttu oli lähinnä hupi-mielessä ja silkan mielenkiinnon takia tehty. Edes minä en olisi niin epäurheiliamainen että vain saadakseni suurta mielihyvää tekisin mahdollisimman v-mäisen listan.Murhe kirjoitti:Ja minä olin kuvitellut, että pelin tarkoitus on viettää hauskaa aikaa ystävien seurassa, eikä ärsyttää niin kutsuttua ystävää. Tälläinen taktikointi vaikuttaa hyvin lapselliselta.
Mutta lisää kommenttia ja omia listoja/ehdotuksia kaivataan. Eikä tälläisesta kannata suuttua, en mä tahallani.
- Blackguard
Noh, viime pelissäni minulla oli vähän tuon tapanen lista (vaika oli sinä vähän kaikke muutakin) ja vastaan sattu SoC Lothern army... peli oli käytännössä ohi jo ekalla vuorolla kun se sai sen ilmasen ampuskelun ilman penaltyjä.. huh huh, turpaan tuli sata nollaNazreg Moonsinger kirjoitti:Delffi lista jossa kaikki figut ratsastaa dark steedeillä ja omistaa RXB. mikään ei v****a niin paljoa kuin pelata tuota vastaan hitailla joukoilla eikä ne vähän nopeammatkaan paljoa haittaa.
-
Betrayer-Of-Light
Menee nyt ehkä millin verran ohi aiheen mutta tässä on juttua vastustajan henkisestä häirinnästa ja sen sellaista:
http://www.warhammer-empire.com/war_psyopsbluffing.htm
http://www.warhammer-empire.com/war_psyopsbluffing.htm
"Fucked up eyes, stupid grin
Perfect people won't let me in
Who's who list, where's my name
They won't let me join their game"
Perfect people won't let me in
Who's who list, where's my name
They won't let me join their game"