swarmit
Swarmit ovat skirmishereitä jos säännöissä mainitaan näin.
Ainakin esim. bat, rat ja tombswarmit.. jungleista, snotlingeista ja nurglingeista en nyt jaksa muistaa tosin
Spirithostien yksi suurista vahvuuksista onkin juuri se että eivät ole skirmishereitä, eli se tyypillinen kolme iskettynä vihollisen flankkiin tekee ikävää jälkeä (US12)
Eikä tietysti sovi unohtaa ethereal-statusta 
Ainakin esim. bat, rat ja tombswarmit.. jungleista, snotlingeista ja nurglingeista en nyt jaksa muistaa tosin
Spirithostien yksi suurista vahvuuksista onkin juuri se että eivät ole skirmishereitä, eli se tyypillinen kolme iskettynä vihollisen flankkiin tekee ikävää jälkeä (US12)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Unit Strength 9. Kaikilla swarmeilla Bat Swarmeja lukuunottamatta on US3.Deetwo kirjoitti:Spirithostien yksi suurista vahvuuksista onkin juuri se että eivät ole skirmishereitä, eli se tyypillinen kolme iskettynä vihollisen flankkiin tekee ikävää jälkeä (US12)Eikä tietysti sovi unohtaa ethereal-statusta
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
kippe-gerbiili
Totta, Tämä on niiden hauskin puoli... Oon pääsy pari kertaa kokeilemaan ja oli aika kohtis hauskaa. Sainpa kerran pheonix kaartin trappiin. Lurkit edestä Spirit hostit flankkiin. Vihulaisella on hemmetin huonot oltavat ku ei voi lyödä muuta kuin eteen päin... Overrun ja täystuho...Deetwo kirjoitti: Spirithostien yksi suurista vahvuuksista onkin juuri se että eivät ole skirmishereitä, eli se tyypillinen kolme iskettynä vihollisen flankkiin tekee ikävää jälkeä (US12)Eikä tietysti sovi unohtaa ethereal-statusta
On olemassa kolmenlaisia ihmisiä. On niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät.