Instant Death - sääntö
Instant Death - sääntö
Tuli tuossa mieleen. Jos ja kun ammun esmes Leman Russilla, jossa s8 Chaplainia, jolla t4, saako Kappalainen ottaa Invulnerable saven?
Ja tuo sääntöhän menee siis niin, että jos lyöt/ammut vastustajaa aseella jonka strenght on puolet suurempi, kuin vihun toughnes se kuolee välittömästi...?
(:
Ja tuo sääntöhän menee siis niin, että jos lyöt/ammut vastustajaa aseella jonka strenght on puolet suurempi, kuin vihun toughnes se kuolee välittömästi...?
(:
Invulnerablet saa ellei aseen profiili ja erikoissäännöt niitä kierrä. Tietenkin instant deathista saa myöskin armour savet jossei ap riitä kumoamaan saveja.
Muista myös, että mitkään normaalit toughness-nostot (bike jne..) eivät vaikuta instakillia vastaan. Eli vaikka kappalaisesi olisi mopolla, battlecannon tuhoaisi sen välittömästi invulnerable-savejan jälkeen.
Muista myös, että mitkään normaalit toughness-nostot (bike jne..) eivät vaikuta instakillia vastaan. Eli vaikka kappalaisesi olisi mopolla, battlecannon tuhoaisi sen välittömästi invulnerable-savejan jälkeen.
-
Oberon
Ei armoria ole pakko kumota instakilliä varten, mutta se auttaa huomattavasti. Esim. Venom Cannon on hyvä esimerkki tästä (fexin kädessä s10 ap4).Chokka_ kirjoitti:Eli myös aseen AP:n pitää riittää kumoamaan savet. Selvä
Savea ei parane failata
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Konrad von Richtmark
Mistäs tuo on repäisty? Voi hyvin olla totta, mutta ajattelen vaan että WD:ssä jossa Tau juuri oli ilmestynyt geeveen porukat erityisesti kommentoivat että syy miksi päädyttiin siihen että XV Crisis battlesuitti nostaa T:n yhdellä on välttää aivan liian helppo instant deathi.Terminator kirjoitti: Muista myös, että mitkään normaalit toughness-nostot (bike jne..) eivät vaikuta instakillia vastaan. Eli vaikka kappalaisesi olisi mopolla, battlecannon tuhoaisi sen välittömästi invulnerable-savejan jälkeen.
Useamassa Q&A:ssa ilmoitettu ja esim. Chaos codexissa mainitaan myös. Instakill lasketaan perus Toughnessin mukaan, ainoana poikkeuksena, minkä tiedän on Chaoksen Daemon Prince Daemonic Staturella, jossa instakill lasketaan T5:n mukaan, mutta tämä mainitaankin erikseen codexissa poikkeuksena perussääntöön.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
--- Tau suitit onkin niitä poikkeuksia...Konrad von Richtmark kirjoitti:WD:ssä jossa Tau juuri oli ilmestynyt geeveen porukat erityisesti kommentoivat että syy miksi päädyttiin siihen että XV Crisis battlesuitti nostaa T:n yhdellä on välttää aivan liian helppo instant deathi.
Ne mitkä itse tiedän, ovat:
Necron Destroyer Body
Chaos Daemonic Stature
Tau Battlesuit
Tyranid Exceptional Size
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
-
Brightstar
mopot tosiaan eivät lisää Ttä IDtä vastaan.... tämähän lukee jo sääntökirjassakin...
ja sen Strenan tulee olla kaksi kertaa ( ei puolta ) isompi kuin Toughness, jotta se tappaisi suoraan...
ja sen Strenan tulee olla kaksi kertaa ( ei puolta ) isompi kuin Toughness, jotta se tappaisi suoraan...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"