Ampumisesta
Ampumisesta
Kun en tossa nyt ole pelannut johonkin 3kk lotreilla ja tuli mieleen et voiko isompia kohteita ampua jos niiden edessä on pieniä kohteita esim jalkamiehiä..
tossa toi mun muodostelma
Ö=örkki
T=troll chieftain
ööööööö
ööööTöööö
ööööö
Eli voiko tota troll chieftainia ampua tosta?
Alustarakoja ei ole eli tyypit on kiinni toisissaan...
on mulla LOTR rulebook mut en ole vaivautunut selaamaan
tossa toi mun muodostelma
Ö=örkki
T=troll chieftain
ööööööö
ööööTöööö
ööööö
Eli voiko tota troll chieftainia ampua tosta?
Alustarakoja ei ole eli tyypit on kiinni toisissaan...
on mulla LOTR rulebook mut en ole vaivautunut selaamaan
Turha täältä on muuten kysellä, jos voi pikaisesti kirjastakin vilkaista.
[Deceased: Ja turha sinun asiasta on huomautella, kun täällä on sitä varten moderaattoreita...]
[Deceased: Ja turha sinun asiasta on huomautella, kun täällä on sitä varten moderaattoreita...]
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
Minun mielestäni jos puolet ukosta näkyy niin ei tarvitse heittää osuuko se esim. örkkiin.... Nazgul on felbeastin selässä ja laittaa örkin eteen ja joku sanoo: "Örkki on tiellä, et nää kokonaan felbeastia... sun pitää heittää osuuko se örkkiin" Olisi sääntöjen pimitystä (minun mielestäni)..... Mutta tulipa sanottua se!
-
Oberon
-
Oberon
- makkarafolio
- makkarafolio
Ei minullakaan.. Kai voisi jossain cave troll mordor trollin edessä, mutta tilanne on epätodennäköinen eikä sääntöjä mielestäni tarvitse laajentaa niin, nykyinen puolet ja puolet on tarpeeksi selkeä. Jos figu ei näy kokonaan, heitetään fiftyfifty noppa. Jos taasen tulee toistuvia käsittämättömiä tapauksia [Cave troll piilottaa vasemman jalkansa matalan keihäsgobon taakse], voi keksiä näihin special ruleja.
Mainiota! Tuo on hyvä tuo asteikon muuttaminen.
Mutta itse en kyllä pyydä ottamaan "In The Way":ta, jos figusta näkyy puolet tai enemmän. Eikös sääntökirjassa jopa lue jotain tällaista? Mutta viimeisestä en varma ole.
Mutta itse en kyllä pyydä ottamaan "In The Way":ta, jos figusta näkyy puolet tai enemmän. Eikös sääntökirjassa jopa lue jotain tällaista? Mutta viimeisestä en varma ole.
Men cenuva fánë cirya
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?