Archaonin slayer of kings ase
Archaonin slayer of kings ase
Niin saattaa olla että tähän löytyy vastaus, mutta en sitä ainenkaan itse löytäny: jos Archaon käyttää kyseistä asetta ja heittää hitissä ykkösen---> eli osuu itseensä niin onko se automaattisesti woundi vai pitääkö sillä woundatakkin?
I do what I wanna do, when I wanna do it!
Tai vielä parempaa, hankkii kirjan itselleenweis kirjoitti:Ja paljon muuta. Jos nyt joku haluaa tietää niin voi kysyä multa vaikka yv:nä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Konrad von Richtmark
Siis eihän slayeria tai archaonia mistään wd:stä löydy vaan kaaoksen armybookista. Jos tässä koko archaonin säännöt kerrottaisi niin veikkaanpa että ei olisi laillinen.Konrad von Richtmark kirjoitti:Jos on kiellettyä postata nettiin WD:n kautta ilmestyneiden vehkeiden sääntöjä, onkohan tämä threadi laillinen?
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
- The Captain
- Valvoja
Konrad von Richtmark kirjoitti:Jos on kiellettyä postata nettiin WD:n kautta ilmestyneiden vehkeiden sääntöjä, onkohan tämä threadi laillinen?
Eli on. Huomaa erityisesti kolme viimeistä sanaa tuossa lainauksessani.Tekijänoikeuslaki kirjoitti:22 §
Julkistetusta teoksesta on lupa hyvän tavan mukaisesti ottaa lainauksia tarkoituksen edellyttämässä laajuudessa.
P.S. Jos threadin sisällöstä tai aiheellisuudesta on huomauttamista, käytetään "Ilmoita ylläpidolle" -toimintoa, ei mennä käyttäjämoderoimaan topikkiin itseensä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.