Basejen koko
Basejen koko
Koitin haulla etsiä mutta ei löytynyt, eli saako basejen kokoa vaihtaa alkuperäisestä? Eli voiko siis figulle laittaa erikokoisen basen kuin mikä sen mukana tulee ja käyttää sitä pelissä.
Voi ehkä olla hieman tyhmä kysymys mutta, no niin...
Kiitos jo vastauksista etukäteen.
Voi ehkä olla hieman tyhmä kysymys mutta, no niin...
Kiitos jo vastauksista etukäteen.
Tsumppi = Densu
mikä ettei....40Kn basekokoja ei ole määritelty yhtä tarkasti kuin fabassa...
kunhan et ala tasapainottamaan Carnifexia pienelle baselle :-)...
itse olen ihan reilun pelin ( ja uhrien maksimoinnin ) vuoksi laittanut Hive Tyrantin isoimmalle baselle.
kunhan et ala tasapainottamaan Carnifexia pienelle baselle :-)...
itse olen ihan reilun pelin ( ja uhrien maksimoinnin ) vuoksi laittanut Hive Tyrantin isoimmalle baselle.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
-
Pohjaan palanut
Joskus taannoin pohdittiin terminaattorien suhteen tätä. Jos laitat isomman basen, niin b-2-b:lle pääsevien vihollisten määrä muuttuu ja vihollisen blast aseet saavat vähemmän väkeä alleen. Sama tietysti toisinpäin, jos vaihdat pienempään baseen.
Kun kerran pääosin figujen mukana baset tulee, niin niitä voisi käyttää. Etuja ja haittoja on sekä suurennuksissa että pienennöksissä.
Kun kerran pääosin figujen mukana baset tulee, niin niitä voisi käyttää. Etuja ja haittoja on sekä suurennuksissa että pienennöksissä.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
http://www.forgeworld.co.uk/hivetyrant.htm
tyrantin kokoinen, mutta jos kiekkojen alle jääminen lasketaan basesta, on se aika vaikea tuolle otukselle. Myös vihujen siirtäminen b2b on vaikeaa koska base on niin pieni. Mutta minkäs teet? laillinen otus...
tyrantin kokoinen, mutta jos kiekkojen alle jääminen lasketaan basesta, on se aika vaikea tuolle otukselle. Myös vihujen siirtäminen b2b on vaikeaa koska base on niin pieni. Mutta minkäs teet? laillinen otus...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"