"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hell cannonin los

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
BattleAxe

Hell cannonin los

Viesti Kirjoittaja BattleAxe »

Hell cannonin special ruleseissa lukee Large Target, mutta näkeekö hell cannon itse large target maisesti (esim. omien joukkojen yli) vai pitääkö tähtäyksessä käyttää chaos dwarffien line of sightia?
Finet

Viesti Kirjoittaja Finet »

Se lasketaan sotakoneeksi (katapultti) eli näkee joka suuntaan. Sen säännöissä myös mainitaan että "The unit has a 360 arc of sight"
Viimeksi muokannut Finet, Ma 02.08.2004 15:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Müran
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Müran »

BRB, sivu 120.
"Professional Blowjobs Since 1999"

"Fear what you don't understand and hate what you can't conquer, bitch." -Corporal Robinson
Kauppias

Viesti Kirjoittaja Kauppias »

Näkee kuin large targer eli se näkee ja näkyy infrantryn yli.
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Se näkyy joukkojen yli. Mutta kun se toimii kuten Stonis (kuten SoC-listassa todetaan), käytetäänkö kanuunan vai sitä ohjaavan miehistön LoSia? Mielestäni kuvauksen "täsmälleen kuten Stone Thrower, alla olevin poikkeuksin" (ja poikkeuksissa ei puhuta Large Targetin antamasta LoSista), antaa sen kuvan ettei itse kanuunan, vaan juurikin miehistön koolla on merkitystä.
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Tykki näkyy kaikkialle, mutta lyhyenlännät tykkimiehet eivät näe kaikkialle. Siis large target ominaisuudesta on lähinnä vain haittaa.
Galleriaan pääsee tästä.
paavo3

Viesti Kirjoittaja paavo3 »

Eikös hellcannonissa miehistö ole lähinnä kulissina, koska minulla ei kuitenkaan kirjaa ole, ja olen laiska, joku muu saa tarkistaa, mutta kanuunahan voi liikkua ja ainakin sylkeä sontaa ilman miehistön apua. Sehän ei ole mikään tavallinen sotakone, vaan demoni. Siis jos joku jaksaa tarkistaa voiko helvetin tykki ampua normaalipaukkuja ilman miehistöä, niin voisi ainakin oletusarvona väittää että los on myös miehistön hengissä ollessa tykistä. Kuitenkin jos isot paukut tarvitsevat miehistön apua niin on selvää (ellei tietenkään toisin mainita) että los tulee pikkumiehistä.
Isoja kaasupilviä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”