Pensseleistä
Pensseleistä
kannattaako peruspensseli ostaa hobbypointista vai fantsusta? olen kohta lähdössä sinne, joten tarvitsen nopeita vastauksia!
Omnia mors aequat - Death equals all things
myös aasinkarvapensselit (suomalaisesta) on osottautunu siinä mielessä hyviksi, että ne tosiaan pysyy tollasina terävinä, eikä harota koskaan, kunhan ensin hieman sivelee sitä veteen. Hintaakin vain 0,90e ja ollu käytössä kesän alusta melkeen ainoana pensselinä.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Revellin pensselisetistä tulee muistaakseni kuusi erikokoista pensseliä.
Minä maksoin siitä ainaskin kait jotain viisi euroa. Ne on ihan hyviä mielestäni, kun en ole parempiin törmännyt. Piti vain hieman muokata yhtä pensseliä.
Geeveen pensselit ovat ihan kökköjä. Jotkut niistä on ihan ok drybrusheja, mutta niistä on ainakin minulla vaikeuksia ottaa maalit irti.
Hyvän pensselin käyttäminen on erittäin olennainen asia maaluaksessa!
Minä maksoin siitä ainaskin kait jotain viisi euroa. Ne on ihan hyviä mielestäni, kun en ole parempiin törmännyt. Piti vain hieman muokata yhtä pensseliä.
Geeveen pensselit ovat ihan kökköjä. Jotkut niistä on ihan ok drybrusheja, mutta niistä on ainakin minulla vaikeuksia ottaa maalit irti.
Hyvän pensselin käyttäminen on erittäin olennainen asia maaluaksessa!
5 tai 6 (tais olla 00,0,1,2,3 ja 4 revellin kokoa). Mun mielestä nuo revellin pensselit oli aika syvältä, kolmosella ja kakkosella levitän liimaa nykyään. Niissä on liian pitkät karvat niin ne ei pysy muodossa kun niillä maalaa. Voishan niitä tietysti lyhentääkin...teurastaja kirjoitti:Revellin pensselisetistä tulee muistaakseni kuusi erikokoista pensseliä.
GW:n pensseleistä ainut, jota voisin näin suoralta kädeltä sanoa hyväksi, on Small Drybrush. Kaikista paras pensseli mitä mulla on, on kuitenkin joku 5+ vuotta vanha kaksipäinen vesiväripensseli (!), jossa on toisessa päässä on numero 6 ja toisessa numero 8 (kasipää on vain pilalla kun levitin sillä liimaa ja unohdin pestä sen). Ennen levitin sillä liimaa, nykyään maalaan sillä keskikokoisia yksityiskohtia.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
ChaosBonzai
Joo näin on ja hintaa kertyi N:5eskoo ja ne oli ihan SYVÄLTÄ!jullevi kirjoitti:(tais olla 00,0,1,2,3 ja 4 revellin kokoa).
Nyt kaytän Humbrollin 0 kokosta sivellintä ja olen ollut tyytyväinen.
(luulin että Humbrol ja Revel olis ihan samanlaisia mutta tarkemmissa
maalauksissa huomasin että Humbrollin siveltimet oli aivan liian paksuja ja
kovia ja Revellin 0 oli mitä parhaimpia.)
Että jos haluatte MeLkO halpaa sivellintä kannattais melkein ostaa Revellin sivellin koska olen todennut ne aivan yhtä hyviksi kuin GW:n
siveltimet.
Hintaa sille kertyis noin 1-1,5 eskanderia. :lol:
NO ei vais