Armeijan valinnan vaikeus...
- pikkupoika
Armeijan valinnan vaikeus...
Niin. Olen nyt aloittamassa FB:tä, mutta armeijasta ei ole mitään hajua. Auttaa saa...
Pitäisi lopettaa se itseleen valehtelu
Hausta löytyi: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=46871
Ja tee tuokin
http://www.okcupid.com/tests/take?testi ... 133434425/
Ja tee tuokin
http://www.okcupid.com/tests/take?testi ... 133434425/
- Half-breed
APUA!Olen nyt aloittamassa FB:tä, mutta armeijasta ei ole mitään hajua.
toivottavasti olet jo kysynyt itseltäsi seuraavat asiat ennen tätä.
Onko minulla laittaa ainakin 200-300€ tähän harrastukseen?
Osaanko englantia niin hyvin että sääntöjen lukeminen onnistuu?
Jaksanko maalata kaikki hankkimani figut?
Jos vastaus näihin kaikkiin on kyllä, niin sitten ehdottaisiin luottamaan siihen mikä itsestäsi tuntuu hyvältä. Kannattaa käydä GW:n sivuilla katsomassa eri armeijoiden figutarjontaa ja lukemassa niiden taustatarinoita.
Veni, Vidi, Vici
Mietit vaan mitkä figut on kivan näköisiä ja mitkä tuntuvat kerättäviltä ja hauskoilta, ja sit vaan kipaset kauppaan ja ostat army bookin ja kattelet minkälaisen armeijan haluat kerätä.
http://uk.games-workshop.com/warhammer/ <---- sinne vaik alkuun
edit:vaihdoin linkin...
http://uk.games-workshop.com/warhammer/ <---- sinne vaik alkuun
edit:vaihdoin linkin...
- Rullakuski
Mutta ensimmäisen armeijan kohdalla voi olla parempi ostaa ensin muutama loota figuja ennen armybookkia.Xenon kirjoitti:sit vaan kipaset kauppaan ja ostat army bookin
Ja sitten. Mitä haluat armeijaltasi? Ison massa armeijan vai vähän vähempi figuisen armeijan? Hienot modellit? hyvän pelitehon? (toisaalta kaikki armeijat ovat ihan tehokkaita jos osaa käyttää.) Ja jos jostain syystä se ensimmäinen armeija ei myöhemmin enää olekkaan kiva niin siitä vaan vaihtamaan sitä. Tosiaan hyvä englannin kielitaito on melkein pakollinen ja Warhammerit syövät melko paljon rahaa.
- Stormdaemon
Huoh... Tuo testi sanoo, etä Skavenit kuuluisivat minun hyllyilleni...
Uskoakseni aloittelijaystävillisiä armeijoita ovat örkit, kaaos, skavenit ja ylipäätänsä monipuoliset, mutta toimivat listat. Haltiat eivät siis kuulu näihin. En tiedä sinun suuntaumuksestasi, mutta useimmille fluffi ja ulkonäkö vat hyvin tärkeitä, joten harkitse niiden pohjalta. Sitten voi alkaa karsia vaihtoehtoja.
Uskoakseni aloittelijaystävillisiä armeijoita ovat örkit, kaaos, skavenit ja ylipäätänsä monipuoliset, mutta toimivat listat. Haltiat eivät siis kuulu näihin. En tiedä sinun suuntaumuksestasi, mutta useimmille fluffi ja ulkonäkö vat hyvin tärkeitä, joten harkitse niiden pohjalta. Sitten voi alkaa karsia vaihtoehtoja.
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
- Lihamestari
Eli sinun mielestä armeijat, joilta löytyy 5+ sivullista erilaisten yksikköjen ja itse armeijan erikoissääntöjä, ovat helppoja pelata, ja helppoja aloittaa? Niin joo, kunhan ne säännöt oppii. Ja kuinkas kauan siinä menee?Stormdaemon kirjoitti: Uskoakseni aloittelijaystävillisiä armeijoita ovat örkit, kaaos, skavenit
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Ei kauaa, alussa voi luntata kirjasta.Lihamestari kirjoitti:Eli sinun mielestä armeijat, joilta löytyy 5+ sivullista erilaisten yksikköjen ja itse armeijan erikoissääntöjä, ovat helppoja pelata, ja helppoja aloittaa? Niin joo, kunhan ne säännöt oppii. Ja kuinkas kauan siinä menee?Stormdaemon kirjoitti: Uskoakseni aloittelijaystävillisiä armeijoita ovat örkit, kaaos, skavenit
Aloittelijaystävällisin armeija on minusta kylläkin Empire, eikä mitkän örkit, kaaos tai skavenit, kaaos on pikemminkin vaikea kuin helppo (kaiken maailman jumalten, demonien, beastien sun muiden kanssa tappeleminen, ratsuväestä puhumattakaan), skavenit tukevat niin massa armeijoita että, ja örkit, no, se voisi sopia aloittelijalle.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Voihan sitä myöhemminkin, mutta luulisi armeijan, jonka erikoissääntöjä on vain sivullinen sopisi aloittelijalle paremmin.Ratovaari kirjoitti:Ei kauaa, alussa voi luntata kirjasta.Eli sinun mielestä armeijat, joilta löytyy 5+ sivullista erilaisten yksikköjen ja itse armeijan erikoissääntöjä, ovat helppoja pelata, ja helppoja aloittaa? Niin joo, kunhan ne säännöt oppii. Ja kuinkas kauan siinä menee?
Mietippä tuota kirjoitteluasiAloittelijaystävällisin armeija on minusta kylläkin Empire, eikä mitkän örkit, kaaos tai skavenit, kaaos on pikemminkin vaikea kuin helppo (kaiken maailman jumalten, demonien, beastien sun muiden kanssa tappeleminen, ratsuväestä puhumattakaan), skavenit tukevat niin massa armeijoita että, ja örkit, no, se voisi sopia aloittelijalle.
Minäkin sanoisin empiren olevan aloittelijalle hyvä. Itsekin olisin aloittanut heillä, mutta röyhelöpöksyfigut eivät iskeneet.
Miksi ei chaos? Ei useita sivuja erikoissääntöjä. Suurin osa säännöistä taitaa olla demonien, joita ei ole pakko käyttää. Ampumistakaan ei tarvitse ajatella
Brettien luulisin olevan kohtuullisen helpohkoja... ei niin mutkikkaita, kun lancen ja niiden wardihömpötysten lisäksi ei taida olla kauheasti erikoissääntöjä, vai?
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Mulle tuo testintynkä pätkäytti kyllä ihan vastakkaisen armeijan mitä kerään, nimittään Khornen. Liskot ei tykkää nytten. 
Itte alootin liskoilla ja kerään niitä edelleen. Mua niissä miellytti niiden anti-ihmisyys (roar, kunnon epäihmisiä), figut ja fluffi. Niissä on jotain kiehtovaa. Liskoista saa muutenki aika vivahteikkaan armeijan. Aion itte kerätä sauruksia aika paljo eli armeijastani tulisi lähistelypainotteinen. Ja liskoilta tunnetusti löytyy kaikkea. Kovan lähistelykapasiteetin lisäks armeijaa saa johtamaan oikean magian mestarin (ellei jopa juuston) slannin, jota saa vielä generationeiden avulla voimakkaammaksi.
Mutta makuasiat ovat makuasioita.
Itte alootin liskoilla ja kerään niitä edelleen. Mua niissä miellytti niiden anti-ihmisyys (roar, kunnon epäihmisiä), figut ja fluffi. Niissä on jotain kiehtovaa. Liskoista saa muutenki aika vivahteikkaan armeijan. Aion itte kerätä sauruksia aika paljo eli armeijastani tulisi lähistelypainotteinen. Ja liskoilta tunnetusti löytyy kaikkea. Kovan lähistelykapasiteetin lisäks armeijaa saa johtamaan oikean magian mestarin (ellei jopa juuston) slannin, jota saa vielä generationeiden avulla voimakkaammaksi.
Mutta makuasiat ovat makuasioita.
Suicide is the proof of life.
- Horde Lover