Mietinkin tässä, että onko jostain saatavilla "oikeita" statseja/profiilia Stompalle, vai kyhäänkö itse oman järkevältä tuntuvan profiilin?
Hakuakin käytin, mutta olen varmaan niin onneton käyttäjä, kun en tuloksia löytänyt.
Kyllä minä siitä tekisin Warhound titaanin tapaisen superheavyn (tosin kömpelömmän). Kaksi tai jopa kolme Structure pointtia. Eikä mitään lähikseen jumitettavaa dreadnought-wannabeta, vaan reippaasti vaan tallotaan lähiksessä olijat ja kävellään pois.Ghe'dahlg kirjoitti:Stomppa on suunnilleen tälläinen:
Armorit: 14/12(13)/10
Walker
WS:3 S:5 I:3 A:3
2x 48" S7 AP4 Ordance pyssy
Sitten joko Dreadnought Close Combat Weapon tahi yksi pyssy lisää
Pisteitä sen mukaan joku 250-300
Itse en lähtisi, koska Epicissä Warhoundilla on se 3 Structure Pointtia ja Stompalla tasan yksi woundi Ork And Squat Warlords läpyskäisestä asti ainakin. Kestoa Stompalla on Epicissä Leman Russin verran(Armies Of The Imperium vs Ork And Squat Warlords Stompalla hieman parempi) ja lähiksessä piestään yhtä hyvin kuin ryhmällinen Tactical Marineita/Orkkeja.The Captain kirjoitti:Kyllä minä siitä tekisin Warhound titaanin tapaisen superheavyn (tosin kömpelömmän). Kaksi tai jopa kolme Structure pointtia. Eikä mitään lähikseen jumitettavaa dreadnought-wannabeta, vaan reippaasti vaan tallotaan lähiksessä olijat ja kävellään pois.
Ei Stomppa todellakaan ole mikään Gargantti. Kestoa on paljon vähemmän kuin esimerkiksi monoliitilla. Stompa on vain iso Dreadnought ei muuta. Ei sen ole tarkoituskaan tuhota kaikkea tieltään, vaan kyllä se ihan iloisesti poksahtaa, jos sitä ammutaan millään Battle Cannonia kovemmalla.Strangten kirjoitti:Minä olisin enemmänkin tuon kapteenin ehdotuksen kannalla, Stompat kun ovat kuitenkin aika isoja hökötyksiä. Tuollaisen perus-walkerin kun kaataa yksinäinen dreadnoughtikin lähiksessä.
Jep. Stompat ovat epic skaalassa selvästi yleisempiä kuin esmes warhoundit(eli niitä saa enemmän). About 3 ja risat stompaa per warhoundi. Ihan vain vertailukohdaksi kestävyydestäGhe'dahlg kirjoitti:Ei sen ole tarkoituskaan tuhota kaikkea tieltään, vaan kyllä se ihan iloisesti poksahtaa, jos sitä ammutaan millään Battle Cannonia kovemmalla.
Sehän on se supa-stompa. Lainataan reippaasti epic statteja tähän.The Captain kirjoitti:Kyllä minä siitä tekisin Warhound titaanin tapaisen superheavyn (tosin kömpelömmän). Kaksi tai jopa kolme Structure pointtia. Eikä mitään lähikseen jumitettavaa dreadnought-wannabeta, vaan reippaasti vaan tallotaan lähiksessä olijat ja kävellään pois.
Yep. Lantikan all-around panssarihan on siellä thick rear armour sääntönä eli koska se puuttuu stompalla ei stompan ole tarkoituskaan olla lantikan tasoa panssariltansa.Hena kirjoitti:Lantikalla on 4+ reinforced armour save, joten 14 eteen on hyvä (sivuille ja taakse voi olla huonompi).
Mistä näin päättelet? Teoksella on aina copyright.Cannonball kirjoitti:Noilla ei ilmeisesti ole mitään sen kummempaa copyrightia tahi muuta vastaavaa,
Äh. Pakko tunnustaa, että edellisestä Epic-pelistäni, jossa oli örkkejä mukana, on toistakymmentä vuotta... En minä kaikkea noista tiedä enkä muista.Hena kirjoitti: Sehän on se supa-stompa. Lainataan reippaasti epic statteja tähän.
Se seuraava osa onkin se ratkaisevaThe Captain kirjoitti:Mistä näin päättelet? Teoksella on aina copyright.Cannonball kirjoitti:Noilla ei ilmeisesti ole mitään sen kummempaa copyrightia tahi muuta vastaavaa...
Cannonball kirjoitti:...josta joku viitsisi vetää oikeuteen?
Supa stompa on uudempi luomus. Kyllä epicissä se putoaa kertalaakista (joka menee panssareiden läpi), kun ei ole suojia ja on armored vehicle niin kuin perustankit (eli ne mitä 40kssa).The Captain kirjoitti:Äh. Pakko tunnustaa, että edellisestä Epic-pelistäni, jossa oli örkkejä mukana, on toistakymmentä vuotta... En minä kaikkea noista tiedä enkä muista.
Silti palluran mallinnus 40K:ssa voisi onnistua kahdella structure pointilla ja kevyemmällä panssaroinnilla. Ei kai se yhteen krak missileen posahda? Tai kaipa se sitten posahtaa...
Uusi kysymys onkin, että ylittääkö VDR-säännöillä koottu ajoneuvo teoskynnyksen, eli onko sen supa-dupa-stompan sääntöjen alkuperäisellä postaajalla niihin copyright, jota Cannonball mahdollisesti rikkoi?Uzi-99 kirjoitti:Minkä lisäksi VDR/CDR-luomusten kanssa on yleensä ollut luvallista esittää stattilinjat koska kyseessä on kuitenkin "keksityt" ajoneuvot/olennot jotka eivät varsinaisesti edusta mitään kodekseissa olevaa ja siten mahdollista tekijänoikeutta rikkovaa materiaalia (kunhan malttaa olla selittämättä mitä ne kaikki ekstrajutut tarkoittavat =).