Onko Helstormi hyödyllinen?
-
Sipuli-Sorsa
Onko Helstormi hyödyllinen?
Minusta se maksaa aika paljon 115pts ja osuminenki on tuurista kiinni monesti. Onko se sit niin hyödylistä jos osuu kerran pelissä ja tuhoo yhden rykmentin? Oho niinpä onkin 115
katoin nopeasti...
Viimeksi muokannut Sipuli-Sorsa, Ke 13.06.2007 11:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Onko Helstormi hyödyllinen?
Jos sillä rykmentillä on hintaa se yli 130p niin sitten se oli hyödyllistä.Sipuli-Sorsa kirjoitti:Minusta se maksaa aika paljon 130pts ja osuminenki on tuurista kiinni monesti. Onko se sit niin hyödylistä jos osuu kerran pelissä ja tuhoo yhden rykmentin?
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. 
Helstrom rocket battery maksaa kylläkin 115pts.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
- hc_andersen
Minua kiinnostaa kyllä tämä sama kysymys. Olen huomannut, että "ampuva" armeijani ampuu tehokkaasti lähinnä alle 24" alueella. Tarvitsen jotain, jolla voin oikeasti luoda painetta tietylle alueelle vastustajan puolella, etenkin linnoittautuvia kääpiöitä vastaan. Hellstormin pitäisi täyttää tämä niche.Minusta se maksaa aika paljon 130pts ja osuminenki on tuurista kiinni monesti. Onko se sit niin hyödylistä jos osuu kerran pelissä ja tuhoo yhden rykmentin
Pelikokemusta on kuitenkin vain yhdestä proxystä, jolloin vehje ei osunut mihinkään. Onko muilla jakamisen arvoisia kokemuksia?
-
Sipuli-Sorsa
Okei, no minäkin olen kuullut monia juttuja kun se ei osu koko pelin aikana. No ainahan voi proxuttaa ekan kerran...
Kerran kokeillut (kuten kok uutta Empiren kirjaa), siinä se misfiresi 2 vuoroa, ei ampunut vuoroon ja lopulta miehistö snipatiin pois vitosvuorolla. Sinä yhtenä vuorona kun se onnistui ampumaan, se pyyhkäisi 80% greatsword yksiköstä pois ja loi hyvän aukon vastuksen taistelulinjaan. Tuntui ihan mahdolliselta pelivehkeeltä, jos se 115 pistettä löytyy ilman suurempia uhrauksia ja pitää uhkapeleistä. Rareslottihan uudessa Empiressä ei ole ongelma. Saa varmaankin leiman "tasapainoinen".
Galleriaan pääsee tästä.
2000pts peliin otan tuon, pienempiin kannattaa harkita. Ei tarvitse olla mikään järjenjättiläinen tajutakseen, ettei 500pts sisällä paljon joukkoja, joihin osua. 115pts ei ole kovin suuri hinta koneesta, joka tuurilla mällää vastustajalta yksikön käyttökelvottomaksi heti ensimmäisellä vuorolla. Luulen, että useimmiten se saa hintansa verran kavereita maahan.
- Teonanacatl
Tänään tuli ensimmäistä kertaa testattua, 1500p peli VC:tä vastaan. Ensimmäisellä vuorolla pamautti yhdeksän Grave Guardia. Viimeisellä vuorolla vielä vei kaksi Grave Guardia lisää. Neljä Black Knihtiäkin oli alla, mutta raketit eivät läpäisseet mokomien haarniskoita. Muun pelin enimmäkseen misfiretti.
Tähtäämisen kanssa saa tosiaan olla tarkka, mutta kun osuu niin jälki on hirmuinen. Tämä tulee listassa vielä pysymään.
Tähtäämisen kanssa saa tosiaan olla tarkka, mutta kun osuu niin jälki on hirmuinen. Tämä tulee listassa vielä pysymään.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
-
Sipuli-Sorsa
Okei kiitti kaikille vastaajille, en enään harkitse stormia, vaan hankin hellblasterin käytännön syistä.
Ensi kuussa ilmestyvästä lootasta voit rakentaa kumman tahansa. Ilmeisesti figu on myös suunniteltu niin, että osat ovat helposti vaihdettavissa (kunhan et liimaa tykkiosaa lavettiin), eli käytännössä pääset itse kokeilemaan molempia sotakoneita.Sipuli-Sorsa kirjoitti:Okei kiitti kaikille vastaajille, en enään harkitse stormia, vaan hankin hellblasterin käytännön syistä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Sama juttu. Mutta päätöstä ei kuitenkaan pidä tehdä vain yhden pelikerran saralta... Pitää kokeilla joskus uudestaan. Vastatakseni alkuperäiseen kysymykseen: kyllä se ihan hyödyllinen on, jos vastassa on paljon esim. jalkaväkiblokkeja. Minun valintani (ainakin useammin) taitaa olla kuitenkin Helblaster.hc_andersen kirjoitti: Pelikokemusta on kuitenkin vain yhdestä proxystä, jolloin vehje ei osunut mihinkään. Onko muilla jakamisen arvoisia kokemuksia?
Awake O Dead, for there can be no rest for ye beneath the earth. - Spell of d00m
Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth
Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth
- hc_andersen
Tänään pelailemma jonkin verran pikkusilla, joten taidanpa proxyttää kyseistä vehjettä jollain mortarinraadolla. Ehkä sitten on lisää kerrottavaa. Vastaan arvelen Empireä, Gobbo-hordea ja/tai Korkeahaltioita.
- hc_andersen
Kävi jotensakin niin kuin olisi voinut odottaakin.
1. laaki: Skatteroi jonnekin vihollisyksiköiden väliin, tappoi 2 wightia.
2. laaki: Skatteroi jonnekin vihollisyksiköiden väliin, tappoi 3 sylvan levyä.
3. laaki: Räjähti.
Ja pöydällä oli sentään 6000p vihollista johon osua. Eli ei hirveän rohkaisevaa.
1. laaki: Skatteroi jonnekin vihollisyksiköiden väliin, tappoi 2 wightia.
2. laaki: Skatteroi jonnekin vihollisyksiköiden väliin, tappoi 3 sylvan levyä.
3. laaki: Räjähti.
Ja pöydällä oli sentään 6000p vihollista johon osua. Eli ei hirveän rohkaisevaa.