"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kumpi sääntökirja?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
jezzeman

Kumpi sääntökirja?

Viesti Kirjoittaja jezzeman »

Niin eli onko se battle for skull pass:in mukana tuleva sääntökirja yhtä hyvä kuin erikseen ostettava.? tai siis onko siinä yhtä paljon tietoa?

Sitten vielä toinen juttu eli kun olen aloittanut pelaamaan lizardmeneillä niin pitääkö minun armybookin lisäksi ostaa vielä se lustria kirja?
flagu

Re: Kumpi sääntökirja?

Viesti Kirjoittaja flagu »

Skull pass vihko on yhtä kattava sääntövihkonen kuin iso kirja eli ihan sama kumman ostat. Skull pass kulkee paremmin mukana mutta siinä isossa kirjassa on enemmän munaa :P.

Lustria kirja ei liity juuri mitenkään liskoihin joten et tule tarvitsemaan sitä lisko armeijaa kasatessasi.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

flagu kirjoitti:Skull pass vihko on yhtä kattava sääntövihkonen kuin iso kirja eli ihan sama kumman ostat. Skull pass kulkee paremmin mukana mutta siinä isossa kirjassa on enemmän munaa :P.
Skull Passissa ei kuitenkaan ole taustatarinaa eikä harrastusosiota. Itse omistan molemmat opukset.
Shamppa

Viesti Kirjoittaja Shamppa »

Ja Skull Passin sääntiksessä ei ole skenaarioita
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Shamppa kirjoitti:Ja Skull Passin sääntiksessä ei ole skenaarioita
Perusskenaario löytyy pikkuisestakin, ja ne ison skenaariot eivät kovin kilpailukykyisiä ole.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”