Orks KoS panssaroidut katot?
Orks KoS panssaroidut katot?
Elikkäs..
Olen pelannut jonkin aikaa Orkeilla ja nimenomaan speed freekeillä. Nyt olisin itselleni väsäämässä Battle Wagonia tulitueksi taustalle, ja ajattelin pistää siihen panssaroidun katon, kun Kult of Speedille sen kerran saa. En ole kuitenkaan aivan varma, miten Armoured Top upgrade tarkalleen vaikuttaa. Eli siis voiko autosta mahdollisesti ampua sisältä, ja mihin Acces pointit tulevat, vai voinko kenties itse päättää nämä seikat?
Ja varmaan ainakin Bolt on Big Shootilla voisi ampua sisältä, jos ei muuten noita ampumapaikkoja tule?
-Temathael
Olen pelannut jonkin aikaa Orkeilla ja nimenomaan speed freekeillä. Nyt olisin itselleni väsäämässä Battle Wagonia tulitueksi taustalle, ja ajattelin pistää siihen panssaroidun katon, kun Kult of Speedille sen kerran saa. En ole kuitenkaan aivan varma, miten Armoured Top upgrade tarkalleen vaikuttaa. Eli siis voiko autosta mahdollisesti ampua sisältä, ja mihin Acces pointit tulevat, vai voinko kenties itse päättää nämä seikat?
Ja varmaan ainakin Bolt on Big Shootilla voisi ampua sisältä, jos ei muuten noita ampumapaikkoja tule?
-Temathael
Pelaan Infinityä.
Re: Orks KoS panssaroidut katot?
Pelkän nimen ja muistin perusteella sanoisin, että taitaa tehdä kaarasta ei-open toppedin.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
No kyllä minä nyt sen tiedän..I Ride in a Dragon kirjoitti:Pelkän nimen ja muistin perusteella sanoisin, että taitaa tehdä kaarasta ei-open toppedin.
Mutta epäselvää onkin ainoastaan saako sieltä kyydistä silloin ampua, eli onko siinä ampumapaikkoja. Myös mietityttää voinko laittaa acces pointteja mihin lystään ja niinmonta kuin haluan.. ?
Pelaan Infinityä.
Et saa ampua enään miten huvittaa matkustajilla, et muistaakseni saa hyppiä pois mistä lystää ja menetät assaultti edus, suomeksi ei maksa vaivaa.Temathael kirjoitti:No kyllä minä nyt sen tiedän..I Ride in a Dragon kirjoitti:Pelkän nimen ja muistin perusteella sanoisin, että taitaa tehdä kaarasta ei-open toppedin.
Mutta epäselvää onkin ainoastaan saako sieltä kyydistä silloin ampua, eli onko siinä ampumapaikkoja. Myös mietityttää voinko laittaa acces pointteja mihin lystään ja niinmonta kuin haluan.. ?
Mutta jos tarkoituksena on käyttää wagonia tulitukena niin silloin panssarikatto voisi olla hyvä vaihtoehto. Olettaen että löydät jostain sääntökohdan joka takaa bolt-on-bigshootien toiminnan. Kallishan siitä vaunusta tulee joka tapauksessa, mutta kyytiin ei tarvitse ottaa kuin pelkät bolt-on-ampujat kun siitä assaultistakaan ei tarvitse enää haaveilla.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Joo. Tulitueksihan sitä kaavailin.
Tuossa Kult of Speed pdf:ssä jonka latailin GWn sivulta joskus lukee vaan että ne autot eivät enää ole open topped, mitään muuta ei sanottu, joten jää vähän epäselväksi jotkin asiat...
Eiköhän ne pultatut big shootat sieltä kuitenkin voi ampua. Niin ainakin aion tuon Wagonini suunnitella.
Tuossa Kult of Speed pdf:ssä jonka latailin GWn sivulta joskus lukee vaan että ne autot eivät enää ole open topped, mitään muuta ei sanottu, joten jää vähän epäselväksi jotkin asiat...
Eiköhän ne pultatut big shootat sieltä kuitenkin voi ampua. Niin ainakin aion tuon Wagonini suunnitella.
Pelaan Infinityä.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
RAW (pihvini ja sääntöni)
Eli koska laite ei ole enää open-topped se menettää kaikki OT;n tuomat edut (suora assault, kaikki saavat ampua yms.) ja jos wagonille ei erikseen mainita acsess pointteja niin niitä ei tällöin ilmesty tyhjästä. Mutta jos tämäkin asia on jossain erratoitu niin sitten olen väärässä, muuten tilanne on se että matkustajat eivät saa ampua kuin bolt-in aseilla.
The Waaaghin Battlewagon FAQ:ia lueskellessani huomasin siinä puhuttavan yhdestä acces pointista. Se on ainoa tiedonlähteeni tällä erää ja sen mukaan tuon vaununi teen. Kaippa siihen voi luottaa, vaikkei siinä lähteitä mihinkään ollut.
Kiitoksia kaikille ketkä yrittivät auttaa..
Kiitoksia kaikille ketkä yrittivät auttaa..
Pelaan Infinityä.
Mutta eikös hyvä vaihtoehto olisi myös se Force-Field? Jos ei kerran kärryn tarvitse kiiruhtaa eteenpäin pojat kyydissä niin ei haittaa vaikka ei olisikaan Fast? Vai?
Noh. Ei Battle Wagoni ole fast muutenkaan, joten olisihan tuo ihan kiva. Tykkään kuitenkin enemmän katollisesta versiosta ja kyllähän Open Toppedista on taulukon +1 lisäksi haittapuolena myös tuplaosumat niistä templaateista, sekä tyranidejen Venom cannon, joka itseäni ärsyttää hyvinkin paljon.
Katolla siis mennään. Hyökkäävämpään vaunuun ehdottomasti sitten se force field.
Katolla siis mennään. Hyökkäävämpään vaunuun ehdottomasti sitten se force field.
Pelaan Infinityä.