Eli jos gaunteilla on whit out number vai oliko se sen niminen ???
Nehän tulevat omalta deplo pöydältä, mutta jos niillä on scutlers, niin kummasta ne tulevat, pöydän reunalta vai nidien deplo alueelta ?
Kiitos
Gaunttien whit out number
Re: Gaunttien whit out number
Suoraanhan siellä sanotaan, että omalta puolelta tullaan. Outflank toimii vain reservissä, jota ei tässä käytetä.
Ja tarinan opetus on, että kannattaa harkita tarkkaan, antaako gaunteille molemmat yhtä aikaa.
Ja tarinan opetus on, että kannattaa harkita tarkkaan, antaako gaunteille molemmat yhtä aikaa.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Re: Gaunttien whit out number
ei kannata ^^
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Yksi tai kaksi normaali gauntti whitout numberilla hakemassa oman puolen objektiivit, mutta tämä tarkoittaa että niiden yleensä pitäisi kuolla ekana. Tämä tarkoittaa ettei niiden edessä saisi depon jälkeen olla muita ryhmiä (kuten scuttle ryhmiä). Toisaalta jos flankkaa scuttle ryhmillä niin silloin ne eivät yleensä tule kun vasta 3 vuorolla.