Välitämpä vinkin tännekin.
Testor's Dullcoten saatavuuden radikaalisti heikennyttyä olen etsinyt sopivaa korviketta ja nyt se on löytynyt, eikä saatavuuskaan ole samalla tavalla kiven takana: WInsor & Newton Acrylic Matt Varnish. Tulee isossa pullossa, levittyy hyvin siveltimellä ja muodostaa ohuita, todellakin mattapintaisia kerroksia. Suosittelen! Saatavuus: isot tavaratalot, taiteilijatarvikeliikkeet.
Teh ultimate mattalakka
Teh ultimate mattalakka
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Hands_of_blue
Re: Teh ultimate mattalakka
Täytyy kokeilla, viimeinen pullo vanhaa Dullcotea nimittäin menossa. Mikäs siinä uudessa koostumuksessa on vikana?
Ai saako sitäkin jo taas jostain? Sen siitä saa kun ei aikaansa seuraa...
Noh... tämä on ainakin vaihtoehto jota suosittelen kokeilemaan. Dullcote kuitenkin loppuu nopeasti.
Noh... tämä on ainakin vaihtoehto jota suosittelen kokeilemaan. Dullcote kuitenkin loppuu nopeasti.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
- Hands_of_blue
Juu kyllä nuo Englannin figuilijat ovat ainakin jo päässeet uudesta Dullcotesta kuulemma nauttimaan. Tosin en kuollaksenikaan muista millaista kommenttia siitä on tullut.Silveri kirjoitti:Ai saako sitäkin jo taas jostain? Sen siitä saa kun ei aikaansa seuraa...