"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lost and damnedin chaos warhoundien baset

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Chaos legion

Lost and damnedin chaos warhoundien baset

Viesti Kirjoittaja Chaos legion »

Eli minkäs laiset baset kyseisille piskeille olisi parhaat/sopivimmat? Ne normaalit FaBan piski/cavalry baset? 40k:n terminator baset? Bicker baset? Vastausta tähän haetaan.
 /l、
(゚、 。 7  
 l、 ~ヽ
 じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
ampusiili

Re: Lost and damnedin chaos warhoundien baset

Viesti Kirjoittaja ampusiili »

Itse laittaisin varmaan samanlaisille kuin moottoripyörät tai sitten terminaattorit. Vastus tuskin välittää jos saat muutenkin LaTDia käyttää.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
Khorne Marien

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien »

Ainakin Flesh houndeille sopii hyvin ne cavalry baset, ja nuo chaos houndit taitaa olla aikas samankokoisia, eli minusta ainakin sopii ne cavalrybaset.
Chaos legion

Viesti Kirjoittaja Chaos legion »

ampusiili kirjoitti:Itse laittaisin varmaan samanlaisille kuin moottoripyörät tai sitten terminaattorit. Vastus tuskin välittää jos saat muutenkin LaTDia käyttää.
Turnaukseen olen noita viemässä (Kyllä, usko pois, on olemassa vielä semmosia hyviä turnauksen pitäjiä jotka sallii tuon hienon armeijan.) Eli mikä olisi turnaus kelpoisin vaihtoehto? Ja mitenkäs flesh houndit? Näkyykö ne turnauskissa cavalry baseilla?
 /l、
(゚、 。 7  
 l、 ~ヽ
 じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Chaos legion kirjoitti:
ampusiili kirjoitti:Itse laittaisin varmaan samanlaisille kuin moottoripyörät tai sitten terminaattorit. Vastus tuskin välittää jos saat muutenkin LaTDia käyttää.
Turnaukseen olen noita viemässä (Kyllä, usko pois, on olemassa vielä semmosia hyviä turnauksen pitäjiä jotka sallii tuon hienon armeijan.) Eli mikä olisi turnaus kelpoisin vaihtoehto? Ja mitenkäs flesh houndit? Näkyykö ne turnauskissa cavalry baseilla?
No jos kerran saat käyttää turnauksessa, paras on varmaan kysyä näiltä turnauksenjärjestäjiltä? Basekokojutut on aika mielipideasioita kuitenkin, niin parhaimman vastauksen saat sieltä kuitenkin.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Khorne Marien

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien »

Chaos legion kirjoitti:Ja mitenkäs flesh houndit? Näkyykö ne turnauskissa cavalry baseilla?
Ainakin codexin kuvissa niillä on cavalry baset...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”