Tästä on varmaan ollut joskus ketju mutta en nopealla tarkistuksella löytänyt sellaista, joten...
Yksikkö tekee scout moven. Voiko se ampua heavy aseita/RF aseita maksimikantamalle sen jälkeen? Lasketaanko liikkuminen tapahtuneeksi ennen pelin alkua vai ensimmäisellä vuorolla? Minulla on melko vakaa käsitys että saa ampua mutta varmistetaan nyt vielä.
Scout move ja ampuminen
- Individual8580
- Viesti:
Scout move ja ampuminen
They called it the "funny blue fish-goat-robot wussy movement phase" - Xanders
- Dead Maniac
- Viesti:
Re: Scout move ja ampuminen
Siinä lukee että ne saa tehdä 'normal move':n, eli itse näkisin että kaikki normaalia liikkumista koskevat rajoitukset ovat voimassa.
*DMEdit* Toisaalta ehkä niinkin. Rupesin liikaa miettimään.
*DMEdit* Toisaalta ehkä niinkin. Rupesin liikaa miettimään.
Viimeksi muokannut Dead Maniac, To 25.03.2010 14:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Time waits for no slave.
Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
- Individual8580
- Viesti:
Toki, mutta liike tehdään "before the first player begins his first turn" mistä tulee tuo minun (ja Z7-852en) tulkinta...mietinkin että onkohan missään virallisessa FAQissa koskaan sanottu tästä mitään, ja että mikä on ylinen konsensus tämän kanssa?Dead Maniac kirjoitti:Siinä lukee että ne saa tehdä 'normal move':n, eli itse näkisin että kaikki normaalia liikkumista koskevat rajoitukset ovat voimassa.
They called it the "funny blue fish-goat-robot wussy movement phase" - Xanders
- Half-breed
Miksi missään FAQissa sanottaisiin tästä mitään, kun on ihan selvää että liike tehdään ennen ensimmäistä vuoroa, eli scouttiliike ei vaikuta ekan vuoron ampumiseen.Individual8580 kirjoitti:Toki, mutta liike tehdään "before the first player begins his first turn" mistä tulee tuo minun (ja Z7-852en) tulkinta...mietinkin että onkohan missään virallisessa FAQissa koskaan sanottu tästä mitään, ja että mikä on ylinen konsensus tämän kanssa?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.