Nyt jätkät muuten kuulkaas...
Da Big Boss kirjoitti:Mie tahdon sanoa, ettei IG:llä tai SM:llä saa realistista UNSC iskuryhmää .... Eniwei, en oikeasti jaksa yrittää selittää kumpi sopisi paremmin. 40k ei ole toimiva siihen valmiina, ellei itse tee fanmade coodexi UNSC:lle.
Lainaten Jack Nicholssonia Hohdosta: "Words of wisdom. Words of wisdom my friend.". Nyt saa loppua tämä suunnaton off-topikki siitä, kumpi on parempi kirja Halo-armeijan tekoon. Te saatatte tykätä jostain Ig:stä, mutta minä valitsen SM:n, koska siellä saan tuoda mukaan enemmän Halomaisuutta. 6-19:kö se oli SM:n hyväksi? Aika selvä matsi.
Halo on perus Scifiä. Maailman tuhoamiseen kykenevä laite jossain, sen rakensi sukupuuttoon kuollut muinainen kansa kauan sitten, joka jätti jälkeensä nättejä kivejä, tuolla jossain on universumin rutto, joka tappaa kaikki ja sillee. Tähtiporttikin on maailmaltaan sama. 40k:sta en sit tii. Nidit voi olla se rutto jne.
Off-topikki nyt kuitenkin kiitos loppukoon tässä aiheessa. Jos on valittamista, menkää vaikka Facebuukkiin ja seinälle kirjoittakaa miten typerä joku Sotulainen onkaan kun tekee tempun X. Nyt tästä lähtien sanokaa jotain minun fikuistani ja antakaa neuvoja, jos sellaisia näette olevan tarpeen. Äskeinen off-topik ja näsäily (Lue Halffi: näsäviisastelu) saa minut tästä lähtien painamaan "ilmoita ylläpidolle" nappulaa ja toivon Jullevia tulemaan poistamaan viestit.
Hauskaa katsoa tätä ketjua ja huomata, että vain Kakapo, Kharon, Dabandito ja BDD kirjoitti jotain fikuihini liittyvää. Offia on varmaan paljon enemmän kuin oikeita ja toivottuja viestejä. Yhden neuvonkin sain. Kiitos teille tästä.
Tuo maalaus muuten sujuu oikein mallikkaasti kun keksi tämän teeman. Sitä huomaa ihan innoissaan maalailevan pitkiäkin aikoja, koska haluaa nähdä armeijan valmiina. Halon soundtrakkikin auttaa kovasti siinä vieressä. Tammmmmmm... tim tam tam tim tam tammmmm. Taa. Tadataaaaaaaa,
Get to your pods! Prepare to drop! Drop!
Takaa tämä ihana yksikköni ja
ylhäältä viisosti
Niin kauniita. Niin kauniita. Tykkään kovasti. Mutta mie en kyllä tykännyt siitä, että nuo on metallia. Ne perhanan valkoiset pilkut kaikkialla. Niitä korjaa ja korjaa, mutta aina niitä jostain löytyy.
Muutos entisiin on aika suuri. Nythän noi näyttää jo maalatuilta. Löyänköhän mää noista kuvaa millaisia ne viimeksi olivat joku vuosi sitten?
Löytyi!
Ja takaa
Minä kyllä pidän siitä, miltä ne näyttävät nykyisin. Paljon nätimpiä. Ai ai. Ai ai.
Hei, se minun Worthogini! Vruuuuuuuuuuuumm!
Ottanut vähän osumaa
Voi ei. Akku lopussa kamerasta! Missä laturi. Missä. Missä sie oot? Porissa. Aaaaa. Nyt saattaa vähän tulla paussi tämän päivittelyn kanssa. En tii, koska puhti loppuukaan kamerasta ja koska menen Poriin lataamaan akun.
Nyyh.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti