"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

El Kapun sekalaiset

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
DaBandito

Re: El Kapun sekalaiset

Viesti Kirjoittaja DaBandito »

Da Big Boss kirjoitti:Minä voin ruveta eroavaisuuksia kertomaan jos haluat. Eroa löytyy ja paljon, se on varmaa.

Multiplayer kertoo todella vähän halon maailmasta.
Mutta ovatko erot fluffissa ja muussa taistelukentällä merkityksettömissä seikoissa? En minä tiedä.
Minusta molemmilla on överi statline. Sillä ei ole väliä onko toisella viisi ja toisella vaan yksi sydän tai onko toisen skillzit tulleet avaruuden taustasäteilystä ja toisen gene seedistä.
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

El Capitan kirjoitti:Pohjamaalata. Hihi. Emmie sellasta enää niin paljoa harrasta. Tuolla ulkona on kylmä. Nuo Citadelin valkokantiset maalit peittää ihan kivasti, että en näe tarvetta spreijaamiselle oikein. Ainakaan silloin kun maalaan pohjalle väriä, jonka värin löydän Citadelin maalikokoelmastani. Nuo marsuni mm. ei ole spreistä päässeet nauttimaan. Siitä vaan suoraan maalipurkkiin pensseli ja väriä ylle.

Mutta niih, se basetus. En tiedä teenkö jotain väärin, mutta jostain syystä aina silloin tällöin sitä hiekkaa tarttuu pensseliin ja jos en huomaa niitä, niin maalipurkkiini sitten jäävät kiinni. Seuraavalla kerralla kun avaa purnukan sitä alkaa ihmettelemään, että mitäs paakkuja sieltä nyt löytyykään. Onneksi noin ei kuitenkaan usein tapahdu. En minä kyllä siitä hiekan maalaamisesta pidä oikein. Sen liimaaminen on toinen juttu. Se on ihan hauskaa. Tuo ruskea spreikin oli ihan pyöristyttävän kallis Fantsussa. En osta vaikka elämää helpottaisikin oikein kivasti. Liian paljon se kuitenkin maksaa. Mie valitsen kärmisen.
!
Pohjamaalauksen edut on nyt aika selkeät - hinnallakaan sen puutetta on paha perustella, figuille sopivaa pohjamaalia kun saa n.4 euron hintaan, ei sen pakko ole geeweetä olla. Mutta ei siittä sen enempää.

Jos hiekat jää sutiin, kannattaa hiekan liimauksessa tehdä yksi ylimääräinen työvaihe. Kun hiekka on liimattu baseen ja liima kuivunut, "maalaa" hiekan kertaalleen vedellä roimasti ohennetulla erikeepperillä. Saa olla aika litkuakin.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Nyt jätkät muuten kuulkaas...
Da Big Boss kirjoitti:Mie tahdon sanoa, ettei IG:llä tai SM:llä saa realistista UNSC iskuryhmää .... Eniwei, en oikeasti jaksa yrittää selittää kumpi sopisi paremmin. 40k ei ole toimiva siihen valmiina, ellei itse tee fanmade coodexi UNSC:lle.
Lainaten Jack Nicholssonia Hohdosta: "Words of wisdom. Words of wisdom my friend.". Nyt saa loppua tämä suunnaton off-topikki siitä, kumpi on parempi kirja Halo-armeijan tekoon. Te saatatte tykätä jostain Ig:stä, mutta minä valitsen SM:n, koska siellä saan tuoda mukaan enemmän Halomaisuutta. 6-19:kö se oli SM:n hyväksi? Aika selvä matsi.

Halo on perus Scifiä. Maailman tuhoamiseen kykenevä laite jossain, sen rakensi sukupuuttoon kuollut muinainen kansa kauan sitten, joka jätti jälkeensä nättejä kivejä, tuolla jossain on universumin rutto, joka tappaa kaikki ja sillee. Tähtiporttikin on maailmaltaan sama. 40k:sta en sit tii. Nidit voi olla se rutto jne.

Off-topikki nyt kuitenkin kiitos loppukoon tässä aiheessa. Jos on valittamista, menkää vaikka Facebuukkiin ja seinälle kirjoittakaa miten typerä joku Sotulainen onkaan kun tekee tempun X. Nyt tästä lähtien sanokaa jotain minun fikuistani ja antakaa neuvoja, jos sellaisia näette olevan tarpeen. Äskeinen off-topik ja näsäily (Lue Halffi: näsäviisastelu) saa minut tästä lähtien painamaan "ilmoita ylläpidolle" nappulaa ja toivon Jullevia tulemaan poistamaan viestit.

Hauskaa katsoa tätä ketjua ja huomata, että vain Kakapo, Kharon, Dabandito ja BDD kirjoitti jotain fikuihini liittyvää. Offia on varmaan paljon enemmän kuin oikeita ja toivottuja viestejä. Yhden neuvonkin sain. Kiitos teille tästä.

Tuo maalaus muuten sujuu oikein mallikkaasti kun keksi tämän teeman. Sitä huomaa ihan innoissaan maalailevan pitkiäkin aikoja, koska haluaa nähdä armeijan valmiina. Halon soundtrakkikin auttaa kovasti siinä vieressä. Tammmmmmm... tim tam tam tim tam tammmmm. Taa. Tadataaaaaaaa,

Get to your pods! Prepare to drop! Drop!

Kuva
Takaa tämä ihana yksikköni ja ylhäältä viisosti

Niin kauniita. Niin kauniita. Tykkään kovasti. Mutta mie en kyllä tykännyt siitä, että nuo on metallia. Ne perhanan valkoiset pilkut kaikkialla. Niitä korjaa ja korjaa, mutta aina niitä jostain löytyy.

Muutos entisiin on aika suuri. Nythän noi näyttää jo maalatuilta. Löyänköhän mää noista kuvaa millaisia ne viimeksi olivat joku vuosi sitten?

Löytyi!

Kuva
Ja takaa

Minä kyllä pidän siitä, miltä ne näyttävät nykyisin. Paljon nätimpiä. Ai ai. Ai ai.

Hei, se minun Worthogini! Vruuuuuuuuuuuumm!

Kuva
Ottanut vähän osumaa

Voi ei. Akku lopussa kamerasta! Missä laturi. Missä. Missä sie oot? Porissa. Aaaaa. Nyt saattaa vähän tulla paussi tämän päivittelyn kanssa. En tii, koska puhti loppuukaan kamerasta ja koska menen Poriin lataamaan akun.

Nyyh.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Kakapo

Viesti Kirjoittaja Kakapo »

Helljumperit ovat osuneet oikein kohdalleen. Nehän ovat juurikin tuollaisen näköisiä. Kiva pölyinen olotila on hepuilla päällä. Jos nyt jotain valittamista pitäisi keksiä niin tuossa takakuvassa on tuon yhden jantun jalat ja perse semisti oudossa asennossa :p

Warthog ei ole ihan niin onnistunut kaikista paikoista. Metalli pilkistää ikävästi joistain kohdista. Esim. Renkaista vähän turhankin paljon. Mutaroiskeet ja pieni ruosteisuus ovat kivoja. Damagea ilmeisesti jonkin sortin kolarista ottanut sivupuoli kaipaisi muutosta, näyttää jotenkin tuo yksi vihreä kaistale levältä : / Ja hailaitteja kaipaisi koko auto. Sininen spartalainen on kiva värillinen muutos siellä ampujan pukilla.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Kakapo kirjoitti:Helljumperit ovat osuneet oikein kohdalleen. Nehän ovat juurikin tuollaisen näköisiä. Kiva pölyinen olotila on hepuilla päällä. Jos nyt jotain valittamista pitäisi keksiä niin tuossa takakuvassa on tuon yhden jantun jalat ja perse semisti oudossa asennossa :p
Minäkin tykkään niistä. Hetken aikaa aattelin, että tulikohan housuista liian vaaleita, mutta ääh. Jos vertaa noihin entisiin mitä ne oli joskus, jossa oli vain chaos black+codex grey, niin eihän ne oikein näytä, että on maalattu. Kaikki aina kyseli, että koska sää meinaat noi ukot maalata? Mutta kuka on oudossa asennossa? Tuo suuri heppu, muista selvästi erottuva heppu? Sekin on clixi, jos et huomannut. Se tuli tuon näköisenä paketista.

Voisinhan mie kyllä noita Clixuja vähän maalailla. Vihreä Mjolnir ei ole niin siisti kuin punainen, ruskea, sininen ja pinkki. Kaikki nätimmät Clixini vain ovat vihreitä :(. Kaikki muut on jotenkin mjeh.

Ooh, muropaketti tyhjeni. Nyt voisi mennä leikkelemään ja rakentamaan vaikka podeja ja Pelicaania. Jos joku tietää miten saada pyöreä muoto, niin kertokaa ihmeessä. mie haluan minun armeijaani Wraithin ja Ghosteja. Fimmfoamista voisi kokeilla leikellä. Tällä kertaa ihan veitsen kanssa eikä minkään kuumalankaleikkurin. Sillä kun viilteli palasia niin käsi tärisi ihan pirusti ja oho. Nyt pitää tasottaa. Oho. Tasotetaas vielä uudestaan sitten. Noin. Nyt se on hyvä. Mutta miksi se on noin sintti?
- Sinitähti
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Re: El Kapun sekalaiset (Halokasta meininkiä)

Ooooh hoh hoh. Nyt haukkasin liian ison palasen...

Pelikaani. Mmm.. Miltähän se nyt näyttikään? Lähin kyllä ihan väärin tekemään. Mutta kun aattelin, että tätähän voisi vaikka joskus kokeilla peluuttaa Rhinona, niin tehdään siitä yhtä leveä kapistus. Leveyttä tuli joo, mutta vähän kärsi kyllä tyylikkyys. Ei minulla muutenkaan oikein ihan vielä riitä nuo skillit tuollaisen monimutkaisen kapistuksen tekoon. Emmie oo yhtä hardkore rakentaja kuin Rakath.

Oli kyllä aika tuskaista tuo rakentelu. Palaset näytti hyvältä kun meni liimaamaan, mutta siinä sitten kun alkoi kasaamaan, sitä lähti palaset sekoittumaan. Mikähän palanen tääkin on? Mitä mitä, vastahan minä mittasin, että tämä osa menee tuohon. Kuis tästä tuli vähän vino? Liimaantukaa jo. Mää en jaksa pitää teitä. saakuli. Mää tein ton Fimmfoam palasen identtiseksi tuon toisen kanssa. Emmää saa tätä tonne toiselle puolelle laitettua enää. Miksi tuohon tuli rako? Miksi sinä et liimaannu!

Äiti.

Haluatteko te nähdä kätteni työn? Kyllä, kyllähän sen haluatte nähdä. Kehtaanko näyttää sitä? Kehtasin näyttää tekemääni tankkianikin, joten kai mie tämänkin kehtaan laittaa esille. Mää heitän nopalla. Määpä heitän uudestaan. Jooh, nyt tuli kivempi tulos.

Ottakaa hyvä asento tuolista ja etenkin se suurennuslasit pois silmies edestä ja katsokaa minun armeijani Rhinoa, joka taitaa mennä puhtaasti vain hyllyn koristeeksi ja iloiseksi muistoksi nuoruus ajan rakenteluista:

Echo 419

Kuva
Toinen samallainen kuva toiselta puolelta. Takaa. Sivusta.

...

Itse olen sanaton. Etuosa, etenkin ohjaamo, on jotain sellaista, että ihan kissa vie kielen...

Hmm... Mm... Jooh. Sentään on taas yhden rakentelun kokeempi kaveri. Tästä se lähtee. Tästä se lähtee. Ei kukaan ole heti Gorkiporki ja Rakath. En edes minä. Ainakin tuota Fimmfoamia opin käsittelemään paljon paremmin verrattuna viime kertaan. Vaikka tulos ei ole mikään... identtinen kopio, sain kuitenkin lisää expaa ihan kivasti ja itsevarmuutta lähteä rakentamaan jotain.

Ehkä minusta on sitten rakentamaan Ghostia. Tuota tehdessä mieleen juolahti, että minähän voin tehdä sen näin ja noin. Wraith on vielä vähän hakusessa, mutta kai mie senkin joskus saan kasaan. Spectreäkin voisi kokeilla. Vaikka onkin hirmuisan pyöreä, olisi mukava yrittää saada se eloon.

Jos joku haluaa niin ninja Turtlestakin voi sanoa jotain.
- Sinitähti
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Hee hehee. Tuo Pelikaani. Vieläkään en oikein saa sanottua siitä yhtään mitään vaikka sitä on jo hetken aikaa märehditty... Veti teidätkin aika sanattomaksi kun ei kukaan sano mitään.

On kyllä aika piru rakennettavaksi kyllä. Sitä kattoo kuvia, yrittää piirtää paperille luonnosta, miten sen tehdä ja siltikin on aika haasteellinen kapistus. Kyllä mie kuitenkin yhden kunnollisen Pelikaanin haluan rakentaa. Sitää odotellessa kuitenkin toisen rokkiksen pariin.

Hirvee hinku mulla kyllä näyttää tääkin. Tuossahan on vähän rakoja ympäriinsä, jotka voisi ihan hyvin laittaa pahvilla umpeen. Olkoot vaikka extra armouria. Mutta raargh, haluaa näyttää minun ...

...

Tai hei, mitäpä, jos mää en kertoisikaan minkä rakensin. Testataan, onnistuinko sen rakentamisessa. Tunnistatteko minkä rakensin:

Kuva
Sama kuvakulma toiselta puolelta, takaa, edestä ja ylhäältä.

Nyt mahtu Donatellokin kuvaan kokonaan. Eikookki hieno? Tästä mie kyllä itse tykkään. Hieman Rhinoa leveämpi kapistus, mutta korkeus on sama. Tää menee armeijaan mukaan.
- Sinitähti
Pazake

Viesti Kirjoittaja Pazake »

Ööö... Olisko tuo Wraith? Ei, en kyllä yhtään tiedä...

Kyllä se taitaa olla Wraith?
"Kahvi juodaan useimmiten kahvikupeista." -Wikipedia
El Capitan
Peliporukkavalvoja

http://www.youtube.com/watch?v=3GwjfUFyY6M&feature=fvst

Oikein.

Ei ole kyllä ihan sen näköinen, mutta ei sen tarvikkaan olla. Emmie ihan niin pro scratch-buildaaja ole, että kykenisin sellaisen vehkeen tehdä ihan näköisekseen. Minun mielikuvitukseni ainakin paikkaa kaikki virheelliset kohdat oikean näköisiksi. Tohon tyhjään tilaan oli alunperin tarkoitus tehdä myöhemmin sitten turretille paikan, mutta eihän Whirlassa ole muuta kuin se iso pyssy. Taidan laittaa siihen kuitenkin jonkun aukon, josta joku Clixi kurkkaa mitä ulkosalla tapahtuu.
- Sinitähti
Pazake

Viesti Kirjoittaja Pazake »

Jess!

Itseäni lähinnä tuossa hämäsi tankin pituus(pitkä) ja etusiivekkeiden pienuus. Sinuna yrittäisin muokata noita kahta seikkaa. Kun tuo on noin pitkä niin mulle tuli mieleen joku auto. :D
"Kahvi juodaan useimmiten kahvikupeista." -Wikipedia
Kakapo

Rakentelukokemukseni on olematon eikä halonkaan vempeleiden, ah - niin minimalistinen arkkitehtuuri ole tuoreimmassa mielessä. Lähden siis arvioimaan ninja Turtlea, että saan jotakin sanottua.

Turtle on muodoiltaan oikein harkittu kokonaisuus, mitään erityistä aivopierua ei ole nähtävissä. Nopealla analyysillä myös anatomia on suhteellisen kondiksessa. Yleiskuvaa silmällä pitäen turtlesta tulee kuitenkin jotenkin hieman kulmikas olo, tuntuu koostuvan paljon viivoista. Voisi pientä kulmikkuuden pyöristämistä, harkita (huom. Turtlenhan kuuluu osin olla hieman kulmikkaahtava mutta joissain paikoissa sitä voisi harkiten muuttaa.) Esimerkiksi kädet, vyö ja jalat kaipaisivat hiukan pyöristystä. Oikein katsottava figukuvausten taustakuva noin muuten ;)

Papukaijaedit: Minähän perkele jossain vaiheessa skannaan omat Mouse Guardiin liittyvät hiiripiirustukseni tänne nähtäville, odotan sulta kommenttia kun saan proseduurit jaksamiseltani tehtyä! Nyt on muuten ihan liikaa panostusta näissä kommenteissa :D
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Hmph. Sitä sai maastoa valmiiksi, mutta kesken kuvausten se akku sitten tyhjeni. Ogretkin on saaneet perusvärinsä ylle ja Irongutit vähän muutakin. Pitäisiköhän ottaa niistä kuvaa ilman ja sekalaisilla hailaiteilla?
Pazake kirjoitti:Itseäni lähinnä tuossa hämäsi tankin pituus(pitkä) ja etusiivekkeiden pienuus. Sinuna yrittäisin muokata noita kahta seikkaa. Kun tuo on noin pitkä niin mulle tuli mieleen joku auto. :D
Jooh. Ohan se aika jännä noin pituussuhteiltaan. Lähin heti alussa siihen suhteen rakentamaan, että leikkasin fimmfoamista tankin kokoisen palasen ja ihan kokonaan unohdin ne siivekkeet. En tuohon versioon voinut kovin suuria siis tehdä kun siitä tuli niin nopeasti niin leveämpi. Ensi Wraithi sitten paremmin ja kokeillaan lähestyä sitä tankkia vähän toisesta suunnasta. Jos mie vaikka yrittäisin tehdä siitä sellaista V:n mallista edustaa, jossa on sitten kauniit siivekkeet.

Kaka, jooh. Kyllähän minä tulen kommentoimaan kun niin ahkerasti minunkin päivääni olet piristellyt.
- Sinitähti
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Tam tim tamtam tammmmmm.....

On se kyllä jännää kun on noita fikuja tuossa pöydällä noinkin paljon eri armeijoista. Sitä maalaa yhtenä päivänä jotain, sitten toisena seuraavaa ja kolmantena tekee sitten maastoa. Mitään tankkeja en ole kuitenkaan jaksanut rakennella nytten. Tuo maasto on vienyt nyt kaiken konvaus- ja rakenteluinnon oikeastaan kokonaan.

Mutta hei, nyt tulee Haloon pieni paussi. Menin tuonne menneisyyteen nostalgian nälkäisenä vähän maalaamaan niitä sukupuuttoon kuolleita heppuja. Ogret on saanut vähän maalia päälle, seuraavalla kerralla varmaan niistä kuvvaa, mutta nyt tuli nuo Ork-kentaurit maalattua valmiiksi. Tai valmiiksi ja valmiiksi. Vähän kyllä nyt kun kuvan räpsäsi, sitä huomasi, että kyllähän näitä voisi vähän vielä viimeistellä. Hampaat jäi yhteen maalipintaan, yksi sai vähän huulipunaa ja sillee.. Ei ole kuitenkaan eka kerta kun laitan kuvaa ei niin valmiista työstä, että mikäs minua estää näyttämästä teille, miten hienoja niistäkin sain aikaiseksi ilman sitä maalinpoistoa, jonka perään mm. Half-Breed kovasti huuteli.

Nii joo, studioni on vaihtunut toiseen. Aattelin, että tässä uudessa mestassa saisi parempia kuvia räpsittyä kun lamppu on ihan just siinä vieressä ja sopivalla korkeudella osoittamaan juuri ukkoja kohti.

Kuva
Sivusta ja tajaa.

Minä kyllä pidän noista. Oikein kauniita katsottavaksi. Nyt kun pääsisi testaamaan vielä, miten ne pärjää taistelussa, mutta eiköhän me kaikki tiedetä niiden pärjäämiset kun katotaan hintaa ja statteja. Lipunkantajalta maalauksen ajaksi repäisin käden irti, että saadaan helposti maalattua sen takana olevat kohdat. Nyt se käden palanen on kuitenkin hukassa ja en löytänyt sitä pienen tutkimusmatkan jälkeen. Pitäisi jossain vaiheessa etsiä sponsori ja laittaa kokoon suuri etsintäpartio.

Devlan Mud on muuten aika kovis. Helpottaa elämää kummasti.

Tykkäättekö te muuten leikeistä? Mitä jos leikitään taas vähän "arvaa minkä tein" leikkiä. Pullakahvit ensimmäiselle, joka arvaa oikein:

Kuva
Takkaa

Pää on vielä kesken. En jaksa ottaa gs:ää kätösiin ja tehä hymiötä otukselleni. Oli kyllä aika hauska tuo tehdä ja ihan nopeakin. Voisi tehä noita lisää ja pienempia veijareitakin. Emmie jaksa mitään haltiamuodon ottaneita katsella pöydällä. Tai noh, ihan vaikka Halffin ja DaBanditon mieliksi, voin ne tehdä ja peluutta heitä vastaan, jos joskus sattuvat olemaan toisella pöydän puolella. He kun niin tykkäävät minun count-ässäilystäni.

Tuostakin mie tykkäsen. Ihan kivan näköinen.

Onko Pazake taas hyvä tunnistaja vai ottaako pokaalin häneltä joku toinen?
- Sinitähti
Kakapo

Örkeistä ensin. Näyttää hauskalta, hieno homma että ork-kentaurit ovat saaneet ulkomuotonsan valmiiksi. Jostain syystä etukuva ei sytyttänyt niin paljon kuin kaksi muuta. Punainen haarniska ja etenkin örkkien light armour- paita näytti oikein kivalta. Kaikki okei. Jotkin metalliosat kaipaisivat enemmän tummuutta, esimerkiksi rumpujen metalliympärys näytti kovin yksiväriseltä. Iske vaikka aina niin luotettavaa badab-blackia päälle niin tulee oikein kiva-tylsä perusmetalli. Rummut näyttävät muuten liian puisilta, nahkamaisuutta kehiin. Ja bannerin sarvet kaipaisivat luumaisuutta ja hailaitteja. Nuohan näyttävät oikein mallikkailta.

Sullahan on ihan selvä treekin siinä arvausleikissä! Mulle pullakahvia heti nyt! Tai sitten se saattaa olla treeman, mutta mielestäni se on kyllä ehdottomasti treekin. Kaikki toi jokseenkin omituisen näköinen puuosa ja sammaleet/lehdet tjms. Kielivät jostain joka liittyy metsän olentoihin eli toisin sanoen hamppuhaltiain armaisiin metsänhenkiliittolaisiin. Ihmeellisesti se on kyllä kerrostunut, onkohan sillä männynversosyöpä tai jotain.
Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Olen varma, että tuo tekeleesi esittää rat ogrea. Varmasti.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha »

Toivon että tuo tekeleesi on wip
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Kakapo kirjoitti:Sullahan on ihan selvä treekin siinä arvausleikissä! Mulle pullakahvia heti nyt!
Oikein.

Mutta mutta, eikö tuo etukuva oikein tuo sen todellisen kauneuden esille? Hmm... eihän se ihan paras minustakaan ole, mutta no joo. Rummut on kyllä vanhoissa maaleissa. Niillekin voisi tehä jotain. Hyvä kun mainitsit. Olisi saattanut jäädä tuollaisiksi. Treekinistä sen verta, että noita lehtiä, mitä lie, laitoin ilman mitään kummempaa syytä sille. Joissain kohdissa tuo teippi oli sen verta huonosti alempaan kerrokseen tarttunut, että ei sinne jäi valkoista teippiä näkyvin. Peitin sitten noilla niitä satunnaisia kohtia ja muuten laitoin niihin kohtiin, missä tuntui, että tuossa voisi olla hyvä paikka kasvillisuudelle.

Paljon kivemmalta tuo minun mielestäni kuitenkin näyttää noin kuin ilman vehreyttä. Treemanin kohdalla kuitenkin taisin vähän innostua liikaa... Siitäkin voisi ottaa huomenna kuvan tai joskus myöhemmin.
Juhaaha kirjoitti:Toivon että tuo tekeleesi on wip
Mitäs vikkaa päätä lukuunottamatta näet, jota pitäisi korjata?
- Sinitähti
Kakapo

El Capitan kirjoitti: Oikein.
Harmi että mulla on keliakia niin en voi syödä pullaa. No ehkä se oli gluteiiniton pulla. :3

Ja mä oon kuule samaa mieltä, ei treekiniä ilman vehreyttä. Muutenhan ne on ihan polttopuuta.
Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Keliakia on ihan tyhmä sairaus. Liian kallista ruoka ja kaikki :(

Vehreyttä lisää, kuten kakapo sanoikin. Muuten toi näyttää siltä rat ogrelta. Ainakin minun silmissä.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
DaBandito

Viesti Kirjoittaja DaBandito »

Da Big Boss kirjoitti:Keliakia on ihan tyhmä sairaus. Liian kallista ruoka ja kaikki :(

Vehreyttä lisää, kuten kakapo sanoikin. Muuten toi näyttää siltä rat ogrelta. Ainakin minun silmissä.
Maalarinteipiltä se näyttää.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”