Itz itz itz ja muuta tyhmää basson tykytystä.
Lisää puita!
Lähetään liikkeelle... vielä nimettömästä puusta, joka oli lukioaikoina Vanhan Erakon paras ryyppykaveri.
Kattokaa minkä ninja-asennon sille annoin ja
takkaa.
Tuota teippiä vetäessä langan päälle sitä alkoi tuumia, että mie en oikein tästä saa paksua. Ee se kuitenkaan mittää. Ei soo vakavaa. Heti alussa kuitenkin päätin, että mää haluun tästä kunnon lehtikasan. Toiseen käsiin Cheerleaderin silpottu paperipallo ja päähän kunnon kasvot peittävä afro. Emmie kuitenkaan ihan jaksanut niitä niin isoiksi tehdä kuin oli alunperin tarkoitus. Ihan kivahan toi noinkin on...
Haha, sainpas valmiiksi sen Disney-treekinin.
Takkaa
Mie kyllä tykkään tuosta paljon enemmän kuin tuosta maalatusta maalarinteipistä. Tulipas siitä söpö animesilmin. Mie tykkään tuostakin. Siitä en kyllä tykännyt, että olin tyhmä ja pistin tuota vihreää töhnää päähän ennen maalausta. Sitä piti olla hyvin varoivainen, että ei mene ruskiaa lehtiin, että joistain kohdista saattaa sinistä näkyä. Jos jotain kiinnostaa, niin se on näkyvissä oleva forest spirit. Hmph.
Sitten jotain koko vertailua kaikista puistani:
Pitäisiköhän sitä tehdä kaikki puut tuolla Disney-periaatteella? Voisi olla hauska näky.
Mitä? Kaikki puut samallaisiksi? Mitä vielä. Yksilöllisyys on tärkeää. Jokainen erilaiseksi. Siitä tuli mieleen, minulla on yksikössä 3 kiniä. Hmm.... yksi vielä pitäisi saada aikaiseksi? Millaisen ja mistähän minä sen tekisin? Maalarinteippi ja rautalanka, done. Fimmfoamm mukaan, done. Gs ja rautalanka? Nää... Gs:ää varmaan kuluu aika paljon...
Hmm..
Mitä jos se olisi muotoaan muuttanut? Jooh, nyt ollaan oikeilla jäljillä. Söpön ylisuuren haltianeidon sijaan se on päättänyt ottaa vähän julmemman muodon (ikään kuin suuri puu ei olisi tarpeeksi uhkaava). Mitähän minä käytän pohjalla? Peikkoa, jättiä, minotauria, jättiläistä? No ei ehkä jättiläistä. Eikä minotauriakaan. Minulla ei ole niitä ja ne on aika hintavia rumiluksia...
Ogreja mulla on. Niih, niitä mulla on.
Hahhaoohhhooo. Kolmas ogren.. eiku treekinini tulee olemaan ogresta koottu sitten.
Jooh, tolla lähetään liikkeelle.
Mutta hei, olen mie muutakin saanut aikaiseksi. Minun Knights of the Realm / Silver Helm / Wild Riderini, kentaurini alkaa lähtemään koottuun olomuotoon ja minun Helf spearmen / Welfs Eternal guardini alkaa olemaan viimeistelyjä vailla:
Tyhmä lippuni. Miksenhän sitä kääntänyt sivuttain, että näkisittä sen?
Tässä muuten yksi päivä lähin taas pelaamaan tuota Heroes of Might and Magic 4:sta ja tuli ihan itkupotkuraivari kun se on niin ihanan fantsuhtava verrattuna Fabaan. Ei Fabassa ole mitään. Ihminen, haltia, kääpiö ja örkki. Uuu. Jättiläinen, lohikäärme ja Hydra. Uuu uuu uuu. Kaikki siisti oli joskus kolmoslaitoksen aikaan maan päällä seikkailemassa. Meillä oli toisen rodun naisia raiskaava... miksihän minä niitä kutsuisin? Käärmeihminen kansa. Meillä oli kilpikonna, mutta ei ninja, kentauri ja muuta jännää....
HOMMissa on kultapatsaita, gargoileja, venom spawneja, imppejä, cerberuksia, nagoja, robotti lohikäärmeitä ja kaikkea muuta. Pientä ja isoa paskaa. Määkin haluun sellaista.
Perhana.
Mää teen.
Ihan varmana teen.
Joskus.
Lähiaikoina.
Tänään.
Joo, tänään aloitan. Mutta mitä mää teen?
Hmm... Kultaiset golemit oli aika koviksia oli HOMM mikä vaan. Kestää ja iskee, omaa magiakestoakin. Mikä armeijani omistaa sellaisen yksikön? Helf, ei. Ok, ei, We, ei. Kääpiöt, ei. Bretit, ei. Örkit, hmm... Trollilla on MR2, jos haluaa. Check. S5, check. Kestoa? On sillä rege. Check. Ohohohooo. Löysin. Mutta hmm.. patsas. Gs, rautalanka, pahvi ja fimmfoam. Noista voisi jotain käyttää rakennusmateriaalina. Mutta hei, röllit on tyhmiä? Ee se haittaa. Vähän niinkuin siinä jossain Aku Ankka tarinassa, patsaalle, tässä tapauksessa golemille, pitää syöttää lappu, jossa on käsky, jonka hänen sitten pitää toteuttaa. Jos käskyä ei tule, niin hän ei tee sitten oikeen mittää.
Hmmm... mitä muuta mää kekkasen.
We:lle voisi tehä unitteihin satyyrejä. Ihan iisejä. Vähän vaan pitää käyä Beastpelaajan bitsilaatikon luona. Hmm... Beholder. Nehän on aina kivoja. Sellainen lentävä silmä, joka ampuu. Vähän niinkuin Error Boy. Mutta errorit ei lennä? Mulla on kuitenkin hyvin vahva tunne, että seuraavassa örkkikirjassa Errorit saa fly-special rulen. Check.
Konffaus on hauskaa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti