"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Rumin Figu

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Meinaatko sen ihan ensimmäisen space hulkin terminaattoreita jotka vaan muistuttaa jotenkin etäisesti terminaattoreita. Aika kökköjä ovat. Mutta onko Space Crusaden ukot varsinaisesti GW:n tai citadelin vai onko ne jonkun Elmerin figupajan tekosia?
Modern cars - they all look like electric shavers.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Noh mu mielestä nää uudet o hemmetisti paremmi skulptattu, uudet muoviset menee vaa joskus aiva kummallisiin asentoihi, ja näyttää hiema oudoilta sen takia. Vanhoissa kusahtaa mu mielestä skulptaus, ja vanhat konversioit esim eavy metal teamilta voi olla joskus aika hirveen näkösiä.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Vanhat muovifigut on auttamatta rumia. Ei itse asiassa uudetkaan muovifigut mitään nättejä ole verrattuna metallisiin.
Muuten vanhoissa figuissa tuntuu olevan jonkinlaista nostalgia-arvoa vanhemman polven pelaajille, jota itse en aina melko uutena harrastajana (40k kolmannen laitoksen aikoihin aloittelin) voi ymmärtää. Kyllä sieltä vanhojen figujen joukosta tuntuu löytyvän helmiä, vaikka monet ukot tuntuvat hiukan kömpelöiltä skulpteilta. Lisäksi asennot tuntuvat olevan yleisesti hiukan staattisia.
En kyllä silti menisi sanomaan että kaikki vanhat figut rumia olisivat.
And they wonder how he dealt with stress so well..
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Jep no vanhat chaos warriorit, ja osa elffeistä tuo kyllä sellasen vanhan "gw:een tunteen" :D. Jotkut vanhat ovat kyllä aiva älyttömän siistejä kuten chaos warrior 2 axella, ja muut klassikot, mutta yleensä miniatyyrien kivikaudella (joskus 85-90 alukupuolella ei kyllä osattu valaa, tai yleensä hahmot tuli 1 palasessa jolloin ase käsi oli kiinni jalassa ja muutenki sellanen "pöllikän" näkönen :D.
UDoWs

Viesti Kirjoittaja UDoWs »

Uudeen bloodthirsterin naama on niin ruma että itkettää.
Tuo mieleeni marakatin ja paviaanin risteytymän.
Ei sillä että tappaja-demonin pitaisi olla kaunis, mutta edes vähän tyyliä. Vanhempi oli paljon katu-uskottavampi. Muttei silti täydellinen, mutta parempi, paljon parempi.
It comes from the Gigashadow...
Lex

Viesti Kirjoittaja Lex »

Hmm...varmaan kaikista huonoiten maalaamani figu ikinä (pistän kuvan myöhemmin) on ensimmäinen Bretonnian archerini, jolla oli punainen takki, vihreät housut, keltainen kaulus ja iho lähes pelkkää mustetta. Base oli päällystettu omituisilla static grass klönteillä, ja vielä kaiken kukkurkasi onnistuin pilaamaan kaiken suihkuttamalla siihen kiiltävää lakkaa. Arvaatte varmaan miltä static grass näytti sitten.
JohnnyW

Viesti Kirjoittaja JohnnyW »

Rumin GW:n figu, mihin olen itse törmännyt on ehdottomasti Catachanien special character Colonel "Iron Hands" Straken! Modelli on vain niin RUMA, vaikka onkin suht' hyvä sääntöjensä puolesta...
Ezekiel 25:17
Tasoittaja

Viesti Kirjoittaja Tasoittaja »

mä maalasin mun ekat space marinerit niin hienoiksi että huh hu...
ekaks ne oli ultra mariinereita sit mä sprayasin koko army SCORPION GREENILLÄ :). niist tuli ihan mahtavia :p, eikä siinä vielä kaikki mä sprayasin ne sit viel mustaks ja tein niist black templareita..... nyt ne on roskissa ja ostin uudet space marinerit...
You wouldn't like me when I'm angry.
Adanedhel

Viesti Kirjoittaja Adanedhel »

Grave Guard on ruma_kuin_rulla_tuoli (6ed.)

Hahaa! Mut Gobbot on kyl myös rumia...
Nomen Est Omen
Brimstone

Viesti Kirjoittaja Brimstone »

Erään kaverini "Mikon" (nimi muutettu) napit..
Se jäbä dippaa ne ukot valkoseen lateksiin, pistää ruskeeta inkkiä, kuiva harjaa niitä ihan millä sattuu ja tämä tarina on tosi..
Se on maalannu 7 VUOTTA!!
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Rumimmat figut on ainakin space marineiden terminaattorit, ne jotka tulee lootassa. Myös ig:n catachanit on pirun rumia.
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

Swollen kirjoitti:Erään kaverini "Mikon" (nimi muutettu) napit..
Se jäbä dippaa ne ukot valkoseen lateksiin, pistää ruskeeta inkkiä, kuiva harjaa niitä ihan millä sattuu ja tämä tarina on tosi..
Hmm... uskoisko tuota? Toivottavasti se sun kaveris ei oo sotun aktiivikäyttäjä. Siis viitaten tuohon sun viestiin.
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
Brimstone

Toi on 100% totta. Ja se ei oo varmaan kuullukkaan sotusta..
se on 16. Ihan :oops: sen puolesta!
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Swollen kirjoitti:Erään kaverini "Mikon" (nimi muutettu) napit..
Haluisin nähä millasta jälkee tost tulee. :D
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
LoneWolf

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

mitä toi "sotu" meinaa?
Trust is weakness
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Sosiaaliturvatunnusta.
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

:) No ei ihan. Mutta Zherec oli siinä oikeassa että se on lyhennys... mieti vähän niin kyllä se siitä.
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
squigi

Viesti Kirjoittaja squigi »

SIIS MUN KAVERI CONVERTTAS RUMAN SAVAGE ORC SHAMAANIN!!!!! se heitti sellasen örkkiboksissa tulleen lehmänkallon siihe. MUT SE EI EES PISTÄNY PÄÄTÄ SEN KALLON ALLE LIIMAS VAA SEN KALLO SIIHE MUAHAHAHAH.ja se on ihan *sensored* maalattu.

[modedit: caps lockin käyttöä voisi rajoittaa]
Brimstone

RutGut, usko pois ET HALUA nähdä niitä..
Paitsi jos pistäisin niitä vähän nettiin :wink:
Regis

Viesti Kirjoittaja Regis »

luolamestarissa näin rumimman figun mitä oon koskaa nähny.housut oli maalattu kiiltävällä punasella tussilla,iho oli maalattu kullan värisellä tusilla ja muu oli valkosta.ps se figu oli örkki
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”