Rumin Figu
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
-
baretul
Vanhat muovifigut on auttamatta rumia. Ei itse asiassa uudetkaan muovifigut mitään nättejä ole verrattuna metallisiin.
Muuten vanhoissa figuissa tuntuu olevan jonkinlaista nostalgia-arvoa vanhemman polven pelaajille, jota itse en aina melko uutena harrastajana (40k kolmannen laitoksen aikoihin aloittelin) voi ymmärtää. Kyllä sieltä vanhojen figujen joukosta tuntuu löytyvän helmiä, vaikka monet ukot tuntuvat hiukan kömpelöiltä skulpteilta. Lisäksi asennot tuntuvat olevan yleisesti hiukan staattisia.
En kyllä silti menisi sanomaan että kaikki vanhat figut rumia olisivat.
Muuten vanhoissa figuissa tuntuu olevan jonkinlaista nostalgia-arvoa vanhemman polven pelaajille, jota itse en aina melko uutena harrastajana (40k kolmannen laitoksen aikoihin aloittelin) voi ymmärtää. Kyllä sieltä vanhojen figujen joukosta tuntuu löytyvän helmiä, vaikka monet ukot tuntuvat hiukan kömpelöiltä skulpteilta. Lisäksi asennot tuntuvat olevan yleisesti hiukan staattisia.
En kyllä silti menisi sanomaan että kaikki vanhat figut rumia olisivat.
And they wonder how he dealt with stress so well..
-
baretul
Jep no vanhat chaos warriorit, ja osa elffeistä tuo kyllä sellasen vanhan "gw:een tunteen"
. Jotkut vanhat ovat kyllä aiva älyttömän siistejä kuten chaos warrior 2 axella, ja muut klassikot, mutta yleensä miniatyyrien kivikaudella (joskus 85-90 alukupuolella ei kyllä osattu valaa, tai yleensä hahmot tuli 1 palasessa jolloin ase käsi oli kiinni jalassa ja muutenki sellanen "pöllikän" näkönen
.
Uudeen bloodthirsterin naama on niin ruma että itkettää.
Tuo mieleeni marakatin ja paviaanin risteytymän.
Ei sillä että tappaja-demonin pitaisi olla kaunis, mutta edes vähän tyyliä. Vanhempi oli paljon katu-uskottavampi. Muttei silti täydellinen, mutta parempi, paljon parempi.
Tuo mieleeni marakatin ja paviaanin risteytymän.
Ei sillä että tappaja-demonin pitaisi olla kaunis, mutta edes vähän tyyliä. Vanhempi oli paljon katu-uskottavampi. Muttei silti täydellinen, mutta parempi, paljon parempi.
It comes from the Gigashadow...
Hmm...varmaan kaikista huonoiten maalaamani figu ikinä (pistän kuvan myöhemmin) on ensimmäinen Bretonnian archerini, jolla oli punainen takki, vihreät housut, keltainen kaulus ja iho lähes pelkkää mustetta. Base oli päällystettu omituisilla static grass klönteillä, ja vielä kaiken kukkurkasi onnistuin pilaamaan kaiken suihkuttamalla siihen kiiltävää lakkaa. Arvaatte varmaan miltä static grass näytti sitten.
-
Tasoittaja
mä maalasin mun ekat space marinerit niin hienoiksi että huh hu...
ekaks ne oli ultra mariinereita sit mä sprayasin koko army SCORPION GREENILLÄ
. niist tuli ihan mahtavia
, eikä siinä vielä kaikki mä sprayasin ne sit viel mustaks ja tein niist black templareita..... nyt ne on roskissa ja ostin uudet space marinerit...
ekaks ne oli ultra mariinereita sit mä sprayasin koko army SCORPION GREENILLÄ
You wouldn't like me when I'm angry.
Hmm... uskoisko tuota? Toivottavasti se sun kaveris ei oo sotun aktiivikäyttäjä. Siis viitaten tuohon sun viestiin.Swollen kirjoitti:Erään kaverini "Mikon" (nimi muutettu) napit..
Se jäbä dippaa ne ukot valkoseen lateksiin, pistää ruskeeta inkkiä, kuiva harjaa niitä ihan millä sattuu ja tämä tarina on tosi..
Se on maalannu 7 VUOTTA!!
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
- I.C. Wiener
- Viesti:
Haluisin nähä millasta jälkee tost tulee.Swollen kirjoitti:Erään kaverini "Mikon" (nimi muutettu) napit..
Se jäbä dippaa ne ukot valkoseen lateksiin, pistää ruskeeta inkkiä, kuiva harjaa niitä ihan millä sattuu ja tämä tarina on tosi..
Se on maalannu 7 VUOTTA!!
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night