"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dark Elfit

Jos et tiedä, keitä ovat Chaos Dwarfit tai kuka on Sigmar tai mitä olivat Fimirit, tieto löytyy tältä palstalta.
Deceased

Viesti Kirjoittaja Deceased »

Olen samaa mieltä GATin kanssa... :) Ilman Salvatoren panosta drowt olisivat vain maan alla hilluva hyvin vihamielinen kansa... :roll: Nyt sillä on kansalla on sielu...

Ja en nyt sanoisi drown ja DE:n taistelutyylejä samaksi... jos drowt kulkisivat suurimmassa määrissä maan päällä, niin ne tuskin silloin harrastaisivat avoimia kenttä-taisteluita... :)
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

No joo, kyllähän se noinkin on. Mutta, näistä voitaisiin helposti vetää sellainen johtopäätös, että Salvatore on keksinyt Forgotten Realmsin ja Drowt, mikä ei ole totta.

Nipostusta mitä nipotusta.. Ja hyvin OT.
Yksisilmä-Joe

Viesti Kirjoittaja Yksisilmä-Joe »

Kyllä minä tiedän että se kirjoittaa Forgotten Realmsista ja että Drowt olis sen keksintöä (olen pelannut D&D.tä). Tarkotin tuolla "syytä R.A Salvatorea" että ilman sitä ne ei olis varmaan ikinä tullu kuuluisiksi ja GW ei olis keksiny ottaa niistä ideoita. Niin no onhan ne silleen erilaisia kansoja, kun toinen asuu maan alla ja on musta iho, mutta Fantasyn darkitkin on justiin tuollaisia orjuuttajia, niin kuin Drowtkin ja ne on samanlaisia julmureita molemmat. Olis se GW kyllä toisaalta ehkä keksiny pinoida droweja ilman Salvatoreakin, matkihan ne Trollitkin ja muutamia muitakin juttuja mitkä ei ole niin kuuluisia. Tiedä häntä.
Six inches forward and five inches back, I GOT AN ANGRY INCH!
(Ostan Dwarffeja) http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=29694
pentti

Viesti Kirjoittaja pentti »

Nuo ei kyllä oikeestaan oo mun mielestäni kovin D&D-maisia, drowt on hiippareita.

Ja sitten, Yksisilmä-Joe, en minä tarkottanu olla niin ilkeä niille... olin vain vähän äpärä. Lähinnä oli ideana että ne delf-pelaajat kertois niistä minkä takia ne on keräämisen arvoisia tässä painoksessa. Kyllä nuo mun kääpiöt osaa peeloja olla, kun ovat niin jääräpäisiä juntteja. Eikä ne kyllä pärjää tappelussa edes greenskineille (aina).
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Muinaisnorjalaisissa sagoissa on mustat haltiat ja heidän johtajanaan Malekith.

Salvatore on tuonut drowt kuuluisuuden valokeilaan ja varmaan houkutellut myös de armeijan pariin monia sellaisia, jotka eivät Salvatoren kirjoja olisi de:stä kiinnostuneet.

Tämän threadin aloituksen tarpeellisuudesta voidaan tietysti olla montaa mieltä, kuten kaikista Warhammer maailmankin tapahtumista. On useampi näkökanta ja sitten epävirallinen "virallinen" GW-kanta, joka kuitenkin aina pyritään kirjoittamaan jonkun maailman asukin näkökulmasta.
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Skirmuna kirjoitti:
Chendar kirjoitti:Itse olen jalohaltiain sotajoukon ylpeä kenraali, mutta mikäli Synk'haltioita komentaisin, ylpeä olisin heistä. Kukaan ei ole tainut mainita vielä kuinka Synk'haltiain soturit ovat taistelleet pohjoisilla rajoillaan vaikka kuinka pitkään. Mitä jos heidän puolustuksensa olisi pettänyt? kaaos olisi saanut lisää alueita ja sitä kautta lisää resursseja, joka olisi saattanut koitua kohtalokkaaksi koko muulle maailmalle.
Onko tosiaan? En oo lukenu dark elfien kirjaa (paitsi vähän edellisen painoksen tavaraa).
Dark elf-pelaajat, älkää ottako tuota alkuista vakavasti, mutta huomioikaa, että dark elfien isot pomot on äpäriä.. :wink:
......ja huomioi, että teidän "isot" "pomonne" on homppeleita... :wink:

Aika ovela juttu kyllä tuo, että Norjalaisissa sagoissa on Malekith niminen henkilö...Mistä olet kuullut?
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
pentti

Viesti Kirjoittaja pentti »

Hui, tuhmasti sanottu! No kai ne niitäkin voi olla, en oo niin läheinen niiden kaa että tietäisin.

Sitä en muuten itekkään tienny muuten että ne oli niissä saagoissa. :roll:
Suprus_

Viesti Kirjoittaja Suprus_ »

peeloelffikunkku piti hauskaa ja päätti nöyryyttää käpsyjä ihan vittuillakseen.
dwarffit kyl eka tuli loukkaamaan helffei koska luuli nitten hyökänneen niitten karavaanin kimppuun vaikka se oli oikeesti DElffit
ais

Viesti Kirjoittaja ais »

Thunderhammer kirjoitti:jos olis DE armeija niin olisin siitä erittäin ylpee! ne on toisiks hinoin/siistein/tyylikkäin armeija koko pelissä!(kääpiöt johtaa)
siinähän on molemmat armeijat joita kerään mut minust delffit on hienompii. :roll:
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Minusta on ihan tyhmää että kaikki Dark elffi pelaajat haukkuu hai elffejä
koska ne on "sukkahousutomppeleita". Hai elffien ja Slaaneshin ansiosta on olemassa tuo ylpeä pimentohaltiain rotu sekä metsähaltiat. Itse en hauku Dark elf pelaajia tai armeijoita maanrakoon tehkää te sama.
zakug_the_insane

Gorbag kirjoitti:Minusta on ihan tyhmää että kaikki Dark elffi pelaajat haukkuu hai elffejä
koska ne on "sukkahousutomppeleita". Hai elffien ja Slaaneshin ansiosta on olemassa tuo ylpeä pimentohaltiain rotu sekä metsähaltiat. Itse en hauku Dark elf pelaajia tai armeijoita maanrakoon tehkää te sama.
Siis enhän minä koskaan tosissaan. Pitäähän niitä serkkupoikia vähän "vihata", emme voi sille mitään. Tuossa sukkahousutomppeleita pitäisi varmaan olla t:n paikalla h :) . Pimentohaltiat eivät ole olemassa helffien ansiosta vaan me olemme slaaneshin korruptoimia....pimentohaltioita, halusimme erota teistä.
Ja me emme ole ylpeitä, me olemme kostonhimoisia ja vihaisia.

Anteeksi, jos olen jossain tilanteessa rikkonut "viimeisen rajan", mutta en minä itse ihmisiä armeijansa takana hauku.
Drou

Viesti Kirjoittaja Drou »

mä en vissii ansaitse elää :roll:
Viiksu

Re: Dark Elfit

Viesti Kirjoittaja Viiksu »

Skirmuna kirjoitti:Dark elfit ansaitsis hieman läksytystä kyllä... aina ne kiusaa helfejä ja kaikkia kilttejä kansoja.
Oon samaa mieltä........tavallaan :wink:
zakug_the_insane

Shadow of Empire kirjoitti:
Skirmuna kirjoitti:Dark elfit ansaitsis hieman läksytystä kyllä... aina ne kiusaa helfejä ja kaikkia kilttejä kansoja.
No eikö ne ole jo saanut aika hyvin sitä läksytystä. Kolme invaasiota ja koskaan ei ole saatu käytännössä mitään aikaan. Plus vielä se eka vallankumous. Kyllä ne jumalista suurimmat-GW:n kirjottajat on tappanu dark elf spessuja kuin heinää, ja muutaman high elf spessun niitä vastaan sitten.
Triac

Viesti Kirjoittaja Triac »

Iceman kirjoitti:Muinaisnorjalaisissa sagoissa on mustat haltiat ja heidän johtajanaan Malekith.
...nämä "mustat haltiat" saattavat olla hieman enemmän kääpiöiden kaltaisia kuin haltioiden, jos verrataan nyky-fantasiaan.
"Varmaa" tietoa ei ole säilynyt/löydetty.

Dark-elf <-> Drow: Eri maailma, eri rotu. En usko että D&D on vaikuttanut Warhammeriin tai toisinpäin yhtään sen enempää kuin eräs J.R.R. Tolkien nyky fantasiaan.
Dark Elffit ja Drow:t on rotuina niin geneerisiä että moisen keksimiseen tuskin tarvitaan kovin paljoa mielikuvitusta.
MLO
Grand Admiral Prawn

Viesti Kirjoittaja Grand Admiral Prawn »

zakug_the:insane kirjoitti:
Shadow of Empire kirjoitti:
No eikö ne ole jo saanut aika hyvin sitä läksytystä. Kolme invaasiota ja koskaan ei ole saatu käytännössä mitään aikaan. Plus vielä se eka vallankumous. Kyllä ne jumalista suurimmat-GW:n kirjottajat on tappanu dark elf spessuja kuin heinää, ja muutaman high elf spessun niitä vastaan sitten.

Siis onko High Elffeiltä kuollut jossakin välissä spessuja Delffejä vastaan!? Kuka, kenet me listimme? Itse en muista ainoatakaan tapausta... :?
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Drou

Viesti Kirjoittaja Drou »

ainki täs vanhas kirjas mis on kappale edesmenneestö Urian Poisonbladesta mainitaan Helffeiltä " Arhalien Of Yvresse " ja "Korhian Ironglaive, captain of the White Lions "...muita nimiä ei juuri nyt pamahda mieleen :D
Grand Admiral Prawn

Viesti Kirjoittaja Grand Admiral Prawn »

No kyllähän mie sen tiedän että noita fluff only kavereita tippuu aina silloin tällöin mutta ei ikinä oikeita spessuja (joilla olisi siis oikeasti statit, mielellään GW:n tekemät, ja jotka olisivat olleet olemassa jo ennen sitä taistelua jossa kuolevat *Köh-Kouran-khöööööhöh* :roll:

Olisivat edes voineet antaa meille sen typerän Alith Anarin, eihän ne enää sillä tee mitään, tai vaikka Belannaerin. Mutta kun ei...
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
zakug_the_insane

Grand Admiral Thrawn kirjoitti:No kyllähän mie sen tiedän että noita fluff only kavereita tippuu aina silloin tällöin mutta ei ikinä oikeita spessuja (joilla olisi siis oikeasti statit, mielellään GW:n tekemät, ja jotka olisivat olleet olemassa jo ennen sitä taistelua jossa kuolevat *Köh-Kouran-khöööööhöh* :roll:

Olisivat edes voineet antaa meille sen typerän Alith Anarin, eihän ne enää sillä tee mitään, tai vaikka Belannaerin. Mutta kun ei...
Juu, ei niiltä tietääkseni ketään ole kuollut, jolla statit ois. Tuo spessu sanavalintani oli hieman harhaanjohtava, olis pitäny laittaa fluffi henkilö tjms.
LorZ

Viesti Kirjoittaja LorZ »

Ei se minusta ainakaan väärin ole että Delffit kiusaa muita rotuja, sillä sehän on warhammerissa on tarkoitus.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Historia”