Ja en nyt sanoisi drown ja DE:n taistelutyylejä samaksi... jos drowt kulkisivat suurimmassa määrissä maan päällä, niin ne tuskin silloin harrastaisivat avoimia kenttä-taisteluita...
Dark Elfit
Olen samaa mieltä GATin kanssa...
Ilman Salvatoren panosta drowt olisivat vain maan alla hilluva hyvin vihamielinen kansa...
Nyt sillä on kansalla on sielu...
Ja en nyt sanoisi drown ja DE:n taistelutyylejä samaksi... jos drowt kulkisivat suurimmassa määrissä maan päällä, niin ne tuskin silloin harrastaisivat avoimia kenttä-taisteluita...
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
-
Yksisilmä-Joe
Kyllä minä tiedän että se kirjoittaa Forgotten Realmsista ja että Drowt olis sen keksintöä (olen pelannut D&D.tä). Tarkotin tuolla "syytä R.A Salvatorea" että ilman sitä ne ei olis varmaan ikinä tullu kuuluisiksi ja GW ei olis keksiny ottaa niistä ideoita. Niin no onhan ne silleen erilaisia kansoja, kun toinen asuu maan alla ja on musta iho, mutta Fantasyn darkitkin on justiin tuollaisia orjuuttajia, niin kuin Drowtkin ja ne on samanlaisia julmureita molemmat. Olis se GW kyllä toisaalta ehkä keksiny pinoida droweja ilman Salvatoreakin, matkihan ne Trollitkin ja muutamia muitakin juttuja mitkä ei ole niin kuuluisia. Tiedä häntä.
Six inches forward and five inches back, I GOT AN ANGRY INCH!
(Ostan Dwarffeja) http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=29694
(Ostan Dwarffeja) http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=29694
Nuo ei kyllä oikeestaan oo mun mielestäni kovin D&D-maisia, drowt on hiippareita.
Ja sitten, Yksisilmä-Joe, en minä tarkottanu olla niin ilkeä niille... olin vain vähän äpärä. Lähinnä oli ideana että ne delf-pelaajat kertois niistä minkä takia ne on keräämisen arvoisia tässä painoksessa. Kyllä nuo mun kääpiöt osaa peeloja olla, kun ovat niin jääräpäisiä juntteja. Eikä ne kyllä pärjää tappelussa edes greenskineille (aina).
Ja sitten, Yksisilmä-Joe, en minä tarkottanu olla niin ilkeä niille... olin vain vähän äpärä. Lähinnä oli ideana että ne delf-pelaajat kertois niistä minkä takia ne on keräämisen arvoisia tässä painoksessa. Kyllä nuo mun kääpiöt osaa peeloja olla, kun ovat niin jääräpäisiä juntteja. Eikä ne kyllä pärjää tappelussa edes greenskineille (aina).
Muinaisnorjalaisissa sagoissa on mustat haltiat ja heidän johtajanaan Malekith.
Salvatore on tuonut drowt kuuluisuuden valokeilaan ja varmaan houkutellut myös de armeijan pariin monia sellaisia, jotka eivät Salvatoren kirjoja olisi de:stä kiinnostuneet.
Tämän threadin aloituksen tarpeellisuudesta voidaan tietysti olla montaa mieltä, kuten kaikista Warhammer maailmankin tapahtumista. On useampi näkökanta ja sitten epävirallinen "virallinen" GW-kanta, joka kuitenkin aina pyritään kirjoittamaan jonkun maailman asukin näkökulmasta.
Salvatore on tuonut drowt kuuluisuuden valokeilaan ja varmaan houkutellut myös de armeijan pariin monia sellaisia, jotka eivät Salvatoren kirjoja olisi de:stä kiinnostuneet.
Tämän threadin aloituksen tarpeellisuudesta voidaan tietysti olla montaa mieltä, kuten kaikista Warhammer maailmankin tapahtumista. On useampi näkökanta ja sitten epävirallinen "virallinen" GW-kanta, joka kuitenkin aina pyritään kirjoittamaan jonkun maailman asukin näkökulmasta.
-
zakug_the_insane
......ja huomioi, että teidän "isot" "pomonne" on homppeleita...Skirmuna kirjoitti:Onko tosiaan? En oo lukenu dark elfien kirjaa (paitsi vähän edellisen painoksen tavaraa).Chendar kirjoitti:Itse olen jalohaltiain sotajoukon ylpeä kenraali, mutta mikäli Synk'haltioita komentaisin, ylpeä olisin heistä. Kukaan ei ole tainut mainita vielä kuinka Synk'haltiain soturit ovat taistelleet pohjoisilla rajoillaan vaikka kuinka pitkään. Mitä jos heidän puolustuksensa olisi pettänyt? kaaos olisi saanut lisää alueita ja sitä kautta lisää resursseja, joka olisi saattanut koitua kohtalokkaaksi koko muulle maailmalle.
Dark elf-pelaajat, älkää ottako tuota alkuista vakavasti, mutta huomioikaa, että dark elfien isot pomot on äpäriä..
Aika ovela juttu kyllä tuo, että Norjalaisissa sagoissa on Malekith niminen henkilö...Mistä olet kuullut?
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
-
zakug_the_insane
Siis enhän minä koskaan tosissaan. Pitäähän niitä serkkupoikia vähän "vihata", emme voi sille mitään. Tuossa sukkahousutomppeleita pitäisi varmaan olla t:n paikalla hGorbag kirjoitti:Minusta on ihan tyhmää että kaikki Dark elffi pelaajat haukkuu hai elffejä
koska ne on "sukkahousutomppeleita". Hai elffien ja Slaaneshin ansiosta on olemassa tuo ylpeä pimentohaltiain rotu sekä metsähaltiat. Itse en hauku Dark elf pelaajia tai armeijoita maanrakoon tehkää te sama.
Ja me emme ole ylpeitä, me olemme kostonhimoisia ja vihaisia.
Anteeksi, jos olen jossain tilanteessa rikkonut "viimeisen rajan", mutta en minä itse ihmisiä armeijansa takana hauku.
Re: Dark Elfit
Oon samaa mieltä........tavallaanSkirmuna kirjoitti:Dark elfit ansaitsis hieman läksytystä kyllä... aina ne kiusaa helfejä ja kaikkia kilttejä kansoja.
-
zakug_the_insane
No eikö ne ole jo saanut aika hyvin sitä läksytystä. Kolme invaasiota ja koskaan ei ole saatu käytännössä mitään aikaan. Plus vielä se eka vallankumous. Kyllä ne jumalista suurimmat-GW:n kirjottajat on tappanu dark elf spessuja kuin heinää, ja muutaman high elf spessun niitä vastaan sitten.Shadow of Empire kirjoitti:Oon samaa mieltä........tavallaanSkirmuna kirjoitti:Dark elfit ansaitsis hieman läksytystä kyllä... aina ne kiusaa helfejä ja kaikkia kilttejä kansoja.
...nämä "mustat haltiat" saattavat olla hieman enemmän kääpiöiden kaltaisia kuin haltioiden, jos verrataan nyky-fantasiaan.Iceman kirjoitti:Muinaisnorjalaisissa sagoissa on mustat haltiat ja heidän johtajanaan Malekith.
"Varmaa" tietoa ei ole säilynyt/löydetty.
Dark-elf <-> Drow: Eri maailma, eri rotu. En usko että D&D on vaikuttanut Warhammeriin tai toisinpäin yhtään sen enempää kuin eräs J.R.R. Tolkien nyky fantasiaan.
Dark Elffit ja Drow:t on rotuina niin geneerisiä että moisen keksimiseen tuskin tarvitaan kovin paljoa mielikuvitusta.
MLO
-
Grand Admiral Prawn
zakug_the:insane kirjoitti:No eikö ne ole jo saanut aika hyvin sitä läksytystä. Kolme invaasiota ja koskaan ei ole saatu käytännössä mitään aikaan. Plus vielä se eka vallankumous. Kyllä ne jumalista suurimmat-GW:n kirjottajat on tappanu dark elf spessuja kuin heinää, ja muutaman high elf spessun niitä vastaan sitten.Shadow of Empire kirjoitti:Oon samaa mieltä........tavallaanSkirmuna kirjoitti:Dark elfit ansaitsis hieman läksytystä kyllä... aina ne kiusaa helfejä ja kaikkia kilttejä kansoja.
Siis onko High Elffeiltä kuollut jossakin välissä spessuja Delffejä vastaan!? Kuka, kenet me listimme? Itse en muista ainoatakaan tapausta... :?
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
-
Grand Admiral Prawn
No kyllähän mie sen tiedän että noita fluff only kavereita tippuu aina silloin tällöin mutta ei ikinä oikeita spessuja (joilla olisi siis oikeasti statit, mielellään GW:n tekemät, ja jotka olisivat olleet olemassa jo ennen sitä taistelua jossa kuolevat *Köh-Kouran-khöööööhöh* 
Olisivat edes voineet antaa meille sen typerän Alith Anarin, eihän ne enää sillä tee mitään, tai vaikka Belannaerin. Mutta kun ei...
Olisivat edes voineet antaa meille sen typerän Alith Anarin, eihän ne enää sillä tee mitään, tai vaikka Belannaerin. Mutta kun ei...
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
-
zakug_the_insane
Juu, ei niiltä tietääkseni ketään ole kuollut, jolla statit ois. Tuo spessu sanavalintani oli hieman harhaanjohtava, olis pitäny laittaa fluffi henkilö tjms.Grand Admiral Thrawn kirjoitti:No kyllähän mie sen tiedän että noita fluff only kavereita tippuu aina silloin tällöin mutta ei ikinä oikeita spessuja (joilla olisi siis oikeasti statit, mielellään GW:n tekemät, ja jotka olisivat olleet olemassa jo ennen sitä taistelua jossa kuolevat *Köh-Kouran-khöööööhöh*