"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Wanhat figut

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Aenarion

Viesti Kirjoittaja Aenarion »

Terminator kirjoitti:[OT]Samahan se sille, mitä kaverisi sanovat, saat käyttää juuri sellaisia (laillisia) figuja kuin haluat. Tästä samaisesta jutusta oli jo kauhea helinä jo tuolla 40k puolella. [OT]
Eivät ne suostu pelaamaan minua vastaan, jos käytän Tyrionia...
The Man

Viesti Kirjoittaja The Man »

kyllä on muuten nössöö porukkaa.
kyllä sen tyrionin taidolla (ja tuurilla ;)) tappaa
Lyhyestä virsi kaunis
Aenarion

Tyrion itse tappåi Mannfred von Carsteinin viimeksi kun oteltiin kaverini VC armeijaa vastaan...
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Aenarion kirjoitti:Tyrion itse tappåi Mannfred von Carsteinin viimeksi kun oteltiin kaverini VC armeijaa vastaan...
Hmm ett saa käyttää Tyrionia mutta kaverisi käyttää Mannfred von Carsteinia? Aika reilulta kuullostaa

PS: Avataris on liian iso.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Aenarion

tiedän, muttä miten pienennän sen?
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

otat sen kuvan vaikka painttiin, kutistat sitä(vaikka liittämällä sen siihen tiedostoon ja sitten painamalla nurkasta sen kasaan) ja sitten laitat näin muodostetun uuden avatarin käyttöön, poista nyt hyvä ihminen kuitenkin eka se vanha! :) muuten menee oikeudet niinkun multa näköjään...
Aenarion

Oberon kirjoitti:otat sen kuvan vaikka painttiin, kutistat sitä(vaikka liittämällä sen siihen tiedostoon ja sitten painamalla nurkasta sen kasaan) ja sitten laitat näin muodostetun uuden avatarin käyttöön, poista nyt hyvä ihminen kuitenkin eka se vanha! :) muuten menee oikeudet niinkun multa näköjään...
mistä saan tietää sen uuden kuvan URL-osoitteen?
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

avaat sen kuvan siellä mihin olet sen tallettanut, ja katsot mitä lukee tossa osoiterivillä, nyt sulla esim lukee siinä:
http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... 7&start=45 tai jotain samanlaista.
Pii
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pii »

Nyt kun vanhoista edikoista puhutaan, niin saisikos neuvon?
Mulla on 5. edikan lissuja, neljä javelin skinkkiä. Mutta uusissa säännöissä ei niitä ole (nämä mun siis ovat metallisia erikois-härpäkkeitä) muuta kun tavallisten blowpipe-skinkkien vaihtoehtoina... uudessa javelin-äijät ovat pisteissä saman arvoisia kuin tavalliset skinkit. Mutta entäs ne mun metalliset erikois-skinkit? Jääkös ne vain käyttämättä? Kyllähän nekin olisi kiva saaha armeijaan mukaan... :P
Gere curam mei finis.
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Kuolo kirjoitti:Nyt kun vanhoista edikoista puhutaan, niin saisikos neuvon?
Mulla on 5. edikan lissuja, neljä javelin skinkkiä. Mutta uusissa säännöissä ei niitä ole (nämä mun siis ovat metallisia erikois-härpäkkeitä) muuta kun tavallisten blowpipe-skinkkien vaihtoehtoina... uudessa javelin-äijät ovat pisteissä saman arvoisia kuin tavalliset skinkit. Mutta entäs ne mun metalliset erikois-skinkit? Jääkös ne vain käyttämättä? Kyllähän nekin olisi kiva saaha armeijaan mukaan... :P
Erikois skinkit? eikös ne ole ihan tavallisia skinkkejä javelinilla varusttuna?
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Pii
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pii »

I.C. Wiener kirjoitti: Erikois skinkit? eikös ne ole ihan tavallisia skinkkejä javelinilla varusttuna?
Ainakin myyjä oli ne merkannut erikseen, niitä on vain neljä, ne on metallia, ja muovisista tuli ihan hyvä unitti ilmankin niitä... :/
Gere curam mei finis.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Kuolo kirjoitti:Ainakin myyjä oli ne merkannut erikseen, niitä on vain neljä, ne on metallia, ja muovisista tuli ihan hyvä unitti ilmankin niitä... :/
Viitosedikassa Javelin-skinkkejä sai vain metallisena, kun perusvarustus oli shortbow (ja se muoviskinkki tuli juuri jousella). Eli nuo ovat juuri niitä, nykyään niitä voi käyttää tosiaan muovi-javelinistien jatkona, saapahan muutaman erikoisemman näköisen figun sakkiin.
Pii
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pii »

Jaa... selkis. :D
Mutta kun unitti tuli jo täyteen niistä muovisista. :?
Gere curam mei finis.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Hommaa lisää skinkkejä tai jätä muutama muovinen pois. Eihän niitä kaikkia ole pakko käyttää (minullakin on esim. 24 Lothern sea guardia, joista käytän enintään 16:tta, yleensä en käytä ollenkaan...).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Pii
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pii »

No lisää skinkkejä tässä on kai pakko ostaa, kun ei armeijaan 21 taida riittä... ;)
Gere curam mei finis.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”