Eivät ne suostu pelaamaan minua vastaan, jos käytän Tyrionia...Terminator kirjoitti:[OT]Samahan se sille, mitä kaverisi sanovat, saat käyttää juuri sellaisia (laillisia) figuja kuin haluat. Tästä samaisesta jutusta oli jo kauhea helinä jo tuolla 40k puolella. [OT]
Wanhat figut
-
Aenarion
-
Aenarion
- I.C. Wiener
- Viesti:
Hmm ett saa käyttää Tyrionia mutta kaverisi käyttää Mannfred von Carsteinia? Aika reilulta kuullostaaAenarion kirjoitti:Tyrion itse tappåi Mannfred von Carsteinin viimeksi kun oteltiin kaverini VC armeijaa vastaan...
PS: Avataris on liian iso.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
-
Oberon
-
Aenarion
mistä saan tietää sen uuden kuvan URL-osoitteen?Oberon kirjoitti:otat sen kuvan vaikka painttiin, kutistat sitä(vaikka liittämällä sen siihen tiedostoon ja sitten painamalla nurkasta sen kasaan) ja sitten laitat näin muodostetun uuden avatarin käyttöön, poista nyt hyvä ihminen kuitenkin eka se vanha!muuten menee oikeudet niinkun multa näköjään...
-
Oberon
avaat sen kuvan siellä mihin olet sen tallettanut, ja katsot mitä lukee tossa osoiterivillä, nyt sulla esim lukee siinä:
http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... 7&start=45 tai jotain samanlaista.
http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... 7&start=45 tai jotain samanlaista.
Nyt kun vanhoista edikoista puhutaan, niin saisikos neuvon?
Mulla on 5. edikan lissuja, neljä javelin skinkkiä. Mutta uusissa säännöissä ei niitä ole (nämä mun siis ovat metallisia erikois-härpäkkeitä) muuta kun tavallisten blowpipe-skinkkien vaihtoehtoina... uudessa javelin-äijät ovat pisteissä saman arvoisia kuin tavalliset skinkit. Mutta entäs ne mun metalliset erikois-skinkit? Jääkös ne vain käyttämättä? Kyllähän nekin olisi kiva saaha armeijaan mukaan...
Mulla on 5. edikan lissuja, neljä javelin skinkkiä. Mutta uusissa säännöissä ei niitä ole (nämä mun siis ovat metallisia erikois-härpäkkeitä) muuta kun tavallisten blowpipe-skinkkien vaihtoehtoina... uudessa javelin-äijät ovat pisteissä saman arvoisia kuin tavalliset skinkit. Mutta entäs ne mun metalliset erikois-skinkit? Jääkös ne vain käyttämättä? Kyllähän nekin olisi kiva saaha armeijaan mukaan...
Gere curam mei finis.
- I.C. Wiener
- Viesti:
Erikois skinkit? eikös ne ole ihan tavallisia skinkkejä javelinilla varusttuna?Kuolo kirjoitti:Nyt kun vanhoista edikoista puhutaan, niin saisikos neuvon?
Mulla on 5. edikan lissuja, neljä javelin skinkkiä. Mutta uusissa säännöissä ei niitä ole (nämä mun siis ovat metallisia erikois-härpäkkeitä) muuta kun tavallisten blowpipe-skinkkien vaihtoehtoina... uudessa javelin-äijät ovat pisteissä saman arvoisia kuin tavalliset skinkit. Mutta entäs ne mun metalliset erikois-skinkit? Jääkös ne vain käyttämättä? Kyllähän nekin olisi kiva saaha armeijaan mukaan... :P
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
Viitosedikassa Javelin-skinkkejä sai vain metallisena, kun perusvarustus oli shortbow (ja se muoviskinkki tuli juuri jousella). Eli nuo ovat juuri niitä, nykyään niitä voi käyttää tosiaan muovi-javelinistien jatkona, saapahan muutaman erikoisemman näköisen figun sakkiin.Kuolo kirjoitti:Ainakin myyjä oli ne merkannut erikseen, niitä on vain neljä, ne on metallia, ja muovisista tuli ihan hyvä unitti ilmankin niitä... :/
- The Captain
- Valvoja