miksi valitsit armeijasi?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
fury

Viesti Kirjoittaja fury »

Tomb Kings. Ehdottomasti My Will Be Done. Suuret, mahtavat muinaiset kuninkaat ja heidän uskolliset, sokeasti tottelevat palvelijansa, ja kuolonkultin pappishenkilöstö. Egyptiläinen fluffi ja mielenkiintoinen systeemi toivat boonusta.
Ostetaan Tomb Kings sekä Eldar -figuja. Laita YV:tä.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Tomb Kingit valitsin hienojen miniatyyrien takia (varsinkin kun sain niitä Zarathrustianilta vaihdossa perhanan hienosti maalattuina). Armeijana se on tuntunut todella heikolta, tasapainon saavuttaminen tuntuu mahdottomalta...

Eshin - klaania ajattelin alkaa pelaamaan seuraavaksi, koska pidän Skaveneista, ja kokonaan skirmaava, kovaa juokseva salamurha - armeija vaikuttaa paperilla oikeastaan rautaiselta.
zqmfgb
Markkola

Viesti Kirjoittaja Markkola »

Vuorien lyhyissä, karvaisissa, panssaroiduissa, isojen kirveiden kanssa taapertajissa on vain jotain, joka kiehtoo minua.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Blacklion

Viesti Kirjoittaja Blacklion »

lisäystä toisen sivun juttuuni:
Kääpiöillä pelaamisessa on paljon taktisia haasteita (en käytä hill shoot-armeijaa). Kääpiöt ovat asennearmeija, jolla on mukava pelata ja tappiokaan ei aina kovasti kirpaise. Kukapa ei pitäisi pienistä, pyöreistä miehistä (ja naisista), jotka ovat´, tuhisevat ja juovat olutta?
Pelastakaa Tähtiportti

"joskin ei kyllä"
-kynä-ääliö.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Rotat: karvaisia ja paljon. + 13 ;)
Kaamos Slaanesh: tyylikäs ja piNkki
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Zekta

Viesti Kirjoittaja Zekta »

Örkit tuli valittua ehkä sen takia että niillä on paljon vaihtoehtoja armeijassa ja yks tärkeimpiä juttuja koko armeijassa...ne on hauskoja....varsinkin goblinit :)
Toinen asia mikä vaikutti armeijaan oli se että örkit ei tavallaan ole kenenkään puolella....ne vaan haluaa tapella :D
Hodarimies

Viesti Kirjoittaja Hodarimies »

Itse rupesin aivan tyhmyyttäni keräämään kaaosta, en edes katsonut muita armeijoita, nyt potuttaa se kun kaaoksella on liian vähän ampuvia yksiköitä.
Pitkäs tauon jälkeen jälleen sotussa spämmimäs :P
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Hodarimies kirjoitti:Itse rupesin aivan tyhmyyttäni keräämään kaaosta, en edes katsonut muita armeijoita, nyt potuttaa se kun kaaoksella on liian vähän ampuvia yksiköitä.
No siihenhän on apu: mara horsmeneille heittoaseet, flamereita (joita ei kuitenkaan ihan alussa kannata hankkia) ja niitten spellit kyllä paikkaa ampumisen puutteen ihan mukavasti. Ja voihan niihin liittää vaikka Dogs of War kanuunoita ( itsellänikin mielessä )
Ransu.

Viesti Kirjoittaja Ransu. »

Noh, tossa on noita brettejä hyllyllä 1000pts ja örkkejä n.700 pts. Onko jollakin muulla sellainen ongelma, että aina kun on jo vähäsen figuja, niin haluaa taas toisen armeijan?
Im back.
Jumaleessön.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

BANZAI kirjoitti:Noh, tossa on noita brettejä hyllyllä 1000pts ja örkkejä n.700 pts. Onko jollakin muulla sellainen ongelma, että aina kun on jo vähäsen figuja, niin haluaa taas toisen armeijan?
_o/

Se armeija, joka on jo hankittu (maalit puuttuu) on Tomb Kingsit. Miksikö? Siksi että luurangot ovat kiehtoneet päiväkoti-iästä lähtien. Muumio-leffat kolahtivat hyvin, ja muinainen Egypti on cool. Tietysti hauskaa on myös mennä charioteilla 24" vuorossa, tai lentää 40" ;)

On mukavaa päästä pieksemään muita nousukaskansakuntia silkalla ylemmyydellä. Fluffi antaa mukavasti itsetuntoa peleihin :)
tmz

Viesti Kirjoittaja tmz »

No esimmäinen virallinen armeija jonka aloitin olivat Vampiure countit koska sain kaverilta jo 600 pisteen armeijan ilamiseksi ja kun niilä pelaaminen sopii enemmän peli tyyliini--->Kova magia ja lähisvoima.Eikä ampumista(sitä ei tueta tässä editionissa).Ja kerään nykyään Vampyyrien rinnalla Skaveneita ehkä sen takia koska niilä on on vain niin hauska pelata esim. Kun ukot tekevät itsemurhia ja räjäyttävät itsensä ja aiheuttavat sähköiskuja itselleen.Ja ne Skryren Sotakoneet oli myös yksi syy.
palma

Viesti Kirjoittaja palma »

aloin kerää chaosta koska demonit sattu sopivasti sopimaan sekä fantasybatlee että 40k:hon(enpä tietenkää enää käytä demoneita koska ne on niin (sensuroitusana) )
Pikku-Oskari

Viesti Kirjoittaja Pikku-Oskari »

Örkkejä aloin keräämään, kun on niin yli hauskoja ja hienoja. Nyt sitten ärsyttää ihan saamaristi niillä pelaaminen. Ei jaksa edes maalaus kiinnostaa. Tekisipä mieleni ostaa uusi armeija...
Grotsky

Viesti Kirjoittaja Grotsky »

Ensin oli suo, kuokka ja örkki. Sitten minä ostin ko. armeijan sotakärryn (sen örkimmän) ja olin koukussa siitä hetkestä lähtien. [analyysi]Mitä luultavimmin se johtui örkkien koomisesta luonteesta, ja myöhemmin kun sain armybookin, niiden hassuista erikoissäännöistä ja kovasta statlinestä... Myös joukkojen monipuolisuus ja vihreä ihonväri olivat pop. Toisaalta valinta saattoi johtua myös siitä, että olin juuri lukenut TSH:n ja samaistunut ilkeisiin, julmiin (olosuhteiden pakosta ;)) ja erittäin sympaattisiin pikku vihernahkoihin, joiden elämäntapa kuvasi erittäin hyvin silloista elämäntilannettani ja tuntemuksiani.[/analyysi] Koukussa olen vieläkin. Nyt jo ~3500pts. edestä...
Tosin jos kirja ei avaudu, kannattaa ensin kokeilla ottaa suojamuovi pois.
- The Captain
Lord_Fudginton

Viesti Kirjoittaja Lord_Fudginton »

Zekta kirjoitti:Örkit tuli valittua ehkä sen takia että niillä on paljon vaihtoehtoja armeijassa ja yks tärkeimpiä juttuja koko armeijassa...ne on hauskoja....varsinkin goblinit :)
Toinen asia mikä vaikutti armeijaan oli se että örkit ei tavallaan ole kenenkään puolella....ne vaan haluaa tapella :D
siis tää kommentti meni ihan nappiin, örkit on varmaan moninpuolisin armeeja koko pelissä, ainut mitä niiltä puuttuu on skirmaajat ja luotettavat yksikköt. Lisäksi örkit ovat tuttuja esim warcraftista jossa ne ovat myös ihanan vihreitä (lotrin sekasikiöt o ihan perseestä, ei örkit voi olla muuta kuin vihreitä)
Kom

Viesti Kirjoittaja Kom »

Bretonnia. Pidän ritariteemasta ja yksiköiden ulkonäöstä. Ainoa syy valintaani: ulkonäkö.
shadowdancer

Viesti Kirjoittaja shadowdancer »

anemi kirjoitti: ne ovat haltioita ja niiden asenne on aivan loistava. :D
Loistava kommentti Anemi, olen samaa mieltä ;D

Itse aloin keräämään haltioita koska ne ovat (mielestäni) paras rotu Warhammer maailmassa. Entenkin Wood Elfit joilla aloitin Warhammerin pelaamisen (ja nyt odottelen Wood Elfien uutta army bookia :D).
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
Mazu

Viesti Kirjoittaja Mazu »

minä valitsin kaaoksen kun figut ovat hienoja mutta suurin syy on aika tyhmä, olin tosi nuori kun aloitin ja raha ei tullut niin nopesti ja sitten kaikki kaverini aloittivat ja kuulin että kaaoksella saan pisteet kokoon halvemalla kun muut rodut joten niinpä aloitin niitä.

Pikku hiljaa alkoi tulla rahaa enemmän joten halusin kokeila jotain uutta. joten aloitin kääpiöitä koska ne ovat niin hassun näköisiä, hyviä combatissa ja niilä on tulivoimaa kun taas kaaoksella ei sitä juuri ole.
Kennedy

Viesti Kirjoittaja Kennedy »

Armeijani on Tomb Kings, jonka valitsin hienojen figujen takia ja siksi, että pidin taustatarinasta ja mahtipontisesta tyylistä. Lisäksi pidän taikuudesta ja Tomb Kingeillä tätä piisaa. (En myöskään pidä metallisten figujen maalaamisesta, ja tässä armeijassa kaikki ydinyksiköt ovat muovia.)
Miksi, voi miksi, ei 'omata' -verbiä ole laissa kielletty?
Snoozer

Viesti Kirjoittaja Snoozer »

mie aloin kerämään örkkejä koska.... en kyllä tiedä miksi?!?!
Kun alotin ensimmäisen kerran jostakin syystä alotin kerämään örkkejä, mutta olin vain 12 ja lopetin muutaman kuukauden jälkeen.
Sitten tuli yhtäkkiä alotettua uudestaan vähän aikaa sitten ja en kyllä vieläkään tiedä miksi alotin örkkejä kerämään, en edes tienny niistä mitään, muuta kuin että pidän vihreistä miehistä (okej, that sounded SO much better in my head).
Toisen armeejan (liskot) alotin koska se on paljon moni puolisempi kuin örkit, and I love reptiles (okej, this is getting worse)
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”