miksi valitsit armeijasi?
- Henri Ketonen
Tomb Kingit valitsin hienojen miniatyyrien takia (varsinkin kun sain niitä Zarathrustianilta vaihdossa perhanan hienosti maalattuina). Armeijana se on tuntunut todella heikolta, tasapainon saavuttaminen tuntuu mahdottomalta...
Eshin - klaania ajattelin alkaa pelaamaan seuraavaksi, koska pidän Skaveneista, ja kokonaan skirmaava, kovaa juokseva salamurha - armeija vaikuttaa paperilla oikeastaan rautaiselta.
Eshin - klaania ajattelin alkaa pelaamaan seuraavaksi, koska pidän Skaveneista, ja kokonaan skirmaava, kovaa juokseva salamurha - armeija vaikuttaa paperilla oikeastaan rautaiselta.
zqmfgb
lisäystä toisen sivun juttuuni:
Kääpiöillä pelaamisessa on paljon taktisia haasteita (en käytä hill shoot-armeijaa). Kääpiöt ovat asennearmeija, jolla on mukava pelata ja tappiokaan ei aina kovasti kirpaise. Kukapa ei pitäisi pienistä, pyöreistä miehistä (ja naisista), jotka ovat´, tuhisevat ja juovat olutta?
Kääpiöillä pelaamisessa on paljon taktisia haasteita (en käytä hill shoot-armeijaa). Kääpiöt ovat asennearmeija, jolla on mukava pelata ja tappiokaan ei aina kovasti kirpaise. Kukapa ei pitäisi pienistä, pyöreistä miehistä (ja naisista), jotka ovat´, tuhisevat ja juovat olutta?
-
Hodarimies
-
Vieras
No siihenhän on apu: mara horsmeneille heittoaseet, flamereita (joita ei kuitenkaan ihan alussa kannata hankkia) ja niitten spellit kyllä paikkaa ampumisen puutteen ihan mukavasti. Ja voihan niihin liittää vaikka Dogs of War kanuunoita ( itsellänikin mielessä )Hodarimies kirjoitti:Itse rupesin aivan tyhmyyttäni keräämään kaaosta, en edes katsonut muita armeijoita, nyt potuttaa se kun kaaoksella on liian vähän ampuvia yksiköitä.
_o/BANZAI kirjoitti:Noh, tossa on noita brettejä hyllyllä 1000pts ja örkkejä n.700 pts. Onko jollakin muulla sellainen ongelma, että aina kun on jo vähäsen figuja, niin haluaa taas toisen armeijan?
Se armeija, joka on jo hankittu (maalit puuttuu) on Tomb Kingsit. Miksikö? Siksi että luurangot ovat kiehtoneet päiväkoti-iästä lähtien. Muumio-leffat kolahtivat hyvin, ja muinainen Egypti on cool. Tietysti hauskaa on myös mennä charioteilla 24" vuorossa, tai lentää 40"
On mukavaa päästä pieksemään muita nousukaskansakuntia silkalla ylemmyydellä. Fluffi antaa mukavasti itsetuntoa peleihin
No esimmäinen virallinen armeija jonka aloitin olivat Vampiure countit koska sain kaverilta jo 600 pisteen armeijan ilamiseksi ja kun niilä pelaaminen sopii enemmän peli tyyliini--->Kova magia ja lähisvoima.Eikä ampumista(sitä ei tueta tässä editionissa).Ja kerään nykyään Vampyyrien rinnalla Skaveneita ehkä sen takia koska niilä on on vain niin hauska pelata esim. Kun ukot tekevät itsemurhia ja räjäyttävät itsensä ja aiheuttavat sähköiskuja itselleen.Ja ne Skryren Sotakoneet oli myös yksi syy.
-
Pikku-Oskari
Ensin oli suo, kuokka ja örkki. Sitten minä ostin ko. armeijan sotakärryn (sen örkimmän) ja olin koukussa siitä hetkestä lähtien. [analyysi]Mitä luultavimmin se johtui örkkien koomisesta luonteesta, ja myöhemmin kun sain armybookin, niiden hassuista erikoissäännöistä ja kovasta statlinestä... Myös joukkojen monipuolisuus ja vihreä ihonväri olivat pop. Toisaalta valinta saattoi johtua myös siitä, että olin juuri lukenut TSH:n ja samaistunut ilkeisiin, julmiin (olosuhteiden pakosta
) ja erittäin sympaattisiin pikku vihernahkoihin, joiden elämäntapa kuvasi erittäin hyvin silloista elämäntilannettani ja tuntemuksiani.[/analyysi] Koukussa olen vieläkin. Nyt jo ~3500pts. edestä...
Tosin jos kirja ei avaudu, kannattaa ensin kokeilla ottaa suojamuovi pois.
- The Captain
- The Captain
- Lord_Fudginton
siis tää kommentti meni ihan nappiin, örkit on varmaan moninpuolisin armeeja koko pelissä, ainut mitä niiltä puuttuu on skirmaajat ja luotettavat yksikköt. Lisäksi örkit ovat tuttuja esim warcraftista jossa ne ovat myös ihanan vihreitä (lotrin sekasikiöt o ihan perseestä, ei örkit voi olla muuta kuin vihreitä)Zekta kirjoitti:Örkit tuli valittua ehkä sen takia että niillä on paljon vaihtoehtoja armeijassa ja yks tärkeimpiä juttuja koko armeijassa...ne on hauskoja....varsinkin goblinit
Toinen asia mikä vaikutti armeijaan oli se että örkit ei tavallaan ole kenenkään puolella....ne vaan haluaa tapella
-
shadowdancer
Loistava kommentti Anemi, olen samaa mieltä ;Danemi kirjoitti: ne ovat haltioita ja niiden asenne on aivan loistava.
Itse aloin keräämään haltioita koska ne ovat (mielestäni) paras rotu Warhammer maailmassa. Entenkin Wood Elfit joilla aloitin Warhammerin pelaamisen (ja nyt odottelen Wood Elfien uutta army bookia
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
-
Mazu
minä valitsin kaaoksen kun figut ovat hienoja mutta suurin syy on aika tyhmä, olin tosi nuori kun aloitin ja raha ei tullut niin nopesti ja sitten kaikki kaverini aloittivat ja kuulin että kaaoksella saan pisteet kokoon halvemalla kun muut rodut joten niinpä aloitin niitä.
Pikku hiljaa alkoi tulla rahaa enemmän joten halusin kokeila jotain uutta. joten aloitin kääpiöitä koska ne ovat niin hassun näköisiä, hyviä combatissa ja niilä on tulivoimaa kun taas kaaoksella ei sitä juuri ole.
Pikku hiljaa alkoi tulla rahaa enemmän joten halusin kokeila jotain uutta. joten aloitin kääpiöitä koska ne ovat niin hassun näköisiä, hyviä combatissa ja niilä on tulivoimaa kun taas kaaoksella ei sitä juuri ole.
Armeijani on Tomb Kings, jonka valitsin hienojen figujen takia ja siksi, että pidin taustatarinasta ja mahtipontisesta tyylistä. Lisäksi pidän taikuudesta ja Tomb Kingeillä tätä piisaa. (En myöskään pidä metallisten figujen maalaamisesta, ja tässä armeijassa kaikki ydinyksiköt ovat muovia.)
Miksi, voi miksi, ei 'omata' -verbiä ole laissa kielletty?
mie aloin kerämään örkkejä koska.... en kyllä tiedä miksi?!?!
Kun alotin ensimmäisen kerran jostakin syystä alotin kerämään örkkejä, mutta olin vain 12 ja lopetin muutaman kuukauden jälkeen.
Sitten tuli yhtäkkiä alotettua uudestaan vähän aikaa sitten ja en kyllä vieläkään tiedä miksi alotin örkkejä kerämään, en edes tienny niistä mitään, muuta kuin että pidän vihreistä miehistä (okej, that sounded SO much better in my head).
Toisen armeejan (liskot) alotin koska se on paljon moni puolisempi kuin örkit, and I love reptiles (okej, this is getting worse)
Kun alotin ensimmäisen kerran jostakin syystä alotin kerämään örkkejä, mutta olin vain 12 ja lopetin muutaman kuukauden jälkeen.
Sitten tuli yhtäkkiä alotettua uudestaan vähän aikaa sitten ja en kyllä vieläkään tiedä miksi alotin örkkejä kerämään, en edes tienny niistä mitään, muuta kuin että pidän vihreistä miehistä (okej, that sounded SO much better in my head).
Toisen armeejan (liskot) alotin koska se on paljon moni puolisempi kuin örkit, and I love reptiles (okej, this is getting worse)