Turnauspelaajille uutta sääntötietoutta.

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
TrollChieftain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TrollChieftain »

Yhdyn Garothiin.500/500 piste systeemi on ärsyttävä,koska on vaikea muodostaa esim.mieliheroistansa koostuvaa armeijaa.510/490 systeemi on siinä mielessä rennompi kuin tasan 500,että ei ole pakko vaaaaaivata päätänsä armeijalistojen miettimisellä niin kauaa kuin 500 systeemillä.Kuten Rotk sääntökirjan kaikissa skenuissa sanotaan:few points won't make any difference,minusta esim. 503 vs 495 pts ottelu ei olisi kovinkaan epäreilu.
Sakcris

Viesti Kirjoittaja Sakcris »

Itse taas en oikeastaan nää mitään huonoa tuossa pisteytys systeemissä. Ei minua ainakaan mitenkään häiritse se että jouduin muuttamaan 505 pisteen listan 500:aan, ainakin saatiin kitkettyä pois nuo Hero porukat, on kuitenkin suhteellisen vaikeaa muodostaa tasan 500 pelkistä Heroista
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Nyt kun sain tuon GT-sääntöpaketin postissa, niin selasin sen läpi muidenkin muutosten varalta. Pisteytys on jonkun verran muuttunut, mutta GT-pisteytystä ei ole muutenkaan Suomessa käytetty.

Ainakin Peikko-rajoitus on palannut, eli listassa saa olla maksimissaan kaksi peikkoa (riippumatta tyypistä). Ajatuksia tästä?
Viimeksi muokannut Garoth, Ti 22.02.2005 09:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

Garoth kirjoitti:Ainakin Peikko-rajoitus on palannut, eli listassa saa olla maksimissaan kaksi peikkoa (riippumatta tyypistä). Ajatuksia tästä?
itseä se ei haittaa sillä en enempää käyttäisikään silllä loppujen lopuksi peikot ovat pisteiden tuhlausta sillä sellainen möhkäle kuolee helposti nuolisateessa....
big or small,we loot it all.hmph..
Garoth
Valvoja

Itse olen kyllä käyttänyt Cave Trolleja yhden ja kolmen väliltä. Tosin en ole pitkään aikaan käyttänyt tuota kolmen peikon listaa ja uudemmissa suunnitelmissa ei ole peikkoja ensinkään, joten ei tuo nyt mitenkään pahalta muutokselta vaikuta. Itse en kyllä pidä sitä tarpeellisena, kyllä se massan vähyys kostautuu aina sopivasti peikkoihin satsaaville.
Phil Kelly says "No!"
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

ei pahalta kuulosta ollenkaa... koska listani sisältävät aina1-2 peikkoa.... ja olen itsekkin harkinnut niistä luopumista... mutta on ne kuitenkin aika kovia tyyppejä vaikka eivät koskaan pisteitään takaisin maksa
Sakcris

Viesti Kirjoittaja Sakcris »

Eipä tuo Peikko raja tunnu missään. Saadan vielä nuo 6 peikkoa listat pois.
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
Marcca

Viesti Kirjoittaja Marcca »

Eikai kellään oikesti ole turnauslistassa kolmea tai enempää peikkoa? Meillä oli taistelu peikko vastaan merri, pippin ja kilvellä varustettu minassi tukijoilla. merri ja pippin saivat siihen kaksi haavaa, joten ei ne peikot nyt niin hyviä ole(saattoi olla myös hyvää noppatuuria...)
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Taisi olla nopilla vaikutusta, sillä peikko voi aika hyvinkin huitaista molemmat alas kierroksessa.
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Mutta Marcca muista nyt ensin koko juttu peikko oli transfixattu.Kumminkin peikko armeijat ovat aika kalliita euroissakin.Minun mielestä kuitenkin tämä 500/500 pistejako vaikeuttaa pahojen elämää.Niillä kun pitäisi olla enemmän pisteitä käytössä kuin hyvillä.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
gawd

aivan pahiksilla pitäis olla enemmän pisteitä sillä ne on niin huonoja varsinkin perus örkit, ja elohiiri raha ei ole ongelma.....(ainakaan joillain)
Garoth
Valvoja

En nyt tiedä tuosta. Itselläni ovat aina armeijat olleet enintään 505/495 epätasapainossa, enkä ole havainnot pahislistaani mitenkään heikoksi. Pahikset ovat yleensä antaneet varmempia tuloksia, ja yleisemmin vielä olleet tuo pienempi lista.
Phil Kelly says "No!"
gawd

no listasi saattavat muutenkin olla tasapainotettuja niinkuin omani eivät ole nimittäin yleensä örkeillä teen armeijjan jossa on ringwraitti fellbeastilla ja loppupisteillä perus örkkejä joskus saattaa peikko päästä mukaan....
Jubbe

Viesti Kirjoittaja Jubbe »

Höh! Tuo trolli juttu on kyllä ihan pässi. Olin itse joskus suunnitellut kolmen caviksen listaa. Trollit saattavat olla erittäin inhottavia, mutta ne eivät maksa pisteitään takaisin, lukuunottamatta tilanteita esim. Aragorn vs troll chief.
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Jubbe kirjoitti:Höh! Tuo trolli juttu on kyllä ihan pässi. Olin itse joskus suunnitellut kolmen caviksen listaa. Trollit saattavat olla erittäin inhottavia, mutta ne eivät maksa pisteitään takaisin, lukuunottamatta tilanteita esim. Aragorn vs troll chief.
Siinä sitten hymyilyttää ku peikko nostetaan pöydältä pois.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Jubbe kirjoitti:Höh! Tuo trolli juttu on kyllä ihan pässi. Olin itse joskus suunnitellut kolmen caviksen listaa. Trollit saattavat olla erittäin inhottavia, mutta ne eivät maksa pisteitään takaisin, lukuunottamatta tilanteita esim. Aragorn vs troll chief.
Aivan, tätä myö olenkin koittanut selittää useaan otteeseen tuolla armeijalistoissa... Mutta, kolme ceivistä voi jo saadakin jotain aikaan, jos pääsevät kaikki yhdessä mysöömään...

Ja, nyt tulee kyllä aikas Off Topic, mutta tässä tänään tuli lomittaja hakemaan meiltä sisältä mun kuittausta ja olin siinä juuri maalailemassa kaverille väsäämääni MT kapua, noh kirjoitin nimeni ja sitten se rupes kattoon vähän tarkemmin mitä väsäsin, heti ensimmäisenä tuli mieleen, että se huutaa kohta, että "mitäs h**vettiä noi ny si on olevinaan?" mutta se sanoikin, että "warhammerit on kyllä parempia, varsinkin skavenit, niillä voittaa aina..." Täytyy kyllä sanoa, etten ole yllättynyt vähään aikaan näin paljoa...ja olihan se aika lohduttavaa kuulla, että joku mua vanhempikin pelaa figuilla tällä kylällä...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

Kellokoneisto kirjoitti:Ja, nyt tulee kyllä aikas Off Topic, mutta tässä tänään tuli lomittaja hakemaan meiltä sisältä mun kuittausta ja olin siinä juuri maalailemassa kaverille väsäämääni MT kapua, noh kirjoitin nimeni ja sitten se rupes kattoon vähän tarkemmin mitä väsäsin, heti ensimmäisenä tuli mieleen, että se huutaa kohta, että "mitäs h**vettiä noi ny si on olevinaan?" mutta se sanoikin, että "warhammerit on kyllä parempia, varsinkin skavenit, niillä voittaa aina..." Täytyy kyllä sanoa, etten ole yllättynyt vähään aikaan näin paljoa...ja olihan se aika lohduttavaa kuulla, että joku mua vanhempikin pelaa figuilla tällä kylällä...
Heh heh! :D
Aika yllättävää...
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

gawd kirjoitti:aivan pahiksilla pitäis olla enemmän pisteitä sillä ne on niin huonoja varsinkin perus örkit, ja elohiiri raha ei ole ongelma.....(ainakaan joillain)
Me ollaan kotipeleissä huomattu, että vaikka pahiksilla ois 100pts enemmän, niin silti hyvikset voittaa melko usein...
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Ei muuten ole näin... Kaikki riippuu siitä kuinka listat käyvät toisaan vastaan ja kuka niitä ohjastaa...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

Kellokoneisto kirjoitti:Ei muuten ole näin... Kaikki riippuu siitä kuinka listat käyvät toisaan vastaan ja kuka niitä ohjastaa...
Kyllä ainakin high elffit pyyhki takapuolensa "mahtavalla" örkkiarmeijalla... Vaikka örkkejä oli enemmän pisteissä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”