Kuvaamataidon lopputyö figuista.
joo...ei tarvitse olla mitään suurta ja mahtavaa..kuhan maalaa hyvin pari figua ja tekee oikein hienon maaston niille...sellanen 15x15 dioraama on ihan tarpeeksi...
itselläni ei ole tällasisesta kokomusta, mutta kaveri teki kuviksen lopputyönä vastaavanlaisen (muistaakseni siinä oli pari duunaria korjaamassa hävittäjää tms.)...ja taisi siitä täysi 10 tulla suurilla kehuilla^^
panosta maalaukseen ja figujen sommitteluun näyttäviin asentoihin...eikä se fluffi niin pahasta ole...
itselläni ei ole tällasisesta kokomusta, mutta kaveri teki kuviksen lopputyönä vastaavanlaisen (muistaakseni siinä oli pari duunaria korjaamassa hävittäjää tms.)...ja taisi siitä täysi 10 tulla suurilla kehuilla^^
panosta maalaukseen ja figujen sommitteluun näyttäviin asentoihin...eikä se fluffi niin pahasta ole...
(\_/) This is Bunny.
(O.ô) Copy Bunny into your signature to help
(> < ) him on his way to world domination.
(O.ô) Copy Bunny into your signature to help
(> < ) him on his way to world domination.
Nyt kun lähellä aihetta on keskustelua, ajattelin kysyä omanikin kysymykseni tässä.
Eli: onko kukaan täällä tehnyt kuviksenlukiodiplomityötä? Jos on, onko siinä mitään mahdollisuuksia tehdä projktia nimenomaan figujen saralla? Se ei käsittääkseni ole kuitenkaan täysin vapaa projekti. Vai onko?
Eli: onko kukaan täällä tehnyt kuviksenlukiodiplomityötä? Jos on, onko siinä mitään mahdollisuuksia tehdä projktia nimenomaan figujen saralla? Se ei käsittääkseni ole kuitenkaan täysin vapaa projekti. Vai onko?
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.
En tehnyt, mutta jotain spekulaatiota voinen silti esittää.
Diplomi-työn aiheet tulevat opetushallitukselta (muistaakseni), joten tuskin aiheena on figua. Vaikka en ole itse (vielä) osallistunut ks. kurssille, epäilisin aiheiden olevan suhteellisen laajoja (sehän on kuvataide ei kuvaamataito)...
Toisaalta ainakin meidän lukiossamme "lopputyö-kurssin" aihe on vapaa (tai niin ainakin opinto-oppaassa lukee).
Diplomi-työn aiheet tulevat opetushallitukselta (muistaakseni), joten tuskin aiheena on figua. Vaikka en ole itse (vielä) osallistunut ks. kurssille, epäilisin aiheiden olevan suhteellisen laajoja (sehän on kuvataide ei kuvaamataito)...
Toisaalta ainakin meidän lukiossamme "lopputyö-kurssin" aihe on vapaa (tai niin ainakin opinto-oppaassa lukee).
One who has seen the Horrors of Warp and prevailed, still fears girls...
Käytännössä figutyön voi tehdä kyllä aiheesta kuin aiheesta. Ei kai niillä nyt sentään media ole rajattu?Dracheny kirjoitti:Diplomi-työn aiheet tulevat opetushallitukselta (muistaakseni), joten tuskin aiheena on figua.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Juu hienoa homma jos meinaa tehä sellaisen, muttä täällä meidän koulussa ei saanut esim. maalata edes koko armeijaa loppu työksi. Onneksi osaan jokseenkin käyttää savea ja tein ihan näyttävän marinen (jalka irtosi ja se en oo jaksanu kasata).
Täällä käytäntönä on että ukot pitää tehdä itse, eli kannattaa kysyä opettajalta, ja ei muuta kun tekemään!
Täällä käytäntönä on että ukot pitää tehdä itse, eli kannattaa kysyä opettajalta, ja ei muuta kun tekemään!
Space wolves dakka lista.
12W 2L 4D
Space wolves logan arjac lista
0w 0l 1d
12W 2L 4D
Space wolves logan arjac lista
0w 0l 1d
En suosittelis armeijan maalausta lopputyöksi...
Lopputyö on taidonnäyte, vaikkakin myös pitkäjänteistä työskentelyä arvioidaan...
Nykyään aineen nimikin on kuvataide. Eli työssä pitäisi olla jotain taiteellista ja omaleimaista.
Lopputyö on taidonnäyte, vaikkakin myös pitkäjänteistä työskentelyä arvioidaan...
Nykyään aineen nimikin on kuvataide. Eli työssä pitäisi olla jotain taiteellista ja omaleimaista.
One who has seen the Horrors of Warp and prevailed, still fears girls...
- nomic
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Varsinkin, jos tekee tzeentchin demonilegioonan kokonaan green stuffista...grey knight hero kirjoitti:seon taiteellista.Dracheny kirjoitti:En suosittelis armeijan maalausta lopputyöksi...
mmmmm
Aiheena loppu työhön miniatyyrit on hyviä muttta onko se kannatavaa
jos on juuri aloittanut harrastuksen eikä osaa vielä kaikkia maalaus kikkoja eikä ole muutenkaan kauheen taiteellinen
jos on juuri aloittanut harrastuksen eikä osaa vielä kaikkia maalaus kikkoja eikä ole muutenkaan kauheen taiteellinen
Life today,fight tomorrow(u may can servive)
-
Ar-Senator
No jaa, en tuota suosittelisi ellet oikeasti osaa sculptata. Lopputyö ei välttämättä ole paras paikka noin perustavanlaatuisille kokeiluille.Moonpetal kirjoitti:Hmm hmm.. Voisi kysyä opelta saako väsätä ukon omasta materiaalista, joskaan en ole kovin lahjakas sculptaaja. (joku nurgle ehkä onnistuisi ;=))
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Kysykää vaikka meidän äideiltä
- dead flesh penalty
Itse tein tämän kuviksen lopputyönä yhdeksännellä luokalla, ja kyllä taisin saada kympin lopulta: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=47978 elikkä kyllä löytyy opettajia jotka osaavat arvostaa muutakin kuin lyjykynäpiirroksia/vesivärisöherryksiä. toinen loistava lopputyöhän olisi oma skulptaus. (itse asiassa olen nyt suorittamassa lukion keramiikkakurssia itsenäisesti ja sain luvan tehdä töiksi gs/milliputti skupteja..
)
- dead flesh penalty
Dracheny kirjoitti:En suosittelis armeijan maalausta lopputyöksi...
Jos figuarmeijan maalaaminen lopputyöksi muuten ei ole muka taiteellista ja omaleimaista verrattuna niihin kauheisiin viritelmiin mitä yleensä nämä ovat, niin kyllä on ihme juttu!?