Kannattaa toki miettiä että vähentäisikö tämä liikaa käyttäjien määrää, jolloin sivuilla pyörisi kenties muutama henkilö. Eräälläkin figufoorumilla on ollut kyllä aika hiljaista, vaikka mitään maksujakaan ei ole. Luulen että muutenkin Suomessa ollaan hieman innostuneempia itse pelaamisesta, joten maalarien osuus on vähäisempi. Itse kyllä tykkään maalata, mutta en sitten tiedä huvittaisiko hankkia maksullista sähköposti osoitetta vain tätä tarkoitusta varten. Mutta tämähän nyt oli vain yksi vaihtoehto.Matti Niemelä kirjoitti: [*] Jos ei, käyttäjätunnuksen luonti tulee luultavasti onnistumaan vain ei-ilmais-osoitteista. Eli hotmailit ja muut olisivat yhtä tyhjän kanssa.
edit:no joo..kylhän jotkut oppilaitosten osoitteet ja internet yhteyden mukana tarjotut osoitteet ajaa saman asian ([email protected]). Et ei kait se niin niitä käyttäjiä vähentäisi, kun aika monilla on kuiteski joku edellä mainittu.
Kuitenkin suomenkielisyys olisi minusta ihan hyvä juttu. Sen sijaan ton kuvien kommentoinnin suhteen en kyllä pistäisi ainakaan mitään minimiä sille viestin pituudelle, muuten kuin ehkä että ei "LOL hieno" tai " VAU:):):):):):):):):)" tyylisiä kommentteja. Se menee ehkä muuten siihen että niihin viesteihin yritetään väkisin tuupata juttua, vaikka vähempikin riittäisi. Tosin ei nyt joku 200 merkkiä niin paljon ole, mutta turha pistää sihhen jotain tuollaista tiettyä minimiä