Jep.Dalamar kirjoitti:Tuliko fabatarinani postissa?
Tarinakisa 2007 - kisojen ympärillä keskustelut
No, pyytäisin sitten minäkin varmistusta sähköpostitse lähettämäni tarinan saapumisesta, ettei vain käy sellaista onnettomuutta että valmis tarina olisi jättänyt saapumatta / diskattu, ja minä olisin kaikkine vapaa-aikoineni jättänyt korjaamatta asiaa.
EDIT: Stoori lähti siis jo aika kauan sitten.
EDIT: Stoori lähti siis jo aika kauan sitten.
Aux armes, citoyens!
Formez vos bataillons!
Marchons, marchons!
Qu’un sang impur abreuve nos sillons!
Formez vos bataillons!
Marchons, marchons!
Qu’un sang impur abreuve nos sillons!
- Cannonball
- Karl Van Dieter
onkos minun 40k-tarinani tullut?? lähetin sen jo kyllä aikapäiviä sitten ja pistin mukaan nickkini, mutta ensikertalaisena en halua jättää mitään epäilyksen varaan.
Kumminkin käy niin, että ei ole tullut ja minut diskataan. bllaah...
Kumminkin käy niin, että ei ole tullut ja minut diskataan. bllaah...
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Tuli oikeastaan yllätyksenä, kuinka monta tähän kisaan onkin ilmoittautunut. Itselläni ei ole minkäänlaista (kokonaista) tarinaa, joten en ole lähettänyt, ja "tiettyä tarinaa tähän kisaan" en ole tehnyt, koska Lukio on pukannut päälle, ja olen tehnyt "sitä toista tarinaa
".
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
On. Alkaa pikkuhiljaa nyppiä tämä jokaiselle erikseen vastailu. Tämä sai luvan olla viimeinen - jos ette omaa stoorianne näe sitten kun ne julkaistaan, niin mailia vaan tulemaan. Ei paniikkia siitä etteikö sitäkin sitten luettaisi, äänestyssysteemistä tehdään sellainen että lukemisesta ei voi luistaa.I Ride in a Dragon kirjoitti:onkos minun 40k-tarinani tullut??
Mun kämmi, unohdin nickin pois viestistä. Lähetin sähköpostiin vastauksen. No hyvä juttu, ainakin tarina on tullut perille.pamp-pu kirjoitti:Kronstadt: Perillä on.
Crescent: En nyt äkkiseltään nähnyt. Perille on kyllä tullut tarinoita/viestejä, joiden yhteydessä ei ole Sotu-nickiä. Kun lähetätte tarinanne, pistäkää viestiin nickinne.
Okei, tietty strategisella hetkellä tietotekniikka kusee niskaan. Joku apina on poistanut OpenOfficen koneelta kun olin poissa, ja Word änkee pelkkää hölynpölyä ja siansaksamerkkejä silmille odt.-tiedostoja avatessa. Elikkä, te kaikki jotka lähetitte kisatarinanne odt.-tiedostona, lähettäkää ne uudelleen rtf.- tai .doc-muodossa. Kiitän.
Joo, kusihan se sitten. Kotona en ole vielä käynytkään, kun aika meni aika iloisesti ihan muualla kuin omassa pedissä/koneen ääressä kirjoitellessa. Tällä kertaa tällä tavalla. Katellaan ensikerralla sitten. 
Onnea vaan kaikille. Voin yrittää kirjoittaa jälkikäteen jonkun wanna-be stoorinpätkän, jos jaksan, ettei liian paha morkkis tästä välistäjättämisestä tule.
Mutta en kyllä valitakaan, silleen. Luen kyllä kaikki, se on varma. Hengessä mukana all the way.
Onnea vaan kaikille. Voin yrittää kirjoittaa jälkikäteen jonkun wanna-be stoorinpätkän, jos jaksan, ettei liian paha morkkis tästä välistäjättämisestä tule.
Mutta en kyllä valitakaan, silleen. Luen kyllä kaikki, se on varma. Hengessä mukana all the way.
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
- Karl Van Dieter
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja