Tarinakisa 2007 - kisojen ympärillä keskustelut

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Dalamar kirjoitti:Tuliko fabatarinani postissa?
Jep.
Kronstadt

Viesti Kirjoittaja Kronstadt »

No, pyytäisin sitten minäkin varmistusta sähköpostitse lähettämäni tarinan saapumisesta, ettei vain käy sellaista onnettomuutta että valmis tarina olisi jättänyt saapumatta / diskattu, ja minä olisin kaikkine vapaa-aikoineni jättänyt korjaamatta asiaa.

EDIT: Stoori lähti siis jo aika kauan sitten.
Aux armes, citoyens!
Formez vos bataillons!
Marchons, marchons!
Qu’un sang impur abreuve nos sillons!
Crescent

Viesti Kirjoittaja Crescent »

Joo, sitä samaa kuin muutkin. Onko faba tarinani tullut perille?
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Hiivatti, tämä epäilys tarttuu. Onhan oma FaBa-tarinani saapunut?
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Saunis

Viesti Kirjoittaja Saunis »

Taisi jäädä tänä vuonna väliin. Kone hajosi kriittisellä hetkellä, juuri kun olin saamassa tarinaa valmiiksi, eikä jaksa alkaa uutta vääntään kaverin koneella. Saunis kiittää ja kuittaa.
"Viimeisin vierailu: To 25.12.2012 16:47"
Karl Van Dieter

Viesti Kirjoittaja Karl Van Dieter »

Nyt on tarina lähtenyt, toivottavasti tulee perille saakka.
"Your prayers shall not reach into my heart!" - Amorphis
pamp-pu

Kronstadt: Perillä on.
Crescent: En nyt äkkiseltään nähnyt. Perille on kyllä tullut tarinoita/viestejä, joiden yhteydessä ei ole Sotu-nickiä. Kun lähetätte tarinanne, pistäkää viestiin nickinne. Ne kenet olen jo pyytänyt kertomaan nickinsä, niin vastatkaa mailiin.
Cannonball: Jep.
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

onkos minun 40k-tarinani tullut?? lähetin sen jo kyllä aikapäiviä sitten ja pistin mukaan nickkini, mutta ensikertalaisena en halua jättää mitään epäilyksen varaan.

Kumminkin käy niin, että ei ole tullut ja minut diskataan. bllaah...
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Goblinoid

Viesti Kirjoittaja Goblinoid »

Tuli oikeastaan yllätyksenä, kuinka monta tähän kisaan onkin ilmoittautunut. Itselläni ei ole minkäänlaista (kokonaista) tarinaa, joten en ole lähettänyt, ja "tiettyä tarinaa tähän kisaan" en ole tehnyt, koska Lukio on pukannut päälle, ja olen tehnyt "sitä toista tarinaa ;)".
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
pamp-pu

I Ride in a Dragon kirjoitti:onkos minun 40k-tarinani tullut??
On. Alkaa pikkuhiljaa nyppiä tämä jokaiselle erikseen vastailu. Tämä sai luvan olla viimeinen - jos ette omaa stoorianne näe sitten kun ne julkaistaan, niin mailia vaan tulemaan. Ei paniikkia siitä etteikö sitäkin sitten luettaisi, äänestyssysteemistä tehdään sellainen että lukemisesta ei voi luistaa.
Crescent

Viesti Kirjoittaja Crescent »

pamp-pu kirjoitti:Kronstadt: Perillä on.
Crescent: En nyt äkkiseltään nähnyt. Perille on kyllä tullut tarinoita/viestejä, joiden yhteydessä ei ole Sotu-nickiä. Kun lähetätte tarinanne, pistäkää viestiin nickinne.
Mun kämmi, unohdin nickin pois viestistä. Lähetin sähköpostiin vastauksen. No hyvä juttu, ainakin tarina on tullut perille.
pamp-pu

Okei, tietty strategisella hetkellä tietotekniikka kusee niskaan. Joku apina on poistanut OpenOfficen koneelta kun olin poissa, ja Word änkee pelkkää hölynpölyä ja siansaksamerkkejä silmille odt.-tiedostoja avatessa. Elikkä, te kaikki jotka lähetitte kisatarinanne odt.-tiedostona, lähettäkää ne uudelleen rtf.- tai .doc-muodossa. Kiitän.
WHAM
Viesti:

Viesti Kirjoittaja WHAM »

Onko pampulla tietoa kärsimättömille, milloin pääsemme lukemaan kisatarinoita ja äänestämään?
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Pam-pu kirjoitti:- Äänestyksen yksityiskohdat ja toteutus ilmoitetaan 1.2.2007.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
pamp-pu

Aloitin tarinoiden siirtämisen nettiin tänään - stoorit ja äänestysohjeet ilmestyvät sivulleni viikonlopun aikana. Ilmoittelen vielä tähän ketjuun.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Joo, kusihan se sitten. Kotona en ole vielä käynytkään, kun aika meni aika iloisesti ihan muualla kuin omassa pedissä/koneen ääressä kirjoitellessa. Tällä kertaa tällä tavalla. Katellaan ensikerralla sitten. ;)

Onnea vaan kaikille. Voin yrittää kirjoittaa jälkikäteen jonkun wanna-be stoorinpätkän, jos jaksan, ettei liian paha morkkis tästä välistäjättämisestä tule.

Mutta en kyllä valitakaan, silleen. Luen kyllä kaikki, se on varma. Hengessä mukana all the way.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Deathwizard: Ensi viikolla alan taas työskentelemään areenani kanssa. Koitas rauhoittua siellä peliporukoissa.

-Nilarakh, hakee soturit-ryhmän jäsenyyttä kirjoittaakseen jälleen peliporukoihin
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
DeathWizard
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja DeathWizard »

Heh... :D
En saanut stooria valmiiksi sen inspiraation puuttuessa... :( Pitäisi kirjoitella sekin valmiiksi ja laittaa tänne. Ja areenaani voisin taas jatkaa nyt kun ei tarinakisa enää aiheuta paineita...
-Mikäpä pahan tappaisi?
Karl Van Dieter

Viesti Kirjoittaja Karl Van Dieter »

DeathWizard kirjoitti:- Mikäpä pahan tappaisi?
Keksin! Välinpitämättömyys! :D
"Your prayers shall not reach into my heart!" - Amorphis
DeathWizard
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja DeathWizard »

Karl Van Dieter kirjoitti:
DeathWizard kirjoitti:- Mikäpä pahan tappaisi?
Keksin! Välinpitämättömyys! :D
Eips! Kaikissa on pahaa (minä vain satun olemaan täynnä sitä... ^^), joten välinpitämättömyys ei toimi... Hyvä yritys kuitenkin! ;)
-Mikäpä pahan tappaisi?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”