Minusta ton nimeksi sopisi ihan Kekkosen itse sanoma "S*atanan tunarit!"Sisulla, petskules!
Kekkonen tekee koko armeijasta Stubbornin ja heillä on Counter-Charge.
Suomalaista kansantarustoa 40k:ssa
Re: Suomalaista kansantarustoa 40k:ssa
Ei perhana. Tietääkö kukaan valmistajaa jolta sais 28mm skaalan kekkosen päitä? Jos multa kysyttäis, niin Marine Chapteri pitäs olla Kalevala teemanen, ja IG sitten Kekkos/Marski teemalla. Vaikkakin Chapter Master Kekkonen näyttää aika onnistuneelta
Lahti pilaa tunnelman.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Tuo Far Northihan vaikuttaa jännältä. Harmi etten pelaa FaBaa, enkä siten ymmärrä sääntöhöpinöistä paljoakaan.
Mutta Ratovaari, mikä ihme tuo postaamasi on? Se on pelottava...
Mutta Ratovaari, mikä ihme tuo postaamasi on? Se on pelottava...
Obesa cantavit
Omat ukkelit
Omat ukkelit
Siinähän näkyy teksti josta ilmenee mikä se on. Kuvan otin Ropeconissa 2006.Aemilius kirjoitti:Mutta Ratovaari, mikä ihme tuo postaamasi on? Se on pelottava...
Sehän on "GIGANTISOITUNUT FAR NORTH MAMMUTTI-MUMMO-UKKO SAI KIIPELIIIIIIN KAKS NURGLESOITUNUTTA FARNORTH-URUKKI-PAPPARAISTA (mammutti on kans ehk nurglesoitunu vähäää)"
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
- Zaraki Kenpachi
Hah, päivän paras =) Mihin kategoriaan mahtoi osallistua?
"Ride with the wind, emerge from the gunsmoke like demons..."
Kuopion Figupelaajat KuoFi Ry
KuoFi.net
http://www.facebook.com/figupelaajat
Kuopion Figupelaajat KuoFi Ry
KuoFi.net
http://www.facebook.com/figupelaajat
Avoimeen kokonsa takia.
Ei kun olis Puna-Suomen joukot (Thousand Sons pre-heresy) joiden liittolaisina olisi CCCP (The Lost and the Damned) joilla olis politrukkeja (komissaarit) jotka ampuis taistelun aikana kaikki kulttilaiset. Vähän realismia sekaan, nääs
-
Waine999
- Paikkakunta: Oulu, Hesa, Turku, Tornio... kuka niistäki jaksaa pitää kirjaa?
Kyllähän ne on ennenkin ottanu kansantarustujuttuja. Mikäs oli Avaruushukkien kotiplaneetta? Entän niijen Verienkelien? Ja sit mistähän tulee "Valhallan Ice Warriors"? Tai Kriegin porukka?
Kukaan ei jaksa kattoo mun kirjottamia tarinoita, mut mitä sitte? En mä niitä teille kirjota? Jotaki asiaa? Häh?
Koodi: Valitse kaikki
- Da Big Boss
Kyllä se nyt vaan on niin että Valhallan ice warriors perustuu neuvostoliiton punaiseen armeijaan eikä kansantarustoon. Krieg taas ekaan maailmansotaan, tähän on saatettu sotkea muutakin.Waine999 kirjoitti:Ja sit mistähän tulee "Valhallan Ice Warriors"? Tai Kriegin porukka?
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Valhalla tai Valhöll oli yksi skandinaavisen mytologian kuolleitten asuinpaikoista, Kaatuneitten sali, jonne Odinin suosikkisoturit pääsivät ryypiskelemään kuoltuaan taistelussa urhoollisesti. Sitä, miksi ilmeisen neuvostoliittolainen planeetta on saanut nimensä tämän Asgårdin osa-alueen mukaan, en tiedä.
Kriegläiset taas näyttävät ainakin ulkoisesti perustuvan 1. maailmansodan keisarillisen Saksan joukkoihin. Itse en ainakaan nimessä Krieg ("Sota") huomaa mitään suoraa yhteyttä kansanperinteeseen, mutta voin toisaalta olla väärässäkin.
Kriegläiset taas näyttävät ainakin ulkoisesti perustuvan 1. maailmansodan keisarillisen Saksan joukkoihin. Itse en ainakaan nimessä Krieg ("Sota") huomaa mitään suoraa yhteyttä kansanperinteeseen, mutta voin toisaalta olla väärässäkin.
Obesa cantavit
Omat ukkelit
Omat ukkelit
Paitse ehkä ne kaksi maailmansotaa.Aemilius kirjoitti:Itse en ainakaan nimessä Krieg ("Sota") huomaa mitään suoraa yhteyttä kansanperinteeseen, mutta voin toisaalta olla väärässäkin.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
- Da Big Boss
GW on halunnut pölliä nimen ja laittaa sinne puna-armeijan tulevaisuudessa.Aemilius kirjoitti:Valhalla tai Valhöll oli yksi skandinaavisen mytologian kuolleitten asuinpaikoista, Kaatuneitten sali, jonne Odinin suosikkisoturit pääsivät ryypiskelemään kuoltuaan taistelussa urhoollisesti. Sitä, miksi ilmeisen neuvostoliittolainen planeetta on saanut nimensä tämän Asgårdin osa-alueen mukaan, en tiedä.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
-
Waine999
Itse asiassa Valhalla oli viikinkien taivas, mutta Valhallaplaneetta on Neukkulandian ja kylymän paikas sekotus. Nii ja Krieg on saksalaisen jumaltaruston sodan jumala!
Kukaan ei jaksa kattoo mun kirjottamia tarinoita, mut mitä sitte? En mä niitä teille kirjota? Jotaki asiaa? Häh?
- Half-breed
Krieg mikään sodan jesse ollut. Týr sitä hommaa hoiti. Lisäksi Aemilius jo sanoi minkälainen paikka se Valhalla oli, ja se ei tosiaankaan ollut mikään Kristittyjen taivaaseen verrattavissa oleva paikka.Waine999 kirjoitti:Itse asiassa Valhalla oli viikinkien taivas, mutta Valhallaplaneetta on Neukkulandian ja kylymän paikas sekotus. Nii ja Krieg on saksalaisen jumaltaruston sodan jumala!
Mitä jos tarkistaisit ensi kerralla faktasi sillä olet heittänyt nyt kyllä ihan liikaa mutujuttuja.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Tarkoitetaanko saksalaisella jumaltarustolla muinaisgermaanien mytologiaa? Se oli siitä jännä, että niillä oli useampia sodanjumalia. Woden eli Odin oli niistä yksi, sitten oli joku toinen jonka nimeä en muista (saattoi ollaTýr mutta saatoi olla joku toinenkin) ja taisi Thorilla ja Freyallakin olla myös siihen liittyvä rooli, ellen väärin muista.
Mutta krieg on saksaa ja tarkoittaa sotaa.
Mutta krieg on saksaa ja tarkoittaa sotaa.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
-
Waine999
Hei toi ei oo reilua! En mä tarkottanu että valhalla olis joku lomakohde, tai että Krieg ei tarkottas sotaa! Ja Krieg oli mun muistaakseni Týrin puoliveli! Tiedän kyllä näistä asioista ihan tarpeeksi, et äläs rupee!Half-breed kirjoitti:Krieg mikään sodan jesse ollut. Týr sitä hommaa hoiti. Lisäksi Aemilius jo sanoi minkälainen paikka se Valhalla oli, ja se ei tosiaankaan ollut mikään Kristittyjen taivaaseen verrattavissa oleva paikka.Waine999 kirjoitti:Itse asiassa Valhalla oli viikinkien taivas, mutta Valhallaplaneetta on Neukkulandian ja kylymän paikas sekotus. Nii ja Krieg on saksalaisen jumaltaruston sodan jumala!
Mitä jos tarkistaisit ensi kerralla faktasi sillä olet heittänyt nyt kyllä ihan liikaa mutujuttuja.
Kyllä vaan half breed rupeaa :D, katsotaas kookkelista : Eipä näyttäisi löytyvän mainintaa kriegistä sodan jumalana, tarkistetaan vielä Wikipaedia: Löytyypi vain artikkeli metallibändistä, näin ollen halffis on oikeassa :D
Ryhmä 144 on viimeinkin saatettu päätökseen (huonosti
) http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... &start=100
- Da Big Boss
Jep. Eikä Tyristä luettavissakaan mainita kuin kaksi veljeä joiden joukosta ei Kriegiä löydy :3 Half-Breed 1 - Waine999 0