"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Suomalaista kansantarustoa 40k:ssa

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Suff

Re: Suomalaista kansantarustoa 40k:ssa

Viesti Kirjoittaja Suff »

Sisulla, petskules!
Kekkonen tekee koko armeijasta Stubbornin ja heillä on Counter-Charge.
Minusta ton nimeksi sopisi ihan Kekkosen itse sanoma "S*atanan tunarit!"
Immeli

Viesti Kirjoittaja Immeli »

Ei perhana. Tietääkö kukaan valmistajaa jolta sais 28mm skaalan kekkosen päitä? Jos multa kysyttäis, niin Marine Chapteri pitäs olla Kalevala teemanen, ja IG sitten Kekkos/Marski teemalla. Vaikkakin Chapter Master Kekkonen näyttää aika onnistuneelta
Lahti pilaa tunnelman.
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Ihan muistutuksena "suomi warhammereissa" projekteista: Far North ja Fennia. Takaraivossani kolkuttaa että pari muutakin yritelmää on joskus ollut, en tosin muista pitääkö paikkansa.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Mysterous kirjoitti:Ihan muistutuksena "suomi warhammereissa" projekteista: Far North ja Fennia. Takaraivossani kolkuttaa että pari muutakin yritelmää on joskus ollut, en tosin muista pitääkö paikkansa.
Ai tämä vai?
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Aemilius

Viesti Kirjoittaja Aemilius »

Tuo Far Northihan vaikuttaa jännältä. Harmi etten pelaa FaBaa, enkä siten ymmärrä sääntöhöpinöistä paljoakaan.

Mutta Ratovaari, mikä ihme tuo postaamasi on? Se on pelottava...
Obesa cantavit
Omat ukkelit
Ratovaari

Aemilius kirjoitti:Mutta Ratovaari, mikä ihme tuo postaamasi on? Se on pelottava...
Siinähän näkyy teksti josta ilmenee mikä se on. Kuvan otin Ropeconissa 2006.
Sehän on "GIGANTISOITUNUT FAR NORTH MAMMUTTI-MUMMO-UKKO SAI KIIPELIIIIIIN KAKS NURGLESOITUNUTTA FARNORTH-URUKKI-PAPPARAISTA (mammutti on kans ehk nurglesoitunu vähäää)"
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Zaraki Kenpachi

Viesti Kirjoittaja Zaraki Kenpachi »

Ratovaari kirjoitti:
Mysterous kirjoitti:Ihan muistutuksena "suomi warhammereissa" projekteista: Far North ja Fennia. Takaraivossani kolkuttaa että pari muutakin yritelmää on joskus ollut, en tosin muista pitääkö paikkansa.
Ai tämä vai?
Hah, päivän paras =) Mihin kategoriaan mahtoi osallistua?
"Ride with the wind, emerge from the gunsmoke like demons..."

Kuopion Figupelaajat KuoFi Ry
KuoFi.net
http://www.facebook.com/figupelaajat
Ratovaari

Avoimeen kokonsa takia.
gesmana

Viesti Kirjoittaja gesmana »

Ei kun olis Puna-Suomen joukot (Thousand Sons pre-heresy) joiden liittolaisina olisi CCCP (The Lost and the Damned) joilla olis politrukkeja (komissaarit) jotka ampuis taistelun aikana kaikki kulttilaiset. Vähän realismia sekaan, nääs
Waine999
Paikkakunta: Oulu, Hesa, Turku, Tornio... kuka niistäki jaksaa pitää kirjaa?

Viesti Kirjoittaja Waine999 »

Kyllähän ne on ennenkin ottanu kansantarustujuttuja. Mikäs oli Avaruushukkien kotiplaneetta? Entän niijen Verienkelien? Ja sit mistähän tulee "Valhallan Ice Warriors"? Tai Kriegin porukka?
Kukaan ei jaksa kattoo mun kirjottamia tarinoita, mut mitä sitte? En mä niitä teille kirjota? Jotaki asiaa? Häh?
Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Waine999 kirjoitti:Ja sit mistähän tulee "Valhallan Ice Warriors"? Tai Kriegin porukka?
Kyllä se nyt vaan on niin että Valhallan ice warriors perustuu neuvostoliiton punaiseen armeijaan eikä kansantarustoon. Krieg taas ekaan maailmansotaan, tähän on saatettu sotkea muutakin.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Aemilius

Viesti Kirjoittaja Aemilius »

Valhalla tai Valhöll oli yksi skandinaavisen mytologian kuolleitten asuinpaikoista, Kaatuneitten sali, jonne Odinin suosikkisoturit pääsivät ryypiskelemään kuoltuaan taistelussa urhoollisesti. Sitä, miksi ilmeisen neuvostoliittolainen planeetta on saanut nimensä tämän Asgårdin osa-alueen mukaan, en tiedä.

Kriegläiset taas näyttävät ainakin ulkoisesti perustuvan 1. maailmansodan keisarillisen Saksan joukkoihin. Itse en ainakaan nimessä Krieg ("Sota") huomaa mitään suoraa yhteyttä kansanperinteeseen, mutta voin toisaalta olla väärässäkin.
Obesa cantavit
Omat ukkelit
MrBigMr

Viesti Kirjoittaja MrBigMr »

Aemilius kirjoitti:Itse en ainakaan nimessä Krieg ("Sota") huomaa mitään suoraa yhteyttä kansanperinteeseen, mutta voin toisaalta olla väärässäkin.
Paitse ehkä ne kaksi maailmansotaa.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
Da Big Boss

Aemilius kirjoitti:Valhalla tai Valhöll oli yksi skandinaavisen mytologian kuolleitten asuinpaikoista, Kaatuneitten sali, jonne Odinin suosikkisoturit pääsivät ryypiskelemään kuoltuaan taistelussa urhoollisesti. Sitä, miksi ilmeisen neuvostoliittolainen planeetta on saanut nimensä tämän Asgårdin osa-alueen mukaan, en tiedä.
GW on halunnut pölliä nimen ja laittaa sinne puna-armeijan tulevaisuudessa.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Waine999

Itse asiassa Valhalla oli viikinkien taivas, mutta Valhallaplaneetta on Neukkulandian ja kylymän paikas sekotus. Nii ja Krieg on saksalaisen jumaltaruston sodan jumala!
Kukaan ei jaksa kattoo mun kirjottamia tarinoita, mut mitä sitte? En mä niitä teille kirjota? Jotaki asiaa? Häh?
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Waine999 kirjoitti:Itse asiassa Valhalla oli viikinkien taivas, mutta Valhallaplaneetta on Neukkulandian ja kylymän paikas sekotus. Nii ja Krieg on saksalaisen jumaltaruston sodan jumala!
Krieg mikään sodan jesse ollut. Týr sitä hommaa hoiti. Lisäksi Aemilius jo sanoi minkälainen paikka se Valhalla oli, ja se ei tosiaankaan ollut mikään Kristittyjen taivaaseen verrattavissa oleva paikka.

Mitä jos tarkistaisit ensi kerralla faktasi sillä olet heittänyt nyt kyllä ihan liikaa mutujuttuja.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vilkku92

Viesti Kirjoittaja Vilkku92 »

Tarkoitetaanko saksalaisella jumaltarustolla muinaisgermaanien mytologiaa? Se oli siitä jännä, että niillä oli useampia sodanjumalia. Woden eli Odin oli niistä yksi, sitten oli joku toinen jonka nimeä en muista (saattoi ollaTýr mutta saatoi olla joku toinenkin) ja taisi Thorilla ja Freyallakin olla myös siihen liittyvä rooli, ellen väärin muista.

Mutta krieg on saksaa ja tarkoittaa sotaa.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.

Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Waine999

Half-breed kirjoitti:
Waine999 kirjoitti:Itse asiassa Valhalla oli viikinkien taivas, mutta Valhallaplaneetta on Neukkulandian ja kylymän paikas sekotus. Nii ja Krieg on saksalaisen jumaltaruston sodan jumala!
Krieg mikään sodan jesse ollut. Týr sitä hommaa hoiti. Lisäksi Aemilius jo sanoi minkälainen paikka se Valhalla oli, ja se ei tosiaankaan ollut mikään Kristittyjen taivaaseen verrattavissa oleva paikka.

Mitä jos tarkistaisit ensi kerralla faktasi sillä olet heittänyt nyt kyllä ihan liikaa mutujuttuja.
Hei toi ei oo reilua! En mä tarkottanu että valhalla olis joku lomakohde, tai että Krieg ei tarkottas sotaa! Ja Krieg oli mun muistaakseni Týrin puoliveli! Tiedän kyllä näistä asioista ihan tarpeeksi, et äläs rupee!
Rebs

Viesti Kirjoittaja Rebs »

Kyllä vaan half breed rupeaa :D, katsotaas kookkelista : Eipä näyttäisi löytyvän mainintaa kriegistä sodan jumalana, tarkistetaan vielä Wikipaedia: Löytyypi vain artikkeli metallibändistä, näin ollen halffis on oikeassa :D
Ryhmä 144 on viimeinkin saatettu päätökseen (huonosti :D) http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... &start=100
Da Big Boss

Jep. Eikä Tyristä luettavissakaan mainita kuin kaksi veljeä joiden joukosta ei Kriegiä löydy :3 Half-Breed 1 - Waine999 0
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”